Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Geon X-road 200 2013
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=97&t=5289
Страница 1 из 4

Автор:  gas20 [ 31 янв 2016, 23:33 ]
Заголовок сообщения:  Geon X-road 200 2013

Вітаю всіх форумчан з відвіданням моєї темки в якій я буду розказувати та показувати свій стаж володінням даного мопеда 8) . Так як він в мене вже порядка року то розповісти можу багато, а якщо враховувати що купив я його дуже бу не зважаючи на 13 рік випуску то доробок просто ВАГОН .
Побачивши його при зустрічі перший раз я чуть не впав :crazy: великий хромований передній бризговик від яви чи чого до тепер не знаю дав мені зрозуміти що тут повний комплект ГАЗДА тюнінгу. Знявши бак, сідуху і пару пласмас, переконався що рама рівна і не варена, провірив на холодну компресію, завів катнувся на диво двигун і коробка працювали як годинник. Закривши очі на кривий варений руль, варену верхню алюмінієву траверсу , явно підігнуте перо що свідчило про дтп, космічні люфти підш-х коліс, відсутність торм колодок, пари шприх та дикими люфтами про-лінгу та маятнику, покупку вирішила приваблива ціна.
Як кажут в нас в селі ВЕЛ ДАН :friends:
Вложение:
P1240335.JPG
P1240335.JPG [ 84.72 KiB | Просмотров: 17095 ]

Автор:  gas20 [ 01 фев 2016, 00:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Ремонт почався з повного розбору і ревізії усього що тільки можна.
1.
І саме основне це вилка, так як цінник на рідні траверси і пера геть не гуманні я рішив вкорячити за ті самі гроші щось по фірмі, тай діаматер 37мм якось не внушав довіри, знаю себе (будудубасити 100 процентів) і хочу бути впевнений у вузлі, як показує практика на х-роудах колег, рідна вилка також геть нічого справляється. Було куплено вилку з траверсами від старенької хонди хр діаметром 41мм.
Стає вона без проблем, треба тільки проточити рідні (нові) підш-ки траверс під підходящий внутрішній діаметер який на 1 мм більший геоновского, такого підш-ка в природі не існує тому користався послугами знайомого токаря. Оська тогож діаметра та мінімальна доварка скоби переднього супорта .Розборка пер, ревізія та заміна масла на 10в. Навіть замок запалення сів як рідний що дуже порадувало
Вложение:
P1240735.JPG
P1240735.JPG [ 49.17 KiB | Просмотров: 17111 ]

Вложение:
P1240736.JPG
P1240736.JPG [ 50.03 KiB | Просмотров: 17111 ]

Автор:  gas20 [ 01 фев 2016, 01:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

2 Про-лінг та маятник.
Підшипники на про-лінг я навіть не намагався замінити на нові так як поняв, їм буде капець за 1 тисячу км від сили тому що, кріплення про-лінга приварено заводом на рамі і маятнику НЕ соосно, і сама система дуже капарно вилита та криво фрезерована, про що свідчать затерті боки всіх деталей ричажки. Хотя кривизну було видно не озброєним оком, плюс салент в аморті був обірваний повністю. Було прийняте рішення точити втулки з капролону (матеріал який давно себе відрекомендував на реставрованих шарових опорах та рульових рейках) та внутрішніх втулок з сталі (простий сирець).
Потім методом лазерного око центрування, підставляння шайб різної товшини я добився більш-менш рівної роботи механізму. Сезон за плечима ні мало ні багато 5 тис км (добра половина з яких гірської камянистої дороги )а, втулки не люфтують взагалі.
Вважаю експеремент вдалим :"":
Вложение:
P1240717.JPG
P1240717.JPG [ 32.57 KiB | Просмотров: 17100 ]

Вложение:
P1240721.JPG
P1240721.JPG [ 34.85 KiB | Просмотров: 17100 ]

Вложение:
P1240722.JPG
P1240722.JPG [ 26.13 KiB | Просмотров: 17100 ]

Вложение:
P1240725.JPG
P1240725.JPG [ 43.65 KiB | Просмотров: 17100 ]

Автор:  gas20 [ 01 фев 2016, 01:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Так ні про що, міряємся пі-ми, rmz 450
Вложение:
Фото-0002.jpg
Фото-0002.jpg [ 105.95 KiB | Просмотров: 17097 ]

Вложение:
Фото-0003.jpg
Фото-0003.jpg [ 113.39 KiB | Просмотров: 17097 ]

Вложение:
Фото-0005.jpg
Фото-0005.jpg [ 114.54 KiB | Просмотров: 17097 ]

Автор:  gas20 [ 01 фев 2016, 02:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

На даний момент мот розібраний , планується піскоструй та покраска рами в білий під лак бо рідна фарба вже по трохи змилась моєю ядучою безконтактною хімією. Також ржавчина в середині рами почала сильно прогресувати, від багато-падіннь які приймали задні ручки пасажира (честь їм і хвала) почала тріскати планка бугеля на яку вони прикручені, також легке підсилення всіх слабих місць, більший інструментальний бокс з бляхи 1мм на місце загубленого з інструментом шняга пласмаса боксу та рамки під кофри
Вложение:
P1240727.JPG
P1240727.JPG [ 38.03 KiB | Просмотров: 17114 ]

Вложение:
P1240731.JPG
P1240731.JPG [ 33.58 KiB | Просмотров: 17114 ]

Автор:  gas20 [ 03 фев 2016, 00:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

До теми про капролон, внутрішні втулки доробляв нождачкою щоб рухались пальцьями
Вложение:
P1240752.JPG
P1240752.JPG [ 57.17 KiB | Просмотров: 17048 ]

Пока піскоструйщики хворіють ми пиляєм, шось крутив впускний колектор в руках тай думаю прикладу пообдивляюсь на мотор тай прозрів (відмітив цяточками торчащу бровку, нестиковка йо ма йо.
Вложение:
P1240760.JPG
P1240760.JPG [ 43.08 KiB | Просмотров: 17048 ]

Вложение:
P1240762.JPG
P1240762.JPG [ 47.39 KiB | Просмотров: 17048 ]

де моя фреза :twisted:
Вложение:
P1240775.JPG
P1240775.JPG [ 37.04 KiB | Просмотров: 17048 ]

потім це саме тільки з сторони карба
Вложение:
P1240778.JPG
P1240778.JPG [ 29.35 KiB | Просмотров: 17048 ]

з вихлопом тоже не все айс
Вложение:
P1240782.JPG
P1240782.JPG [ 31.7 KiB | Просмотров: 17048 ]

Вложение:
P1240783.JPG
P1240783.JPG [ 33.13 KiB | Просмотров: 17048 ]

Автор:  DDD [ 03 фев 2016, 21:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

А в этих капролоновых втулках что-то для смазки предусмотрено? Или они на сухую работают? Хмм... а Вы и в рычаг подвески капролон воткнули? Не только в пролинк?

Автор:  gas20 [ 04 фев 2016, 21:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

DDD писал(а):
А в этих капролоновых втулках что-то для смазки предусмотрено? Или они на сухую работают? Хмм... а Вы и в рычаг подвески капролон воткнули? Не только в пролинк?

Втулки запресовував з двох сторін щоб заповнити розщирення на сальник, а по центру залишалась пустота в яку набивав змаску. 3 пост 2 фото.
Думав про те що вузол буде вже без сальників і вся змазка змиється в перший міцяць, та після 5 міс-в розібрав, а там трошки шміру ше є. Так я всю задню підвіску переробив на капролон.
В маятник (рычаг подвески) була виточена 1 довга втулка замість 3 як в оригіналі з пітшипником.

Автор:  CocoS [ 05 фев 2016, 07:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

gas20, Слушай, а точных размеров втулок, что точил у тебя нету в наличии?

Автор:  Kortes [ 05 фев 2016, 16:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Ох, братцы... Я, по образованию и натуре, инженер. Такие втулки хороши где просто равномерной вращение - крупорушки, тележки, подъемники. Но если есть ударная нагрузка то только подшипники. На каждой кочке при ударах смазка будет выбиваться из зоны контакта и через 10км втулки будут сухие и начнут съедаться. Очень интересно как будут ходить.

Автор:  gas20 [ 05 фев 2016, 19:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

CocoS писал(а):
gas20, Слушай, а точных размеров втулок, что точил у тебя нету в наличии?

Мається на увазі стальні болванки чи капролонові?

Автор:  gas20 [ 05 фев 2016, 19:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Kortes писал(а):
Ох, братцы... Я, по образованию и натуре, инженер. Такие втулки хороши где просто равномерной вращение - крупорушки, тележки, подъемники. Но если есть ударная нагрузка то только подшипники. На каждой кочке при ударах смазка будет выбиваться из зоны контакта и через 10км втулки будут сухие и начнут съедаться. Очень интересно как будут ходить.

Не сперечаюсь, але я сезон вже віддубасив і все в порядку, ось як воно виглядає після 5 тис км
Вложение:
P1240787.JPG
P1240787.JPG [ 41.88 KiB | Просмотров: 16986 ]

Вложение:
P1240802.JPG
P1240802.JPG [ 45.66 KiB | Просмотров: 16986 ]

Вложение:
P1240790.JPG
P1240790.JPG [ 57.78 KiB | Просмотров: 16986 ]

Автор:  gas20 [ 05 фев 2016, 20:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

CocoS є тільки розмір внутрішніх
1 шт 18мм зовн 12.5мм внутр 57мм довж
2 шт 15мм зовн 10.5мм внутр 37мм довж
2 шт 15мм зовн 10.5мм внутр 29мм довж
Але якщо в тебе в аморті салент добрий то 15-10.5-29 треба 1 шт
Вложение:
P1240793.JPG
P1240793.JPG [ 62.89 KiB | Просмотров: 16988 ]

Вложение:
P1240795.JPG
P1240795.JPG [ 53.42 KiB | Просмотров: 16988 ]

Автор:  Viktozen [ 05 фев 2016, 20:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Роман +1 в каждом сообщении темы полезная информация :good:

Автор:  gas20 [ 05 фев 2016, 20:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Ну як і казав пісочка. Правда номер просив не дути щось побоявся. :Yahoo!:
Наступний етап кислотний грунт.
Вложение:
P1240797.JPG
P1240797.JPG [ 53.64 KiB | Просмотров: 16983 ]

Вложение:
P1240798.JPG
P1240798.JPG [ 53.61 KiB | Просмотров: 16983 ]

Вложение:
P1240799.JPG
P1240799.JPG [ 52.82 KiB | Просмотров: 16983 ]

Вложение:
P1240800.JPG
P1240800.JPG [ 37.61 KiB | Просмотров: 16983 ]

Автор:  gas20 [ 06 фев 2016, 17:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Викторыч накипіло треба виговоритись :D :beer:
Новий день нова лажа, піскоструй проявив добрячу тріщину в маятнику
Вложение:
P1240803.JPG
P1240803.JPG [ 52.97 KiB | Просмотров: 16943 ]

Вложение:
P1240804.JPG
P1240804.JPG [ 56.88 KiB | Просмотров: 16943 ]

Вложение:
P1240805.JPG
P1240805.JPG [ 52.77 KiB | Просмотров: 16943 ]

добре що в дорозі не відпало

Автор:  gas20 [ 06 фев 2016, 18:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Благо зварочний в наявності , пів години роботи і все заваяв.
Вложение:
P1240824.JPG
P1240824.JPG [ 47.72 KiB | Просмотров: 16966 ]

Вложение:
P1240826.JPG
P1240826.JPG [ 76.58 KiB | Просмотров: 16966 ]

Вложение:
P1240832.JPG
P1240832.JPG [ 68.9 KiB | Просмотров: 16966 ]

Автор:  gas20 [ 06 фев 2016, 18:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Втулки маятника
Вложение:
P1240807.JPG
P1240807.JPG [ 55.79 KiB | Просмотров: 16962 ]

Вложение:
P1240813.JPG
P1240813.JPG [ 45.57 KiB | Просмотров: 16962 ]

Вложение:
P1240822.JPG
P1240822.JPG [ 33.82 KiB | Просмотров: 16962 ]

до упорної фаски 26мм, загальний розмір 28.5мм
Вложение:
P1240818.JPG
P1240818.JPG [ 34.85 KiB | Просмотров: 16962 ]

зовн діам 28.25
Вложение:
P1240811.JPG
P1240811.JPG [ 40.28 KiB | Просмотров: 16962 ]

Вложение:
P1240814.JPG
P1240814.JPG [ 46.91 KiB | Просмотров: 16962 ]

Вложение:
P1240815.JPG
P1240815.JPG [ 39.69 KiB | Просмотров: 16962 ]


Вложения:
P1240823.JPG
P1240823.JPG [ 36.21 KiB | Просмотров: 16962 ]

Автор:  gas20 [ 06 фев 2016, 18:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

І саме приємне на сьогодні, кислотний грунт 1й етап
Вложение:
P1240836.JPG
P1240836.JPG [ 65.43 KiB | Просмотров: 16959 ]

Вложение:
P1240838.JPG
P1240838.JPG [ 64.13 KiB | Просмотров: 16959 ]

Автор:  Слава3010 [ 06 фев 2016, 22:40 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Роман, а чим ти обробляв раму, жо вона світла, що за кислота використовувалась?

Автор:  gas20 [ 06 фев 2016, 23:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Спочатку піскоструй потім епоксидний кислотний грунт фірми мобіхелл.

Автор:  DESENTER [ 07 фев 2016, 09:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)

Автор:  Viktozen [ 07 фев 2016, 10:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

DESENTER писал(а):
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)


Сами то поняли что написали ? :D Или вам шо писать, то писать :pardon:

Автор:  DESENTER [ 07 фев 2016, 11:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

Викторыч писал(а):
DESENTER писал(а):
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)


Сами то поняли что написали ? :D Или вам шо писать, то писать :pardon:

понял отлично :D

Имел ввиду что такие дефекты и в новых мотах могут быть в разных частях,так как трещина странная какаета

Автор:  gas20 [ 07 фев 2016, 15:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Geon X-road 200 2013

DESENTER писал(а):
Викторыч писал(а):
DESENTER писал(а):
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)


Сами то поняли что написали ? :D Или вам шо писать, то писать :pardon:

понял отлично :D

Имел ввиду что такие дефекты и в новых мотах могут быть в разных частях,так как трещина странная какаета

Думаю то тільки мені так повезло, бо за весь час вже б ті маятники не в одного відпали. Особливо хто катає з нажопницями, в мене 2є таких і все без проблем.

Страница 1 из 4 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/