Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Моя тема по Geon X-Road http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=97&t=5990 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | ДЗИГА [ 28 фев 2017, 16:49 ] |
Заголовок сообщения: | Моя тема по Geon X-Road |
Вибачаюся у камрадів за можливий оффтоп, але не придумав нічого кращого ніж написати у цій темі. Ось уже тиждень як купив нОовесечкий!!! Хроад. В довгу путь моту дали з кооперації 2 літри мотюля та псевдомануал на німецькій... На свій розсуд підкрутив усі візуально досяжні гайки-шурупи. І все... На даний момент ще навіть зверху не сидів- чекаю карбату гуму, бо від мене, на жаль, не круглий рік виїжджається, а так як справи з мото я ще в житті не мав, то і не ризикую поки. Чекаю... Прохання в мене є до фахівців цього ендуро- чи не змогли б ви узагальнити в кількох тезах, що потрібно доопрацювати, викинути чи допиляти. Найперше , як так розумію, рідну цепку фФтопку?, дуги безпеки вони потрібні чи як? На трассі дане мото буде їздити дуже мало. Дякую за рекомендації |
Автор: | doctus [ 02 мар 2017, 08:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
ДЗИГА писал(а): Вибачаюся у камрадів за можливий оффтоп, але не придумав нічого кращого ніж написати у цій темі. Ось уже тиждень як купив нОовесечкий!!! Хроад. В довгу путь моту дали з кооперації 2 літри мотюля та псевдомануал на німецькій... На свій розсуд підкрутив усі візуально досяжні гайки-шурупи. І все... На даний момент ще навіть зверху не сидів- чекаю карбату гуму, бо від мене, на жаль, не круглий рік виїжджається, а так як справи з мото я ще в житті не мав, то і не ризикую поки. Чекаю... Прохання в мене є до фахівців цього ендуро- чи не змогли б ви узагальнити в кількох тезах, що потрібно доопрацювати, викинути чи допиляти. Найперше , як так розумію, рідну цепку фФтопку?, дуги безпеки вони потрібні чи як? На трассі дане мото буде їздити дуже мало. Дякую за рекомендації Вітаю! Вважаю, що на легкому ендуро дуги не потрібні. Дуги не будуть зайвими на мотах з великою кількістю пластику, а в нашому випадку і захищати нічого. Тільки вага збільшиться. Ланцюг, при незначних навантаженнях своє відпрацює. Уваги потребує маятник, прогресія та підшипники коліс. |
Автор: | ДЗИГА [ 02 мар 2017, 08:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
Тобто , для початку , вистачить все підкрутити, далі розкрутити (прогресію , маятник), змастити і знову закрутити? чи варто одразу повкручувати скрізь прес-маслянки? |
Автор: | репа [ 02 мар 2017, 09:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
Я бы вам посоветовал всё сделать сразу, это не долго, зато потом сезон будите кататься не задумываясь.Возможно не один сезон. |
Автор: | doctus [ 03 мар 2017, 11:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
ДЗИГА писал(а): Тобто , для початку , вистачить все підкрутити, далі розкрутити (прогресію , маятник), змастити і знову закрутити? чи варто одразу повкручувати скрізь прес-маслянки? Так. Якщо є можливість поставити пресмаслянки - безумовно. Потім не раз собі подякуєте. |
Автор: | ДЗИГА [ 04 мар 2017, 05:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
сьогодні буду розкручувати. підскажіть, будь ласка, в які місця бажано повпихати ті маслянки.це ж, я так думаю, треба з розумом- щоб потім сальники не повидушувати... вчора в мрео був каламбур- ,,Тра номер двигуна!!!,,- в супровідних документах його нема, турбую дилера, автолегенду та інформ бюро мвс....сходимся всі на тому, що то від субєктивного бачення інспектора- тре чи не тре... -Везіть сюди мот! - і все так на карман зирить)) -Я їздити не вмію))- в інспетора ступор. - Тоді я пишу відмову в реєстрації!- стукає очікувально пальчиками по столові. -Ага, добре- шкірюся- тільки перед тим напишіть розяснення мені у причині відмови, та листи-запити на автолегенду (можна на прокуратуру та ще кудись...), як то вони зуміли ромитнити неукомлетований мот))) інспектор кілька секунд дивиться мені межи очі ( цікаво що він там самі мислив ), кидає рятівну соломинку... - Приїдете завтра... привезете фото номера мотора.- дзвінок, і через пять хвилин номер по вайберу на телефоні)) витримали ще 2 години, все зробили. АЛЕ !!!в техпаспорті номера двигуна нема(там і графи такої не водиться), а в кубатурі записано 230 куб.....то це по якому? скільки ж там тих кубиків? |
Автор: | vberest [ 05 мар 2017, 12:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
230 кубиков фактически а округляют до 250,мне вообще в тех паспорте написали,GEON X-ROAD 200.а объём двигателя 230,спасибо хоть за это |
Автор: | Тамерлан [ 05 мар 2017, 18:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
если уже на то пошло, то фактически 232,6 номер двигателя уже давно не вписывается в тп, свапать можно в разумных пределах любое двигло. однако, номер агрегата, привязанный к тс существует в базе данных мрео. поэтому в случае замены мотора при перепостановке могут возникнуть вопросы. |
Автор: | ДЗИГА [ 05 мар 2017, 22:01 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg | ||
vberest писал(а): 230 кубиков фактически а округляют до 250 так можна довго заокруглятись Сьогодні ввечері, після маслань та сверлінь, вчився їздити, переключатися, і взагалі руль тримати...- нічо так, на лісапеті важче) Карбату гуму вирішив ставити після обкатки....- переконали. кілька разів викладав мота дибки, переїхав канаву, в яку зазвичай на автівці висаджуюсь або на діагоналку або на пороги) Резюме- маю приблизно то, шо хтів. збиває крепко з пантелику їдна шкала на приборці. Вляв бенз - вона стоїть, граюсь зі світлами (реле заряду?)- нуль емоцій. Халєра... підскажіть, шо то може бути?Може воно не робить?
|
Автор: | besogon [ 07 мар 2017, 09:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
Vanych писал(а): Красивое место, где это? (координаты))) |
Автор: | ДЗИГА [ 07 мар 2017, 10:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
besogon писал(а): Vanych писал(а): Красивое место, где это? (координаты)))то є чудеса України https://we.org.ua/malovnychi-kutochky-ukrayiny/bazaltovi-stovpy/ подолано перших 60 км. Враження неоднозначні. Вчора трохи проїхався ярками, без фанатизму бо ж і мот на обкатці і я другий день тільки як катаюсь... Положив коня в калабані з колією,....три рази - при цьому погнулися гвинти кріплення захисту рук, при тручанні вигнулося кермо (а я ж ще не падав), під горбок по дорозі загального користування виїхати міг тільки на першій (мабуть того шо без обкатки, хоча на автівці я там без проблем на понижених вишкрябуюсь), після горбка почало вигилюватись щеплення , скорш за все якийсь дефект дисків...хоча може якась обкаточна стружка туди потрапила? два рази підтягнув цепку- її ліпили з гуано 1) Усі зелені гвинтики-гайочки тримаються виключно за рахунок зеленої фарби, а так без проблем можна нарізати різьбу....пазуром 2)Кермо реально краще було б у ретро стилі....з акації 3) буду штурмувати постачальника на предмет визначення , що є заводським браком а що розхідником який швидко псується |
Автор: | ДЗИГА [ 07 мар 2017, 10:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
якось так... у гендистрибютора є шість номерів , слухавки по жодному не беруть. щось мені все перестає подобатися тільки но передзволи. Багато роботи( на ШІСТЬОХ номерах? ) До кінця дня зведуть з людиною яка конструювала Х роад ( ) Є відчуття , що з людьми можна говорити... |
Автор: | Viktozen [ 07 мар 2017, 12:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
ДЗИГА писал(а): якось так... у гендистрибютора є шість номерів , слухавки по жодному не беруть. щось мені все перестає подобатися тільки но передзволи. Багато роботи( на ШІСТЬОХ номерах? ) До кінця дня зведуть з людиною яка конструювала Х роад ( ) Є відчуття , що з людьми можна говорити... Ещё мля один Flexio |
Автор: | SanyaDavid [ 07 мар 2017, 12:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Моя тема по Geon X-Road |
Зато с такими жить интереснее . Читаю как юмореску . |
Автор: | TIgor [ 07 мар 2017, 12:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Експлуатація Geon X-Road 250 cg |
ДЗИГА писал(а): Положив коня в калабані з колією,....три рази - при цьому погнулися гвинти кріплення захисту рук, при тручанні вигнулося кермо (а я ж ще не падав), під горбок по дорозі загального користування виїхати міг тільки на першій (мабуть того шо без обкатки, хоча на автівці я там без проблем на понижених вишкрябуюсь), після горбка почало вигилюватись щеплення , скорш за все якийсь дефект дисків...хоча може якась обкаточна стружка туди потрапила? два рази підтягнув цепку- її ліпили з гуано 1) Усі зелені гвинтики-гайочки тримаються виключно за рахунок зеленої фарби, а так без проблем можна нарізати різьбу....пазуром 2)Кермо реально краще було б у ретро стилі....з акації 3) буду штурмувати постачальника на предмет визначення , що є заводським браком а що розхідником який швидко псується Афигеть! Пройдено 60км и столько проблем! И цепка растягивается и руль гнется и главное, падает на плохой дороге, постоянно! Плохой конь! Ну а серьезно, цепку подтягивал за 60км три раза, для чего? Так сильно растягивается? Руль согнулся после падений в лужу? Или когда? Не понятно. Что значит выделывается сцепление? Ведет или буксует? Может оно не правильно отрегулировано? |
Автор: | ДЗИГА [ 07 мар 2017, 13:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Моя тема по Geon X-Road |
TIGOR писал(а): Афигеть! Пройдено 60км и столько проблем! И цепка растягивается и руль гнется и главное, падает на плохой дороге, постоянно! Плохой конь! Ну а серьезно, цепку подтягивал за 60км три раза, для чего? Так сильно растягивается? Руль согнулся после падений в лужу? Или когда? Не понятно. Что значит выделывается сцепление? Ведет или буксует? Может оно не правильно отрегулировано? Про коня ще нічого не казав) Кермо зігнулось від того , що я мав сміливість за нього тручати мот) Щеплення відрегульоване вірно- воно буксує |
Автор: | ДЗИГА [ 07 мар 2017, 13:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Моя тема по Geon X-Road |
TIGOR писал(а): Афигеть! Пройдено 60км и столько проблем! И цепка растягивается и руль гнется и главное, падает на плохой дороге, постоянно! Плохой конь! Ну а серьезно, цепку подтягивал за 60км три раза, для чего? Так сильно растягивается? Руль согнулся после падений в лужу? Или когда? Не понятно. Что значит выделывается сцепление? Ведет или буксует? Может оно не правильно отрегулировано? Про коня ще нічого не казав) Кермо зігнулось від того , що я мав сміливість за нього тручати мот) Щеплення відрегульоване вірно- воно буксує |
Автор: | TIgor [ 07 мар 2017, 14:16 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Моя тема по Geon X-Road |
По поводу руля, мне трудно судить. Но в молодости, я, на чезетке, тоже руль руками ровнял. Все зависит от приложенного усилия. По поводу сцепления. Если оно было правильно отрегулировано, то 60км это очень рано для износа сцепления. Для исключения пробуксовки сцепления обязательно должен быть свободный ход. Т.е. лапка сцепления, что на двигателе, должна свободно (без усилия) перемещаться как минимум на 1-2мм. Авот если сцепа будет зажата, ей очень быстро может прийти хана. Особенно под нагрузкой. |
Автор: | Vanych [ 07 мар 2017, 14:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Моя тема по Geon X-Road |
besogon писал(а): Vanych писал(а): Красивое место, где это? (координаты))) besogon Це в районі Берестовця Костопільського р-ну Рівненської обл. Базальтові стовпи. |
Автор: | репа [ 08 мар 2017, 20:33 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Моя тема по Geon X-Road |
Плохому балерону ботинки жмут? |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |