Зарегистрирован: 17 сен 2011, 20:43 Сообщений: 58 Откуда: Львів
Мото: планується
Возраст: 42
Тел.: 0681104331
Имя: Рост
Привіт. Зачепив мене байкерський вірус. Дав думці про мотоцикл відстоятись, але бачу, що не відпускає. Значить треба щось робити Не знаю, чи мотоцикл стане для мене способом життя, але уже більше року хочеться, щоб вітер в обличчя, і мчати назустріч всесвіту. Літати, ніби перцю в штани насипали, не хочеться, вже не хлопчисько, а неспішно, навіть трохи ліниво, з відчуттям власної гідності, дозволити дорозі витрясти з себе пісок - таке бажання є. Тому чопер. Оскільки основним транспортним засобом є автомобіль, вкладатись в дорогий байк смислу не бачу. А от Дайтона - саме воно. По-перше, дизайн - такий, яким має бути класичний чопер, по-друге - в технічному плані все виглядає дуже непогано (перечитав всі теми на цьому форумі, і на деяких інших). А те, що не дуже - доопрацьовується чи міняється. Руки ростуть з правильного місця. А ще, по сусідству з моєю студією "живуть" класні мотокросмени, допоможуть в разі чого.
Але цікавить питання вибору моделі: карб'юраторна чи інжекторна. Справа в тому, що інжекторні автомобілі не дуже люблю (мова не про спортивні). У них завжди реакція на натискування педалі газу запізніла, тоді як карб'юраторний двигун моментально реагує. Чи є така ж специфіка в карбових/інжекторних двигунах Дайтони? Можливо, що й ні, тому що мотоциклетний двигун все-таки крутиться значно легше, ніж автомобільний. Ну і наскільки надійно працює комп'ютер? Чи порівнював хтось ці моделі, з карбом і інжектором? Буду вдячний за відповідь.
Зарегистрирован: 16 мар 2011, 09:55 Сообщений: 63 Откуда: Днепропетровск
Мото: Daytona 350i
Возраст: 37
Тел.: 0973691698
Имя: Дмитрий
Привет!Хорошо,что зацепил У меня инжектор, 1500 км, полет нормальный (поплевал через плечо). Мозги не беспокоят (в смысле компьютер). На поворот газа реагирует моментально (сравнивал с карбюраторной бывшей Викторыча лично-разницы нет). Насколько я знаю, замедленная реакция на газ у авто обусловлена экологическими нормами, чем они выше (Евро 4, 5 и т.д.), тем газ тормознутей. Дайтона вроде в плане экологии достойна (в выхлоп сунул палец, вынул-абсолютно чистый), но мегазвезд в этом плане с неба не хватает (и не надо особо), так что на газ реагирует мгновенно, заводится всегда сразу. Если есть вопросы по эксплуатации инжекторной, пиши здесь или в личку, или звони-телефон в профиле Да, и на форуме есть Андрей KAS, у него была Дайтона карбюратор, сейчас инжектор. Так что выбирай между Дайтоной и Дайтоной-не пожалеешь
Зарегистрирован: 17 сен 2011, 20:43 Сообщений: 58 Откуда: Львів
Мото: планується
Возраст: 42
Тел.: 0681104331
Имя: Рост
mechanik дякую. Якщо обзаведусь інжекторною версією, то при потребі звернуся Хоча люблю я карбюратор. Недавно мав можливість понатискати на педаль в Плімуті Роадранері, з 5,2-літровим двигуном, карбовим. Бляха, він на третій передачі з місця колесами шліфує асфальт! І реакція на газ - моментальний вибух. Для порівняння в БМВ з 4,4-літровим двигуном через інжектор реакція загальмована, на педаль натиснув, а двигун розкручується плавно. Якщо цього в мото-інжекторах нема, що ж, це плюс до інжектора.
Дядя Серёжа, я ж не даремно написав, що перечитав купу тем на форумі. І питання, власне, про те, чи реагує інжекторний двигун моментально на газ, як і карбюраторний, ніде не висвітлювалось. А мене цікавить власне воно. Урочисто обіцяю дурних тем не плодити
мне лично больше нравится карбюраторная версия,тоже стоял перед выбором инжектор или карб. выбрал карб так как плюсов больше чем минусов. 1.простота в обслуживании,2.моментальная реакция на ручку газа,3.чем меньше электроники тем дальше и дольше будеш ездить итд и тп. P.S.высказал просто свое мнение.
Кому плюсы карба ближе тот выбирает карб и наоборот. В мототехнике как раз в инжекторах реакция на ручку газа четче, более четкое дозирование впрыска топлива при всех других равных позволяет чуть чуть экономить по сравнению с карбом но у меня мот карбюраторный. После пробега в 36тыс я почистил и проверил синхронизацию (как оказалось все в порядке) и больше в карб не лазил. Уже пробег 55тыс, думаю опять профилактику карбу сделать.
Андрей, чеперный звук будит у чепера а у стрита и туриста свой индивидуальный, так что тебе прямая дорога покупать чепер. Но если купи чего либо другое, то и повозиться придется, не советую.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения