Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
Вибачаюся у камрадів за можливий оффтоп, але не придумав нічого кращого ніж написати у цій темі. Ось уже тиждень як купив нОовесечкий!!! Хроад. В довгу путь моту дали з кооперації 2 літри мотюля та псевдомануал на німецькій... На свій розсуд підкрутив усі візуально досяжні гайки-шурупи. І все... На даний момент ще навіть зверху не сидів- чекаю карбату гуму, бо від мене, на жаль, не круглий рік виїжджається, а так як справи з мото я ще в житті не мав, то і не ризикую поки. Чекаю... Прохання в мене є до фахівців цього ендуро- чи не змогли б ви узагальнити в кількох тезах, що потрібно доопрацювати, викинути чи допиляти. Найперше , як так розумію, рідну цепку фФтопку?, дуги безпеки вони потрібні чи як? На трассі дане мото буде їздити дуже мало. Дякую за рекомендації
Вибачаюся у камрадів за можливий оффтоп, але не придумав нічого кращого ніж написати у цій темі. Ось уже тиждень як купив нОовесечкий!!! Хроад. В довгу путь моту дали з кооперації 2 літри мотюля та псевдомануал на німецькій... На свій розсуд підкрутив усі візуально досяжні гайки-шурупи. І все... На даний момент ще навіть зверху не сидів- чекаю карбату гуму, бо від мене, на жаль, не круглий рік виїжджається, а так як справи з мото я ще в житті не мав, то і не ризикую поки. Чекаю... Прохання в мене є до фахівців цього ендуро- чи не змогли б ви узагальнити в кількох тезах, що потрібно доопрацювати, викинути чи допиляти. Найперше , як так розумію, рідну цепку фФтопку?, дуги безпеки вони потрібні чи як? На трассі дане мото буде їздити дуже мало. Дякую за рекомендації
Вітаю! Вважаю, що на легкому ендуро дуги не потрібні. Дуги не будуть зайвими на мотах з великою кількістю пластику, а в нашому випадку і захищати нічого. Тільки вага збільшиться. Ланцюг, при незначних навантаженнях своє відпрацює. Уваги потребує маятник, прогресія та підшипники коліс.
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
Тобто , для початку , вистачить все підкрутити, далі розкрутити (прогресію , маятник), змастити і знову закрутити? чи варто одразу повкручувати скрізь прес-маслянки?
Тобто , для початку , вистачить все підкрутити, далі розкрутити (прогресію , маятник), змастити і знову закрутити? чи варто одразу повкручувати скрізь прес-маслянки?
Так. Якщо є можливість поставити пресмаслянки - безумовно. Потім не раз собі подякуєте.
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
сьогодні буду розкручувати. підскажіть, будь ласка, в які місця бажано повпихати ті маслянки.це ж, я так думаю, треба з розумом- щоб потім сальники не повидушувати... вчора в мрео був каламбур- ,,Тра номер двигуна!!!,,- в супровідних документах його нема, турбую дилера, автолегенду та інформ бюро мвс....сходимся всі на тому, що то від субєктивного бачення інспектора- тре чи не тре... -Везіть сюди мот! - і все так на карман зирить)) -Я їздити не вмію))- в інспетора ступор. - Тоді я пишу відмову в реєстрації!- стукає очікувально пальчиками по столові. -Ага, добре- шкірюся- тільки перед тим напишіть розяснення мені у причині відмови, та листи-запити на автолегенду (можна на прокуратуру та ще кудись...), як то вони зуміли ромитнити неукомлетований мот))) інспектор кілька секунд дивиться мені межи очі ( цікаво що він там самі мислив ), кидає рятівну соломинку... - Приїдете завтра... привезете фото номера мотора.- дзвінок, і через пять хвилин номер по вайберу на телефоні)) витримали ще 2 години, все зробили. АЛЕ !!!в техпаспорті номера двигуна нема(там і графи такої не водиться), а в кубатурі записано 230 куб.....то це по якому? скільки ж там тих кубиків?
если уже на то пошло, то фактически 232,6 номер двигателя уже давно не вписывается в тп, свапать можно в разумных пределах любое двигло. однако, номер агрегата, привязанный к тс существует в базе данных мрео. поэтому в случае замены мотора при перепостановке могут возникнуть вопросы.
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
vberest писал(а):
230 кубиков фактически а округляют до 250
так можна довго заокруглятись Сьогодні ввечері, після маслань та сверлінь, вчився їздити, переключатися, і взагалі руль тримати...- нічо так, на лісапеті важче) Карбату гуму вирішив ставити після обкатки....- переконали. кілька разів викладав мота дибки, переїхав канаву, в яку зазвичай на автівці висаджуюсь або на діагоналку або на пороги) Резюме- маю приблизно то, шо хтів. збиває крепко з пантелику їдна шкала на приборці. Вляв бенз - вона стоїть, граюсь зі світлами (реле заряду?)- нуль емоцій. Халєра... підскажіть, шо то може бути?Може воно не робить?
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
besogon писал(а):
Vanych писал(а):
Красивое место, где это? (координаты)))
то є чудеса України https://we.org.ua/malovnychi-kutochky-ukrayiny/bazaltovi-stovpy/ подолано перших 60 км. Враження неоднозначні. Вчора трохи проїхався ярками, без фанатизму бо ж і мот на обкатці і я другий день тільки як катаюсь... Положив коня в калабані з колією,....три рази - при цьому погнулися гвинти кріплення захисту рук, при тручанні вигнулося кермо (а я ж ще не падав), під горбок по дорозі загального користування виїхати міг тільки на першій (мабуть того шо без обкатки, хоча на автівці я там без проблем на понижених вишкрябуюсь), після горбка почало вигилюватись щеплення , скорш за все якийсь дефект дисків...хоча може якась обкаточна стружка туди потрапила? два рази підтягнув цепку- її ліпили з гуано 1) Усі зелені гвинтики-гайочки тримаються виключно за рахунок зеленої фарби, а так без проблем можна нарізати різьбу....пазуром 2)Кермо реально краще було б у ретро стилі....з акації 3) буду штурмувати постачальника на предмет визначення , що є заводським браком а що розхідником який швидко псується
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
якось так... у гендистрибютора є шість номерів , слухавки по жодному не беруть. щось мені все перестає подобатися
тільки но передзволи. Багато роботи( на ШІСТЬОХ номерах? ) До кінця дня зведуть з людиною яка конструювала Х роад ( ) Є відчуття , що з людьми можна говорити...
якось так... у гендистрибютора є шість номерів , слухавки по жодному не беруть. щось мені все перестає подобатися тільки но передзволи. Багато роботи( на ШІСТЬОХ номерах? ) До кінця дня зведуть з людиною яка конструювала Х роад ( ) Є відчуття , що з людьми можна говорити...
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
ДЗИГА писал(а):
Положив коня в калабані з колією,....три рази - при цьому погнулися гвинти кріплення захисту рук, при тручанні вигнулося кермо (а я ж ще не падав), під горбок по дорозі загального користування виїхати міг тільки на першій (мабуть того шо без обкатки, хоча на автівці я там без проблем на понижених вишкрябуюсь), після горбка почало вигилюватись щеплення , скорш за все якийсь дефект дисків...хоча може якась обкаточна стружка туди потрапила? два рази підтягнув цепку- її ліпили з гуано 1) Усі зелені гвинтики-гайочки тримаються виключно за рахунок зеленої фарби, а так без проблем можна нарізати різьбу....пазуром 2)Кермо реально краще було б у ретро стилі....з акації 3) буду штурмувати постачальника на предмет визначення , що є заводським браком а що розхідником який швидко псується
Афигеть! Пройдено 60км и столько проблем! И цепка растягивается и руль гнется и главное, падает на плохой дороге, постоянно! Плохой конь! Ну а серьезно, цепку подтягивал за 60км три раза, для чего? Так сильно растягивается? Руль согнулся после падений в лужу? Или когда? Не понятно. Что значит выделывается сцепление? Ведет или буксует? Может оно не правильно отрегулировано?
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
TIGOR писал(а):
Афигеть! Пройдено 60км и столько проблем! И цепка растягивается и руль гнется и главное, падает на плохой дороге, постоянно! Плохой конь! Ну а серьезно, цепку подтягивал за 60км три раза, для чего? Так сильно растягивается? Руль согнулся после падений в лужу? Или когда? Не понятно. Что значит выделывается сцепление? Ведет или буксует? Может оно не правильно отрегулировано?
Про коня ще нічого не казав) Кермо зігнулось від того , що я мав сміливість за нього тручати мот) Щеплення відрегульоване вірно- воно буксує
Зарегистрирован: 01 янв 2017, 11:25 Сообщений: 9 Откуда: Україна
Мото: Yamaha Joc Геон Хроад
Возраст: 36
Имя: Роман
TIGOR писал(а):
Афигеть! Пройдено 60км и столько проблем! И цепка растягивается и руль гнется и главное, падает на плохой дороге, постоянно! Плохой конь! Ну а серьезно, цепку подтягивал за 60км три раза, для чего? Так сильно растягивается? Руль согнулся после падений в лужу? Или когда? Не понятно. Что значит выделывается сцепление? Ведет или буксует? Может оно не правильно отрегулировано?
Про коня ще нічого не казав) Кермо зігнулось від того , що я мав сміливість за нього тручати мот) Щеплення відрегульоване вірно- воно буксує
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
По поводу руля, мне трудно судить. Но в молодости, я, на чезетке, тоже руль руками ровнял. Все зависит от приложенного усилия. По поводу сцепления. Если оно было правильно отрегулировано, то 60км это очень рано для износа сцепления. Для исключения пробуксовки сцепления обязательно должен быть свободный ход. Т.е. лапка сцепления, что на двигателе, должна свободно (без усилия) перемещаться как минимум на 1-2мм. Авот если сцепа будет зажата, ей очень быстро может прийти хана. Особенно под нагрузкой.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения