Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Хочу X-ROAD http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=97&t=4679 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | sov [ 17 апр 2015, 17:38 ] |
Заголовок сообщения: | Хочу X-ROAD |
Катаюся на Invader, але дуже хочеться поендурити!!! На auto.ria.com ціна ба б/в X-ROAD починаються від 1100у.о. Порадьте будь-ласка, чи варто брати б/в X-ROAD, на що звернути увагу. Не знайшов відповідної гілки з зібранням всіх проблем, які можуть виникнути в експлуатації. Дайте ссилку бдлск, якщо така є. Дякую. |
Автор: | Alexandr190 [ 17 апр 2015, 17:41 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
sov писал(а): Катаюся на Invader, але дуже хочеться поендурити!!! На auto.ria.com ціна ба б/в X-ROAD починаються від 1100у.о. Порадьте будь-ласка, чи варто брати б/в X-ROAD, на що звернути увагу. Не знайшов відповідної гілки з зібранням всіх проблем, які можуть виникнути в експлуатації. Дайте ссилку бдлск, якщо така є. Дякую. Смотреть в первую Очередь на состояние двигателя |
Автор: | Kortes [ 17 апр 2015, 19:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
А ще дуже важливо, подивитись на самого власника. Бо якщо ін поведе вас у свій гараж, де буде по коліно сміття, де на брудному верстаті будуть лежати якісь запчастини то тільки уявіть які мастила він вживав і як він їздив. |
Автор: | sov [ 19 апр 2015, 00:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Ще питання: Бувші у використанні продають 2012/2013/2014 року. Чи були там якісь конструктивні зміни спродовж цього періоду? Слабкі місця й болячки? Варто дивитися на якийсь конкретний рік, чи просто на загальний стан? Дякую |
Автор: | Kortes [ 19 апр 2015, 00:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Основні зміни були у 2014 році. Індікація рівня палива, євро лампи головного світла, новий глушник з приємним басом. Ви питаєте про рік, але вони ще є на 200 та 250 кубів. А, у свою чергу, 250 кубів є звичвайні та моделі СВ з верхнім розташуванням валу. Хлопці катают на усіх тих моделях і радіють. Головне щоб попередній господар не вбив техніку. Подивитись на стан, проїхати та послухати як працює двигун, як він набирає швидкість. |
Автор: | nimec [ 19 апр 2015, 00:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
І глянути щоб не звихнена рама була |
Автор: | Diagod [ 03 май 2015, 05:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Kortes писал(а): А ще дуже важливо, подивитись на самого власника. Бо якщо ін поведе вас у свій гараж, де буде по коліно сміття, де на брудному верстаті будуть лежати якісь запчастини то тільки уявіть які мастила він вживав і як він їздив. Нууу, у меня в гараже не убрано, все на полу как и полагается, тем не менее я заливаю исключительно мотюль, меняю вовремя, бенз лью импортный, но правда эндурю, а не просто по асфальту катаюсь. б.у. стоит брать только с небольшим пробегом, если пробег свыше 5к думаю не стоит брать, та и не факт что пробег будет настоящим, к примеру у меня около 3к не работал спидометр. Смотрите на работу коробки, что бы была без лишних шумов и не выбивала передачи, проверьте люфты колес/маятника(тут правда зависит уже от пробега, я свои подшипники на ~8к менял), тягу двигателя вы не сможете проверить ибо не знаете как должно быть, та и не возможно его убить так быстро. Хотя если вы хотите взять по дешевле и готовы потратить чутка времени, то самое основное это коробка и не гнутая рама/вилка/маятник, а люфты, разбитые подшипники, цепь, звезды это уже можно самому заменить. Самые больные места, это качество резьбовых соединений и смазка задней подвески(прогрессия, маятник) если предыдущий хозяин не смазывал ее, то в скором времени будут проблемы. |
Автор: | nimec [ 03 май 2015, 16:56 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD | ||
Та як не крути - а після покупки б.у мото ,все треба розібрати і переглянути. Власник ніколи не скаже всю правдуз- він або збреше,або не договорить . Так що як не крути а на гроші буде дирка( масла,фільтра.... Бо що банку від масла покажуть не факт що воно в моторі) . Самому бажано не купляти -4 ока ліпше 2х, і як показує практика купець не завжди помічає недоліки Він в голові вже на мотику катається - тому брати ще когось! П.С і не потрібно по вигляду робити висновки- головне тех.стан! Вигляд для дорожників а для оф-роуд не важливо- все рівно в болото залізе
|
Автор: | Alexandr190 [ 03 май 2015, 17:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
nimec писал(а): Та як не крути - а після покупки б.у мото ,все треба розібрати і переглянути. Власник ніколи не скаже всю правдуз- він або збреше,або не договорить . Так що як не крути а на гроші буде дирка( масла,фільтра.... Бо що банку від масла покажуть не факт що воно в моторі) . Самому бажано не купляти -4 ока ліпше 2х, і як показує практика купець не завжди помічає недоліки Він в голові вже на мотику катається - тому брати ще когось! П.С і не потрібно по вигляду робити висновки- головне тех.стан! Вигляд для дорожників а для оф-роуд не важливо- все рівно в болото залізе тоже самое и по пробегу, 5000км можно накатать в лесу , и по асфальту, что будет значить что в на бездоре его подрывали, а по асфальту ему ничего не будет |
Автор: | nimec [ 03 май 2015, 17:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Ще знайти на продажі 5000км- реальних там де 5тис - там і всіх 10ть може бути А якщо про вибір мота - то в кожного своє комусь вигляд і литол в моторі, комусь мотор важливіше зовнішньо вигляду... І так само для когось не важлива тріщина на рамі і пластик битий а для когось ходовка вбита... Скільки мотів- стільки думок і купців- кожен вибір робить для себе! |
Автор: | nimec [ 03 май 2015, 17:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
В мене задача - як скинути з x-road трохи кілограмів? Зробити вагу мота меншу, і при тому сильно не змінити вигляд Наприклад втулити підрамник від crf або dr-z на болти,і всесь хвіст |
Автор: | Alexandr190 [ 03 май 2015, 17:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
nimec писал(а): В мене задача - як скинути з x-road трохи кілограмів? Зробити вагу мота меншу, і при тому сильно не змінити вигляд Наприклад втулити підрамник від crf або dr-z на болти,і всесь хвіст Не сильно облегчит, если бы маятник то эффекта было бы больше |
Автор: | nimec [ 03 май 2015, 18:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Маятник в низу- практично на землі Так і скільки в ньому ваги? З низу зменшити вагу а зверху залишити - трошки не то Треба по трошки зі всього урвати ( крім бака). |
Автор: | nimec [ 03 май 2015, 18:19 ] | |||
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD | |||
Хочу зробити щось подібне...( картинки навпаки мають бути) думаю пару кг мот скине
|
Автор: | Alexandr190 [ 03 май 2015, 18:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
nimec писал(а): Хочу зробити щось подібне...( картинки навпаки мають бути) думаю пару кг мот скине Ого, зачем так разбирать? Делай бугель сразу) |
Автор: | nimec [ 03 май 2015, 19:06 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD | ||
та ні - рама дійсно гени але мій (бувший мот) тепер в руках дружини тому і постало питання скинути з нього вагу
|
Автор: | nimec [ 30 окт 2015, 23:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
вагу з геона не скидали... не підходить ні по вазі ні по висоті тому продається. висить на ріа |
Автор: | dotsent [ 10 май 2018, 18:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Тоже хочу купить свой первый "эндуро". Зашел в магазин, посидел на мотоциклах под мой рост (170), есть два варианта. 1. GEON X-Road 202 CBF (инжектор) - 1600 у.е 2. GEON X-Road Light 200 (карбюратор) - 1235 у.е. Какой вы бы купили? Чем инжектор лучше? |
Автор: | Bazart [ 10 май 2018, 20:47 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
X Road оба это дорожники с повышенным клиренсом и опциональной возможностью сьехать с асвальта на проселочную дорогу или лесную тропу. Не эндуро Эндуро из Геонов - Дакар и для софт-эндуро - Терра Х 250. Есть. Терра х роад еще - это уже ближе к дорожнику но все еще с возможностью катать по бездору. |
Автор: | dotsent [ 10 май 2018, 21:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Bazart писал(а): X Road оба это дорожники с повышенным клиренсом и опциональной возможностью сьехать с асвальта на проселочную дорогу или лесную тропу. Где то так и нужно будет эксплуатировать. По плохим проселочным дорогам, изредка - в лес съехать. |
Автор: | viv1976 [ 10 май 2018, 23:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
X Road 250 cb самое то будет |
Автор: | VazarS [ 11 май 2018, 09:23 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
dotsent писал(а): изредка - в лес съехать. Я тут вспоминаю как народ на х-роадах и им подобным штурмует корчи в Рожевке и несколько не согласен с "изредка - в лес съехать". Впрочем тут дело личное. В х-роад лайт при наличии терра-Х с такимиже колесами 16-19 я вобще понту не вижу. Он бестолковый. Ну разве что ценник важен, но блин там разница того не стоит. |
Автор: | DESENTER [ 11 май 2018, 20:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Х-роад так сделан удачно что он подходит много к чему, изза своего ценника он получил глобальный минус это хлипкость вилки...ну и по мелочи не мало деталей которые низкие по качеству, приложив туда руки и деньги можно выжать из него максимум....но это на любителя, комуто проще доложить денег и взять крепче аппарат,а ктото выхватил х-роад не дорого и можно довести до ума его и бамбить не плохо=) |
Автор: | Greeff [ 11 май 2018, 21:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
DESENTER писал(а): Х-роад так сделан удачно что он подходит много к чему, изза своего ценника он получил глобальный минус это хлипкость вилки...ну и по мелочи не мало деталей которые низкие по качеству, Вот зачем так? Я завтра собрался покупать Х-роад 250 |
Автор: | DESENTER [ 11 май 2018, 21:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Хочу X-ROAD |
Greeff писал(а): DESENTER писал(а): Х-роад так сделан удачно что он подходит много к чему, изза своего ценника он получил глобальный минус это хлипкость вилки...ну и по мелочи не мало деталей которые низкие по качеству, Вот зачем так? Я завтра собрался покупать Х-роад 250 |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |