Привіт народ, мені 36 з яких останні два роки капец як хотів собі щось купити. Я навіть ні разу не сидів за мотоциклом ( один раз на скутері у років 18) , але позавчора моя мрія здійснилась - я тепер власник геона х-роад 250 лайт. Щастю немає меж , вчора повчився і перші метри - друга передача, ну короче я в захваті від байка. Тепер школа, права, номера... я з вами ... юху
PS доречі, байк новий , я чув від багатьох , що треба регулювати карб, бо з завода настойки не дуже. Хто порадить нюанси на які треба звертати увагу. Дякую за допомогу
Вітаю з обновкою, з новими враженнями! Не поспішай робити зайву роботу, не заважай машині працювати, йди по мануалу: що і коли потрібно замінювати, особливо це важливо під час обкатки: тримай швидкісний та температурний режими. А також дуже важливо розвивати навички пілотування, не поспішай, будь уважним, зосередженим, вимкни емоції, вони прийдуть у свій час. Багатьох вам обом кілометрів.
Вітаю з обновкою, з новими враженнями! Не поспішай робити зайву роботу, не заважай машині працювати, йди по мануалу: що і коли потрібно замінювати, особливо це важливо під час обкатки: тримай швидкісний та температурний режими. А також дуже важливо розвивати навички пілотування, не поспішай, будь уважним, зосередженим, вимкни емоції, вони прийдуть у свій час. Багатьох вам обом кілометрів.
Слава3010 писал(а):
Привіт, вітаю з новим другом! Гарних поїздок, та повного баку! Не завжди потрібно займатися регулюванням карбюратора якщо мото працює добре.
Слава3010 писал(а):
Привіт, вітаю з новим другом! Гарних поїздок, та повного баку! Не завжди потрібно займатися регулюванням карбюратора якщо мото працює добре.
Дякую хлопці, буду звертати увагу на поради , але вже сьогодні з'явилась трабла з електрикою. Ще з прийому на новій пошті коли заводили і пробували байк згорів запобіжник , що коло аккума , поміняв на другий ,який йшов у комплекті коло нього, але сьогодні ситуація повторилась ... на ходу після двох трьох хвилин їзди та зупинці байка з 2-3 передачі через тормоз і щеплення екран та мото заглох. Я так зрозумів , що знову згорів зпобіжник, бо на ключ не реагував вже. Потім завівся з 2- накатом , щоб доїхати до дому. Кажуть може десь пробивати якийсь кабель і замикати. Буду завтра розбирати дивитись на наявність голих контактів. Питання : Який ще можна пкокласти діагноз з такими симптомами. Або як знайти в чому проблема. PS : коли їхав додому на згорівшому запобіжнику, були якісь дивні скачки ближнього світла, якби пропадало.
Так, сьогодні зняв кришку і на акумі клема або відкрутилась або я не докрутив останнім разом, замітив при стартері заіскрило. Потім покатався наче все норм. Буду триматись на чеку. Всім дякую за відповіді PS : Хто може підказати або де почитати/подивитись , як користуватись підсосом карба BPZ30 , скільки прогрівати, в який момент переключати , бо має три позиції .
Знайшов. Прилегкому повороті руля направо КЗ. зняв пластік з фарами помнув кабеля наявно нічого не видно , клеми не дивився тому що само пройшло. Вже не горить запобіжник, закрутив назад все ок. Побачу як далі буде вести себе.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 42
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения