Вітаю всіх "Геоноводів". Вирішив поділитись власним досвідом володіння Geon X-ROAD 250CG. Купив мото новим на початку мотосезону 2015 року. Начитавшись форумів вирішив відразу взятись за доопрацювання. Поставив саморобний алюмінієвий захист, встановив масляне охолодження (радіатор від запора, масляний фільтр від матіза), штатний захист рук замінив на саморобний із будівельних касок. Слайдер ланцюга зробив із фторопласту, втулки маятник, прогресії відразу замінив (різні поршневі пальці). Все одразу було змащено і притягнуто. Карб, зазори клапанів відрегулював. Шляхом експерементів підібрав, як на мене, оптимальне масло-Mannol 15w50- добре і для кпп і для двигуна. Аморта прийшлось перебрати після першого сезону. Цієї зими нарешті руки дійшли зробити багажну систему (пртийшлось робити трубогиб) та встановити додаткову діодну фару. Також закрив задній ступичний підшипник сальником в алюмінієвому корпусі (треба було це зробити раніше). В планах ще поставити вітровик. На даний момент пробіг 10 тис. км, 50/50 асфальт/грунт, часто із пасажиром. Мот тільки радує. З нетерпінням чекаю нового сезону. Нижче викладу фото того що понаписував.
Вітаю всіх "Геоноводів". На даний момент пробіг 10 тис. км, 50/50 асфальт/грунт, часто із пасажиром.
И вам доброго дня Добро пожаловать на форум, пишите пожалуйста ваш опыт, если это возможно хотелось бы видеть вместе с текстом фотографии, а лучше видео мотоцикла в рабочей обстановке. +1 За новую тему
Так врізався у маслоканал кришки головки Такий вигляд мала сіточка після першої заміни масла на 300 км. Корпус із сальником на задньому колесі посадив на металопасту, лише при заміні підшипника доведеться збивати а потім знову клеїти Багажна система А це кронштейни для багажки під ручки, щоб їх не знімати Решту фото по доопрацюванням зроблю за кілька днів, коли поставлю багажник та витру від пилу мотика після зимової сплячки
прифигел с масляной сеточки... сильно похоже, что в мотор кусок поролона вкинули. по фото по крайней мере. по маслянному радиатору есть какие то фактические данные? обьем прокачки, температура масла до/после...
Даних не міряв, але якщо до встановлення радіатора і фільтра масло на 500 км вже було чорне, то зараз на 1500 ще відносно світле, заливаю масла в систему 1,4 л.
странно... обкаточный 700сот километровый литр я слил вполне еще хороший. а в фильтре тонкой очистки и вовсе не было никаких частиц чего либо. стиль езды агрессивный, на полную мощность?
Дивлячись на сітку виникає підозра ,що замість масла було залито в мотор якусь хрінь
Я своє масло злив і ще зберігаю,чистеньке прозоро-жовте,ще може колись залю в мот коли перейду на органіку (бо саме на органіці був обкатаний перші 300км мот).
Даних не міряв, але якщо до встановлення радіатора і фільтра масло на 500 км вже було чорне, то зараз на 1500 ще відносно світле, заливаю масла в систему 1,4 л.
В мене по мануалу заміна масла через 3000км(маслорадіатор заводський,масло більше 80градусів не перегріваю).Масла заливаю 1,7літра.Я думаю що масло можна і довше не міняти ,китайці перестраховуються так як запах і колір масла ще мають досить приємний вигляд.
Даних не міряв, але якщо до встановлення радіатора і фільтра масло на 500 км вже було чорне, то зараз на 1500 ще відносно світле, заливаю масла в систему 1,4 л.
У меня на Хроад масло темнеет буквально через 500км, уже неоднократно подмечал т.е. через 1,5 тысячи я уже сливаю черную жижу. Ну и езжу парой до 110 градусов масло прогревается, в среднем летом температура 90-100.
я заметил, что он значительно теплонагруженней, чем мой. но у меня пока нет статистики масло смены, что бы определенно судить - в прошлом сезоне только дообкатали. ездил везде, просто очень умеренно, без перегрузки и раскручивания. посмотрим как в этом сезоне будет.
+ за доработку задней ступицы! Я пошел более сложным путём - углубил посадочное место правого заднего подшипника на 4мм, и в освободившееся место установил сальник 25-40-7. Соответственно пришлось заняться и распорными втулками - внутреннюю укоротил, а наружную пришлось точить новую.
У меня вопрос, а никто не дорабатывал глушитель на предмет отвода выхлопных газов? В стоке завихрения достают не только пассажира, но и пилота, всегда от одежды и волос чувствуется устойчивый запах выхлопа. (а телочки этого не любят))))
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения