Вирішив поділитись і я своїм хоббі . Почну з того що я завжди любив комп'ютерні ігри, малим взагалі міг днями сидіти за компом і знищувати орди ворогів . Коли прийшов час вибирати професію захотів стати програмістом, бо як мені казалось на той момент доволі не погано розбирався в комп'ютерах(зараз звучить так смішно ) . І так після "недовгих" 6 років освіти, отримав спеціальність із крутою назвою - інженер розробник систем штучного інтелекту . Потім почались "сірі робочі будні"... Але якось мені моя робота не приносила особливого задоволення. Мені не давали так би мовити простору для польоту . Одного прекрасного для я із своїм товаришем, сиділи на лавочці і обговорювали свіжі новинки із гейм індустрії, і прийшли до висновку що якось мало свіжих ідей і всі проекти мало чим відрізняються один від одного. І тут мені в голову прийшла ідея, а чому нам самим не спробувати зробити свою гру. Мій товариш із запалом в очах мене підтримав. І тут почалося, безсонні ночі, пошук ідей і т. д. Найперше що стало зрозуміло що це не так просто як показалось спочатку, але це тільки підігріло наш запал. Пару раз я навіть думав що це дурна ідея і в мене нічого не вийде, але кожного разу казав собі: "Толік візьми себе в руки, ти ж мужик " . І ось, через рік, я із своєю командою ентузіастів закінчили наш перший проект для платформи iOS . А тим що вийшло хотів би в вами поділитись:
Промо ролик до нашої гри. Гра називається SIDLAND [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ftlZ2n1y-z8[/youtube]
І пару скріншотів з гри:
Вложение:
IMG_0061.PNG [ 371.12 KiB | Просмотров: 8303 ]
Вложение:
IMG_0077.PNG [ 277.76 KiB | Просмотров: 8303 ]
Вложение:
IMG_0078.PNG [ 248.85 KiB | Просмотров: 8303 ]
Вложение:
IMG_0090.PNG [ 337.65 KiB | Просмотров: 8303 ]
Вложение:
IMG_0100.PNG [ 367.31 KiB | Просмотров: 8303 ]
Ось так, ми тільки почали цим займатися але на підході вже наступний проект тому продовженя буде . Якщо вас зацікавила гра, звертайтесь в "лічку", скину промокоди для скачування
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 20:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Респект вам ребята Толик скажи, а насколько сложно осуществлять подобные проекты? Что самое главное на твой взгляд, идея, команда? Сам я не программист, просто интересно как все происходит.
Респект вам ребята Толик скажи, а насколько сложно осуществлять подобные проекты? Что самое главное на твой взгляд, идея, команда? Сам я не программист, просто интересно как все происходит.
Дякую! Головне це команда, а ще головніше, щоб команда відчувала себе конандою (як зарозуміло вийшло ). Спочатку я починав сам працювати над проектом, в товариша і так було багато роботи, і деколи сидів над якоюсь проблемою годинами а то і днями. Робота йшла дуже повільно. А коли вже ми вдох взялися все пішло набагато веселіше Все таки одна голова добре а дві краще
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Вау, кльово! непогана робота така собі суміш раннера і платформера вийшла, як я зрозумів з ролика. Була і в мене нещодавно ідея спробувати себе в гейміндустрії, але ідея померла в зародиші, так сказати...за роботою вільного часу дуже мало((( Пробував Юніті трішки повивчати і на цьому все закінчилося А що за движок використовуєте? На чому пишите? В мене друг в геймдеві працює, теж на яблучників то якщо що, то звертайся
Вау, кльово! непогана робота така собі суміш раннера і платформера вийшла, як я зрозумів з ролика. Була і в мене нещодавно ідея спробувати себе в гейміндустрії, але ідея померла в зародиші, так сказати...за роботою вільного часу дуже мало((( Пробував Юніті трішки повивчати і на цьому все закінчилося А що за движок використовуєте? На чому пишите? В мене друг в геймдеві працює, теж на яблучників то якщо що, то звертайся
Саме Unity і використовуємо . Пишу на С# і Java Script.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Готовий наступний проект! Гра називається DominoFX. Ось промовідео. Буду радий почути ваші відгуки (на ютубі лайки і коментарії будуть ДУЖЕ доречні) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oFsx4N-2yiA[/youtube]
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Потрібно крутого візуалізатора. Завжди рішають деталі. текустурки, світло, ефекти. Все має бути смачно подано користувачу. А тим-більш якщо ви хочете продати продукт.
я як 3dешник і рекламщик знаю про, що говорю;) А так молодці... мало хто закінчує такі починання;) та ще й достойно
_________________ Береженого Бог береже, а козака шабля стереже
Потрібно крутого візуалізатора. Завжди рішають деталі. текустурки, світло, ефекти. Все має бути смачно подано користувачу. А тим-більш якщо ви хочете продати продукт.
я як 3dешник і рекламщик знаю про, що говорю;) А так молодці... мало хто закінчує такі починання;) та ще й достойно
Дякую за поради! Гру ми зробили для iPad, на його екрані картинка виглядає доволі якісно. Просто в ролику цього не видно . Нажаль в нас не залишилося часу для того щоб нормально його зробити тому що гра вже була на релізі. Було прийнято рішення просто записати геймплей з планшета на камеру, а вона нажаль не сама крута і не передає всю "красу" . Якщо маєте планшет я можу скинути промо код і тоді зможете оцінити проект у всій красі
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения