Какой же облом ждал меня после слов продавца магазина: "Сегодня у нас не получается привезти, привезем завтра" Вот теперь в переды еще один трепетные день и бессонная ночь.
От і я насилу відкрив сезон . Погодка клас, намотав 90 км, радості моєї не має меж Мот завівся з пів тику, як і не стояв 5 місяців Коротше клас, мій сезон оголошується відкритим
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Сьогодні цілий день їздив по справах, і коли заїхав в іншу частину міста, до товариша, то помітив що в правому пульті не вистачає кнопки запуску двигуна
Вложение:
IMG_2245.JPG [ 149.27 KiB | Просмотров: 17785 ]
Добре що в моєї сигналізації є функція запуску двигуна з пульта, бо прийшлося б мені вести свого коня біля себе довго і нудно От тепер питання де можна знайти таку кнопку? Можливо в когось така завалялась ?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Ну завести можно было и просто замкнув эти два контакта, а искать кнопку смысла особого нет, как запчасть она не продается, а снимать только ее даже с разбитого пульта вряд ли кто то будет... Проще купить кнопку от скутера, родную внутрянку выбросить, посадочное место доработать надфилем. Цена такое кнопки 10-15грн
І так, на вихідних був вільний час, зайнявся мотоциклом. Поміняв зірки, цеп і резину. Як вже писав вище комплект зірки-цеп змінив на 520. Думаю це більш правильно тому що не бачу ніякого сенсу що на Наку стоїть в стоці 530 цеп. Тим більше що різниця у вазі двох зірок і цепу 520 приблизно на кілограм менша ніж 530. Цеп із сальниками типу x-ring, дуже тиха, коли на підкаті крутиш колесо ніякого звуку не має. Задню зірку поставив на 33 зуба, по відчуттям мот як би скинув пару зайвих кілограмів . По оборотах на 32 зуба при 100 км були 5 000, зараз на 33 при 100 десь 5300-5400. Оскільки катаюсь переважно в місті то його "легкість" мені подобається.
Вложение:
IMG_2263.JPG [ 216.83 KiB | Просмотров: 17664 ]
Резину змінив на Сontinental СontiTwist, розміри такі самі як і стокової. Коли на нії проїхав перших кілометрів 20 мене мучило одне питання: "Чому? Чому я не купив її раніше?" . З цією резиною це зовсім інший мотоцикл, таке відчуття що він приклеєней до асфальту. В поворотах ніякого натяку на знос, навпаки на стоковій резині тобі потрібно мот нахиляти, а на цій таке відчуття що він сам входить в поворот . Порівнюючи із стоковою небо і земля. Тепер кататися стало ще цікавіше, мотоцикл став більш передбачуваний!
Вложение:
IMG_2264.JPG [ 202.04 KiB | Просмотров: 17664 ]
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Толя, а как же так, может ты что то напутал, так как у всех на форуме, так и у меня скорей всего (до 90 разгонялся пока) 100 км-6000 оборотов. У меня на 5000-90 км.
Дайте пораду. Погода зараз не фонтан і приходиться вже днів п'ять їздити із немитим цепом. А завтра потрібно поїхати так сказати в "дальняк" кілометрів на 300 і знову походу мене буде супроводжувати дощ. От думаю варто почистити цеп перед поїздкою чи вже краще після того як буду дома
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
На вихідних спробував таку класну штуку як Kettenmax. Дуже сподобалось нею користуватися. Тепер обслуговування цепу не: "Блііііін, потрібно цеп чистити ", а: "О, а чи не почистити цеп ". З цією приспособую, за 5 хвилин цеп ідеально чиста і змащена, що не може не радувати. Так що всім рекомендую, штука звичайно не першої необхідності, але вона робить наше складне життя трішки простішим
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Давненько, не заходив не писав, а тут повернувся із прогулянки і не можу не написати . Мотоцикл, в мене, основний засіб пересування і має бути ну дуже кепська погода, щоб я поїхав на роботу на громадському транспорті. Останнім часом погода не радує, часто йдуть дощі, зараз вона стала нагадувати тропіки, то жара і чисте небо, а через 10 хвилин злива . Тай роботи останнім часом дуже багато, одночасно веду два проекта в офісі з 8 до 8 в кращому випадку . Часу на відпочинок залишається дуже мало, але що поробиш, треба щось робити щоб було на чому і за що кататися . Ну це таке, ліричний відступ. Сьогодні вечером зустрівся з друзями попили каву, поговорили. Після цього щось я не захотів їхати додому, вирішив поїхати покататися по нічній Вінниці. Погода сьогодні вечером видалася на диво класною, вечером + 20, ідеально для поїздок на мотоцтклі, не холодно і не жарко, ляпота . Як же класно, отак просто їхати в нікуди, їхати ні нікуди не спішити, коли мало автомобілів і тобі ніхто не заважає, їхати не швидко, без "напрягу". І не помітив як проїхав 50 км
PS: Як вже все таки класно просто кататися на мотоциклі (ну для тих хто в темі )
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Відколи купив мот, приходилося постійно носити із собою шлем. Залишати його біля мотоцикла повішавши просто на ручку не хочеться, бо є ймовірність що до твого повернення його вже не буде на місці. Купувати кофр теж не хотілося. І ось не давно до мене дійшло, що вирішити це питання елементарно просто:
Вложение:
IMG_2320.JPG [ 214.95 KiB | Просмотров: 17271 ]
Трос купував в веломагазині. Ціна питання 80 грн, і море задоволення що не потрібно носити із собою шлем
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Резину змінив на Сontinental СontiTwist, розміри такі самі як і стокової. Коли на нії проїхав перших кілометрів 20 мене мучило одне питання: "Чому? Чому я не купив її раніше?" . З цією резиною це зовсім інший мотоцикл, таке відчуття що він приклеєней до асфальту. В поворотах ніякого натяку на знос, навпаки на стоковій резині тобі потрібно мот нахиляти, а на цій таке відчуття що він сам входить в поворот . Порівнюючи із стоковою небо і земля. Тепер кататися стало ще цікавіше, мотоцикл став більш передбачуваний!
Вложение:
Вложение IMG_2264.JPG больше недоступно.
Приветствую. Купил такую же резину Сontinental СontiTwist. Обратил внимание, что задней и передний протектор ставиться в зеркальном отражении. Кто знает так и должно быть? Стоковая вроде симметричная.
Мене це теж здивувало, але судячи із стрілок які вказують напрям руху, вона ставиться саме так. Нарікань на керованість немає, навпаки будеш приємно здивований як на новій гумі веде себе мот
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Мене це теж здивувало, але судячи із стрілок які вказують напрям руху, вона ставиться саме так. Нарікань на керованість немає, навпаки будеш приємно здивований як на новій гумі веде себе мот
Встановив передню зірку на 15 зубів. Конкретніше про дану операцію можна прочитати тут: http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=117&t=4053&p=114909#p114909 Коли стояли 14 і 33. То було прикольно, по місту дуже легко кататися вдвох, мот мот як би скунув пару зайвих кілограм, але потрібно часто перемикатися, а на трасі так взагалі не комфортно їхати. При 100 км десь 5500 обертів. Зараз при 15 і 33 стало краще, при 100 км, приблизно 4800-4900 обертів.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
При 100 км десь 5500 обертів. Зараз при 15 і 33 стало краще, при 100 км, приблизно 4800-4900 обертів.
У тебя получается передаточное отношение (15 х 33) = 2.20, такое-же как если-бы стояли звезды: 14 х 31.= 2.21. Мне кажется, это самый оптимальный вариант, и по скорости и по тяге.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 98
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения