Зарегистрирован: 07 май 2014, 08:18 Сообщений: 208 Откуда: Киев, Украина
Мото: CRF450X
Возраст: 19
Имя: Александр
В начале августа поступает в продажу топовая версия анонсированного Geon X-road 250 CB – в комплектация с самым мощным и технологичным двигателем в модельной линейке. Силовой агрегат снабжен верхним распредвалом и балансировочным валом. Максимальная мощность 18л.с. при 7000 об/мин, а крутящий момент 19Нм при 5500об/мин. Такие характеристики придают мотоциклу еще большей универсальности и многозадачности.
Также модель оснащена рядом доработок и апгрейдов. В версии X-road 250 CB установлена приборная панель с указателем уровня топлива. Фара оснащена новым стандартом лампы, что обеспечивает эффективное освещение и долговечную службу. Установлена новая лапка КПП – алюминиевая со складной педалью. Установлен улучшенный слайдер цепи, а так же заменена ловушка цепи: новый узел надежнее, эффективнее и практичнее. Заменены подножки водителя: улучшенная конструкция обеспечивает надежность и удобство эксплуатации.
Новинка включает в себя и другие доработки 2014 года, присущие предыдущим версиям: оснащаются нано-гелевыми аккумуляторами Dynavolt, усиленными цепями KMC, защитами рук с алюминиевым каркасом, обновленной системой выхлопа, улучшенными шлангами и тросами.
С учетом произведенных изменений в эргономике, мотоцикл стал более удобен для прохождения неровных поверхностей стоя, а также стал гораздо боле удобным для мотоциклистов с высоким ростом.
Цветовая гамма первой партии включает в себя две стандартные расцветки: черную и оранжевую.
Доброго дня! Купив я собі 250 СВ. Враження: 1. Мот бомба, даєш газу аж присідає. 2. Вже обдзвонив самих завзятих "форумчан" і встиг порозпитуватись. 3. На трасі кидає "Задок" плавно вісімкою. 4. Розібрав задок - смазки майже немає. 5. Є датчик палива, коли бак повний, то показує - пустий, зараз заглядаю в бак, щоб перевірити рівень палива. Підкажіть, що потрібно зробити з тим датчиком!!! 7. В рулі знизу пильник підшипника виліз і застряг звідти вивалюється КУСКАМИ ГУСТА смазка. Буду розбирати. 8. Дуже переживав за люфти внизу і зверху амортизатора також в лапці заднього тормозу. Люди пояснили, що так має бути. Зараз їзджу на Пантері а X-roade стої розібраний, перемазую буду ставити інший багажник та вітрове скло.
Також коли мот нагріваєтьсая 5-6 км на 3-й передачі, то при доврій прогазовці на нейтралці ВАЛИТЬ ВОГОНЬ З ТРУБИ (можна прикурювати). Полум"я сантиметрів 5, ЩО ЦЕ ???? Може перелив в карбі, чи в трубі щось вигарає????
Зарегистрирован: 28 май 2014, 20:33 Сообщений: 121 Откуда: stanislav
Мото: x-road 250 & mikilon M96
Возраст: 0
Имя: naz
Поздоровляю! На рахунок датчика (палива)- попробуй місцями дроти перестав( можливо переплутав + і -) по вистрілу з труби в мене на CG при перегазо вках переважно на холодну прострілює. Раз в трубу стріляє можуть зазори на клапанах бути не ті що треба! В знайомого були на гарячу вистріли в трубу але на CRE 4х клапанній то зняли кришку а там клапан зажатий був. принцип двигунів один. А можна зфотографувати бак знизу? Поки він знятий . Багато про датчик пишуть але фото на форумі не знайшов...
Бак завтра сфотографую. Доречі, там знизу якесь цікаве покриття, не просто метал, а напилення, як піна. А де ті дроти , що виходять на датчик палива? Я коли фару знімав, то просто фішку висунув, а потім засунув назад. Доречі в МРЕО випадково відламав знизу кріплення фари (там такі пластикові бугорки). Відріжу їх к... просверлю дірки і прикручу болтами, бо кріпиться погано, а в планах поставити ксенон. В мене є декілька лінз з автомобілів і комплект ксенну, який зняв з ПАНТЕРИ.
Шановні експерти мене мучить питання "Чи має бути такий зазор між вухами амортизатора і системою?" Реально в двох інших дірках втулки в "заподлецо", а там де крапиться низ амортизатора втулка ширша ніз З/Ч, так хочеться дві шайби поставити, але Кос завіряє, що люфт має бути. Я сьогодні два рази амортизатор знімав, дьоргав, крутив.
Зарегистрирован: 07 май 2014, 08:18 Сообщений: 208 Откуда: Киев, Украина
Мото: CRF450X
Возраст: 19
Имя: Александр
koop писал(а):
Доброго дня! Купив я собі 250 СВ. Враження: 1. Мот бомба, даєш газу аж присідає. 2. Вже обдзвонив самих завзятих "форумчан" і встиг порозпитуватись. 3. На трасі кидає "Задок" плавно вісімкою. 4. Розібрав задок - смазки майже немає. 5. Є датчик палива, коли бак повний, то показує - пустий, зараз заглядаю в бак, щоб перевірити рівень палива. Підкажіть, що потрібно зробити з тим датчиком!!! 7. В рулі знизу пильник підшипника виліз і застряг звідти вивалюється КУСКАМИ ГУСТА смазка. Буду розбирати. 8. Дуже переживав за люфти внизу і зверху амортизатора також в лапці заднього тормозу. Люди пояснили, що так має бути. Зараз їзджу на Пантері а X-roade стої розібраний, перемазую буду ставити інший багажник та вітрове скло.
Також коли мот нагріваєтьсая 5-6 км на 3-й передачі, то при доврій прогазовці на нейтралці ВАЛИТЬ ВОГОНЬ З ТРУБИ (можна прикурювати). Полум"я сантиметрів 5, ЩО ЦЕ ???? Може перелив в карбі, чи в трубі щось вигарає????
Поздравляю! Проверьте свечку, по идее если огонь тз трубы то это бедная смесь очень, свечка даст точно знать какая смесь
Доречі на рахунок ГЕОНІВ. У мене зараз є Пантера 20 000 пробігу в ідеальному стані (яку я беріг і заглядав в кожну дірочку) і Новий Х-роуд (розібраний, яко зараз мажу). У мого швагра також Пантера 150 нижньовальна, але вбити її неможливо. 1. Обкатка - рання весна 2013 року. Два дні він їздив помаленьку, потім буханув і по наївності своїй малолітній вирішив, що коли мотор вклинить, то йому диллер видасть новий мот. В результаті обкатку він не проходив. Масло я йому купив 5 літрів каністру за 180 грн. з Польщі саме дешеве. 2. Він нічого не мазав, тому першим полетів привод спідометра. 3. Попав в ДТП з гужовим транспортом. На нього наїхав конякою пяний селянин. В результаті побитий передок і багажник розлетівся на 5 кусків. Він лишився здоровий, бо на спині був ноут на який прийшовся удар. 4. Зараз по роз... гравійці постійно їздять троє - Сашко 70кг, наречена 50кг і тесть 95 кг. Дистанція 5 км від села, до села. асфальту мот не бачить. 5. Оскільки спідометр не працює то масло міняєтья... інколи. Висновок 10 000, а його мотор від мого нічим не відрізняється.
koop, там и на верхнем салентблоке аморта тоже зазоры приличные, если не убрать то в дальнейшем разбивает салентблок и люфт появляется, а на нижней оси аморта, выработка на пальце, так что если могёте - то лучше устранить косяк. Я езжу как есть
Олександр мені рекомендував поставити фторопластові шайби (вони тонкі і не будуть пиляти). Зараз шукаю по місту матеріали і на вихідних буду збирати задок і розбирати передок. Фото бака німцю скину в неділю.
Доброго всім дня! Став власником ендуріка Х-Road250CB Сподобався мені з першого погляду, от і взяв в салоні новий. Колись мав китайський квадр і затявся з китаєм більше справ не мати. Японія і Канада рулили.))Але пройшов час і от вибір був чи Ямаха УБР чи цей. Кубатура і ендуро перемогли. З перших км підтікало з баку де датчик бензину крипиться, підтягнув без особливих зусиль і один болт зірвався((. Ну справді зусилля мізерне. Далі при покатусі в 200км почало киватись кермо, побачив там на сайлентблоках люфт, в дорозі рожковим на 13 не вдалось, вдома дотягнув. Сьогодні прокатав ще 170км, при черговій заводці ледь крутить стартер, не розумію чи зарядка пропала чи ще щось. Питання: це завжди буде переслідувати таке Лего?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 70
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения