Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Хочу X-ROAD
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=97&t=4679
Страница 1 из 2

Автор:  sov [ 17 апр 2015, 17:38 ]
Заголовок сообщения:  Хочу X-ROAD

Катаюся на Invader, але дуже хочеться поендурити!!!

На auto.ria.com ціна ба б/в X-ROAD починаються від 1100у.о.

Порадьте будь-ласка, чи варто брати б/в X-ROAD, на що звернути увагу.
Не знайшов відповідної гілки з зібранням всіх проблем, які можуть виникнути в експлуатації. Дайте ссилку бдлск, якщо така є.

Дякую.

Автор:  Alexandr190 [ 17 апр 2015, 17:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

sov писал(а):
Катаюся на Invader, але дуже хочеться поендурити!!!

На auto.ria.com ціна ба б/в X-ROAD починаються від 1100у.о.

Порадьте будь-ласка, чи варто брати б/в X-ROAD, на що звернути увагу.
Не знайшов відповідної гілки з зібранням всіх проблем, які можуть виникнути в експлуатації. Дайте ссилку бдлск, якщо така є.

Дякую.

Смотреть в первую Очередь на состояние двигателя

Автор:  Kortes [ 17 апр 2015, 19:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

А ще дуже важливо, подивитись на самого власника. Бо якщо ін поведе вас у свій гараж, де буде по коліно сміття, де на брудному верстаті будуть лежати якісь запчастини то тільки уявіть які мастила він вживав і як він їздив.

Автор:  sov [ 19 апр 2015, 00:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Ще питання: Бувші у використанні продають 2012/2013/2014 року. Чи були там якісь конструктивні зміни спродовж цього періоду? Слабкі місця й болячки? Варто дивитися на якийсь конкретний рік, чи просто на загальний стан?
Дякую

Автор:  Kortes [ 19 апр 2015, 00:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Основні зміни були у 2014 році. Індікація рівня палива, євро лампи головного світла, новий глушник з приємним басом. Ви питаєте про рік, але вони ще є на 200 та 250 кубів. А, у свою чергу, 250 кубів є звичвайні та моделі СВ з верхнім розташуванням валу. Хлопці катают на усіх тих моделях і радіють. Головне щоб попередній господар не вбив техніку. Подивитись на стан, проїхати та послухати як працює двигун, як він набирає швидкість.

Автор:  nimec [ 19 апр 2015, 00:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

І глянути щоб не звихнена рама була :D

Автор:  Diagod [ 03 май 2015, 05:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Kortes писал(а):
А ще дуже важливо, подивитись на самого власника. Бо якщо ін поведе вас у свій гараж, де буде по коліно сміття, де на брудному верстаті будуть лежати якісь запчастини то тільки уявіть які мастила він вживав і як він їздив.

Нууу, у меня в гараже не убрано, все на полу как и полагается, тем не менее я заливаю исключительно мотюль, меняю вовремя, бенз лью импортный, но правда эндурю, а не просто по асфальту катаюсь.

б.у. стоит брать только с небольшим пробегом, если пробег свыше 5к думаю не стоит брать, та и не факт что пробег будет настоящим, к примеру у меня около 3к не работал спидометр.

Смотрите на работу коробки, что бы была без лишних шумов и не выбивала передачи, проверьте люфты колес/маятника(тут правда зависит уже от пробега, я свои подшипники на ~8к менял), тягу двигателя вы не сможете проверить ибо не знаете как должно быть, та и не возможно его убить так быстро. Хотя если вы хотите взять по дешевле и готовы потратить чутка времени, то самое основное это коробка и не гнутая рама/вилка/маятник, а люфты, разбитые подшипники, цепь, звезды это уже можно самому заменить.

Самые больные места, это качество резьбовых соединений и смазка задней подвески(прогрессия, маятник) если предыдущий хозяин не смазывал ее, то в скором времени будут проблемы.

Автор:  nimec [ 03 май 2015, 16:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Та як не крути - а після покупки б.у мото ,все треба розібрати і переглянути. Власник ніколи не скаже всю правдуз- він або збреше,або не договорить :D . Так що як не крути а на гроші буде дирка( масла,фільтра.... Бо що банку від масла покажуть не факт що воно в моторі) :D . Самому бажано не купляти -4 ока ліпше 2х, і як показує практика купець не завжди помічає недоліки :) Він в голові вже на мотику катається :D - тому брати ще когось! :beer: П.С і не потрібно по вигляду робити висновки- головне тех.стан! Вигляд для дорожників а для оф-роуд не важливо- все рівно в болото залізе :beer:

Вложения:
x_37e25cae.jpg
x_37e25cae.jpg [ 137.75 KiB | Просмотров: 13970 ]

Автор:  Alexandr190 [ 03 май 2015, 17:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

nimec писал(а):
Та як не крути - а після покупки б.у мото ,все треба розібрати і переглянути. Власник ніколи не скаже всю правдуз- він або збреше,або не договорить :D . Так що як не крути а на гроші буде дирка( масла,фільтра.... Бо що банку від масла покажуть не факт що воно в моторі) :D . Самому бажано не купляти -4 ока ліпше 2х, і як показує практика купець не завжди помічає недоліки :) Він в голові вже на мотику катається :D - тому брати ще когось! :beer: П.С і не потрібно по вигляду робити висновки- головне тех.стан! Вигляд для дорожників а для оф-роуд не важливо- все рівно в болото залізе :beer:

тоже самое и по пробегу, 5000км можно накатать в лесу , и по асфальту, что будет значить что в на бездоре его подрывали, а по асфальту ему ничего не будет

Автор:  nimec [ 03 май 2015, 17:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Ще знайти на продажі 5000км- реальних :beer: там де 5тис - там і всіх 10ть може бути :twisted: А якщо про вибір мота - то в кожного своє :roll: комусь вигляд і литол в моторі, комусь мотор важливіше зовнішньо вигляду... І так само для когось не важлива тріщина на рамі і пластик битий :D а для когось ходовка вбита... Скільки мотів- стільки думок і купців- кожен вибір робить для себе! :beer:

Автор:  nimec [ 03 май 2015, 17:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

В мене задача - як скинути з x-road трохи кілограмів? Зробити вагу мота меншу, і при тому сильно не змінити вигляд :oops: Наприклад втулити підрамник від crf або dr-z на болти,і всесь хвіст :D

Автор:  Alexandr190 [ 03 май 2015, 17:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

nimec писал(а):
В мене задача - як скинути з x-road трохи кілограмів? Зробити вагу мота меншу, і при тому сильно не змінити вигляд :oops: Наприклад втулити підрамник від crf або dr-z на болти,і всесь хвіст :D

Не сильно облегчит, если бы маятник то эффекта было бы больше

Автор:  nimec [ 03 май 2015, 18:02 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Маятник в низу- практично на землі :) Так і скільки в ньому ваги? З низу зменшити вагу а зверху залишити - трошки не то :twisted: Треба по трошки зі всього урвати :D ( крім бака).

Автор:  nimec [ 03 май 2015, 18:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Хочу зробити щось подібне...( картинки навпаки мають бути) :) думаю пару кг мот скине :oops:

Вложения:
Комментарий к файлу: а цей поставити,разом з сідалом
a07ea1825f7ab52deefc0f53ea4907ef8685.jpg
a07ea1825f7ab52deefc0f53ea4907ef8685.jpg [ 53.29 KiB | Просмотров: 13990 ]
Комментарий к файлу: для прикладу - де червоне відрізати
DSC001.JPG
DSC001.JPG [ 113.73 KiB | Просмотров: 13990 ]

Автор:  Alexandr190 [ 03 май 2015, 18:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

nimec писал(а):
Хочу зробити щось подібне...( картинки навпаки мають бути) :) думаю пару кг мот скине :oops:

Ого, зачем так разбирать? Делай бугель сразу)

Автор:  nimec [ 03 май 2015, 19:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

:ROFL: та ні - рама дійсно гени :twisted: але мій (бувший мот) тепер в руках дружини :D тому і постало питання скинути з нього вагу :twisted:

Вложения:
20150426163329.jpg
20150426163329.jpg [ 248.45 KiB | Просмотров: 13991 ]

Автор:  nimec [ 30 окт 2015, 23:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

вагу з геона не скидали... не підходить ні по вазі ні по висоті :oops: тому продається. висить на ріа :cry:

Автор:  dotsent [ 10 май 2018, 18:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Тоже хочу купить свой первый "эндуро".
Зашел в магазин, посидел на мотоциклах под мой рост (170), есть два варианта.
1. GEON X-Road 202 CBF (инжектор) - 1600 у.е
2. GEON X-Road Light 200 (карбюратор) - 1235 у.е.
Какой вы бы купили? Чем инжектор лучше?

Автор:  Bazart [ 10 май 2018, 20:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

X Road оба это дорожники с повышенным клиренсом и опциональной возможностью сьехать с асвальта на проселочную дорогу или лесную тропу. Не эндуро :)
Эндуро из Геонов - Дакар и для софт-эндуро - Терра Х 250. Есть. Терра х роад еще - это уже ближе к дорожнику но все еще с возможностью катать по бездору.

Автор:  dotsent [ 10 май 2018, 21:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Bazart писал(а):
X Road оба это дорожники с повышенным клиренсом и опциональной возможностью сьехать с асвальта на проселочную дорогу или лесную тропу.

Где то так и нужно будет эксплуатировать. По плохим проселочным дорогам, изредка - в лес съехать.

Автор:  viv1976 [ 10 май 2018, 23:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

X Road 250 cb самое то будет

Автор:  VazarS [ 11 май 2018, 09:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

dotsent писал(а):
изредка - в лес съехать.

Я тут вспоминаю как народ на х-роадах и им подобным штурмует корчи в Рожевке и несколько не согласен с "изредка - в лес съехать". Впрочем тут дело личное. В х-роад лайт при наличии терра-Х с такимиже колесами 16-19 я вобще понту не вижу. Он бестолковый. Ну разве что ценник важен, но блин там разница того не стоит.

Автор:  DESENTER [ 11 май 2018, 20:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Х-роад так сделан удачно что он подходит много к чему, изза своего ценника он получил глобальный минус это хлипкость вилки...ну и по мелочи не мало деталей которые низкие по качеству, приложив туда руки и деньги можно выжать из него максимум....но это на любителя, комуто проще доложить денег и взять крепче аппарат,а ктото выхватил х-роад не дорого и можно довести до ума его и бамбить не плохо=)

Автор:  Greeff [ 11 май 2018, 21:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

DESENTER писал(а):
Х-роад так сделан удачно что он подходит много к чему, изза своего ценника он получил глобальный минус это хлипкость вилки...ну и по мелочи не мало деталей которые низкие по качеству,

Вот зачем так? Я завтра собрался покупать Х-роад 250 :shock:

:)

Автор:  DESENTER [ 11 май 2018, 21:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Хочу X-ROAD

Greeff писал(а):
DESENTER писал(а):
Х-роад так сделан удачно что он подходит много к чему, изза своего ценника он получил глобальный минус это хлипкость вилки...ну и по мелочи не мало деталей которые низкие по качеству,

Вот зачем так? Я завтра собрался покупать Х-роад 250 :shock:

:)
а вы за такие деньги хотели качественный мотоцикл? если НЕ собираетесь использовать его в хард эндуро, не собираетесь его из под себя выкидывать,в дерево пулять его, с горок ронять, то будет довольно крепкий аппарат=) для мелких падений ему в идиале заменить руль,поставить 28ой руль, родной стальной 22ой руль полное гавно( гнется без всяких усилий)

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/