Оскільки пошуковик по форуму нічого не дав, звертаюся до вас комрадушкі.
Підкажіть будьласка, чи просто скіньте в приват, чи сюди, креслення проставок задніх амортів на 125-ку (якщо спеціалізовані) або які є, якщо уніфіцировані. Якщо звісно хто займався цим питанням, чи є під рукою. А то купувти впринципі і не дорого, але "в запазусі" інструментальний цех, можна зробити і за дарма.
аби ще та людина відгукнулася, а то весь форум лапатити зараз просто часу немає
і дуже бажано саме креслення, бо фото я і з інету, магазинних, можу знайти. Просто мотик не поряд, заміряти нічого покіщо два тижні не зможу, а так би за цей час, мені вже їх зробили.
почекаю день-три, мо ще хто такі відгукнеться, а там щось думатиму.
Об этом я догадался. Хотелось бы ещё уточнить - куда именно они устанавливаются? Потому как с "удлинением" по-моему не всё так просто, хотя это я из автомобильного опыта. На автівке после такой процедуры надо сразу на развал-схождение ехать и фары регулировать. Да и то, если проставки "грамотные" . С мотоциклом конечно проще, только что даст такое увеличение длины амортизатора?
_________________ Водитель! Опасайся тех мест откуда появляются дети!
Зачем они нужны???Тем более за такую цену?Что дают эти 5см?
для наглядності представим, що висота бардюра 14 см (я хз скількі там та висота). І кліренс мота 14 см. І представи, що я неаби як люблю переїжжати бардюр. Навантажуєм всякого добра і садим пасажира - кліренс стає 12 см, і мотик брюхом цепляє бардюр. Для вирішення цієї задачки ставляєм проставки в 5 см (кліренс відповідно стає 17 см в навантаженому стані), що дає змогу безтурботно заскакувати на бардюр.
Насправді бардюри не люблю, не ендуро як не як, але при "гулянні" підпіскі, наприклан по просілковій дорозі, інколи чиргаю брюхом, а інколи коліном вихлопної в повороті просто по асфальту (воно чомусь під рамою спроектоване десь на 5 см).
На фото верхня жовта - це рама, нижня жовта - труба
це може вплинути хібашо тільки на керованість. Все інше гнучка система, так як мот можна завантажини 100 кг, а можна і 150 кг. І те і те дозволено. Да і навіть жорсткість амортів трохі регулює кліренс, так як від жорсткості, яка виставлена залежить на скільки мот просяде. Наприклад якщо виставляєш на саме мякіше + ставляєш проставки -> при навантаженні висота буде так само, як на самому жорсткому без проставок. Вивід - все в допуску)) так як одне компенсує інше + маєм мякішу підвіску
Я на ослика (Дельту) поставил такие. Сначала сомневался, проставки алюминиевые, а меня больше ста кило, но ничего, поставил, езжу, асфальта хорошего у нас мало, больше колдобины. Для мопеда сойдет, а на мот... бог его знает... Может делать проставки из стали?
Діма, підскажи будьласка, а кліренс вагомо виріс, ну хочаб на 2 см??
Просто в мене слава богу такого питання не має бути, томущо труба добряче відтопирена вправо, чого і виникло питання піднімання мотика (при закладанні вправо, коліно вихлопної чиргає по асфальту, воно приблизно на 5см винесене правіше ніж в аналогах-мотиках, що збільшує габарит в точці чиргання).
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
особо с этим не мучался.Отрезал ухо крепления аморта,приварил кусочек полдюймовой трубы к аморту,привари ухо к трубе (первое фото).Бюджет-ноль,времязатраты-пол часа.Заодно сделал простую приспособу для разбора амортизатора( второе и третье фото)
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения