Ось нарешти я і закінчив приводити до тями свого нового коня. Як ви, можливо, пам"ятаєте - попередній був Дайтона 400V, який ззовні був гарний, приємний.... Але мені чогось не вистачало в ньмоу, я думав, що максимальної швидкості, адже важкий крузер на кардані, не може пишатися прострілами. Тож я його продав. Перші думки щодо нового моту були націлені в бік більш кубатурних туристів, таких як Девіль 650, Пан Европа 1100, тобто туристи на кардані... однак ціна 4500 та вище, не залишала нічокого крім чекати та збирати гроші. І тут я побачив його на Сландо при пошуці Хонди за 3+... В об"яві було написано, що декілька днів діє ціна 3400, мот в гарному стані, поміняні розхідні матеріали, гарна резина, дуги безпеки, центральна підніжка, прямоток, тюнінх головного світла, мот з Франції, на реєстрації, рік 98. Хмельницька обл. І тут мене торкнуло... Адже така ціна була не те що смачна, а робила мрію доступною вже прям зараз! Щож, 110 грн і 4 години маршруткою, я на місці. Приїхав мот, дивлюся, роблю вигляд ніби мені він так собі, роздивляюсь... проміж іншим питаю чому задне колесо від іншого мота, був удар в зад? На що продавець відповідає, що не.... і питає де я дивився оголошення. Слово за слово, мот виявляється 88 року, оголошення на Сландо давала дівчина і наплутала. Заіпісь... Телефоную товаришу, попитати поради - каже похер на рік, дивись стан і торгуйся. Повертаюсь до продавана і кажу "2900 доллярами ","ні за 2900 не можу, давай за 3100","3000 остання ціна", "....і твоє переоформлення?", "домовились". Знявши з обліку за 150 грн, почали шукати де зробити довідку-рахунок, адже в маленькому Староконстянтинівську не дуже багато хто їх робить. А тепер готуйтесь.... 1200 грн довідка-рахунок в тому довбаному містечку! Я в шоці... Потім дорога назад - це щось. До Житомира ми звикали одне до одного, на ями можна тупо не дивитись, а після я вирішив відкрутити на всі гроші - 165 по ЖПС максимум, в середньму тримав по Житомирській трасі 145. До Київа я долетів без перекурів, заїхавши лише раз на заправку. Розхід в динамічному режимі вийшов десь біля 6.7л на 100км.
На данний момент я накатав вже 2000 за 1.5 місяця, поставив стоковий глушак (дякую продавану який його надіслав мені поштою), рамки Гіві під моноключ, купив зірки нові та ціпок JT, фільтра та рідини, виготовив наклейки, замінив світло, яке було поплавлене та коротило на 2 пари лінзованого ксенону. Після укладаня мота на швидкості 120 км, замовив гальмівні диски замість деформованих об маршрутку, та підфарбував дуги. Висновок - не треба заграватися в гонщика, споживай швидкість відповідально:-)
Поздравляю с приобретением железного друга! Видел я его тоже в объявлении, запоминающийся мотоцикл. Удачи на дороге и много десятков тысяч счастливых километров!
_________________ Главное не цель, главное дорога к цели
Прийшли нові диски з Америки. Після лісових випробувань встановлено, що мот легко переїзджає повалені дерева товщиною за власний кліренс. Поставив старе скло, адже нове розбив. Ми їдемо далі...
Зарегистрирован: 28 янв 2015, 13:57 Сообщений: 2 Откуда: Ггород Герой Киев
Мото: TA600
Возраст: 31
Имя: Сергей
Вот ты где )) если помнишь меня,я к тебе не кафике пристал с вопросами...Короче я всетаки забрал трансальп (черный мотор) по хорошей цене ..Так что в сезоне увидемся на дорогах...Может покатаемся по бездорожию..
Головной свет сделан - 1на линза на ближний, а 1 на дальний, на последней фотке светятся диодные кольца маски (т.н. "ангельские глазки"). Противотуманки светят сразу парой 3000К, давая насыщенный желтый цвет. Светят так что ближний (3600к) включаю только на трассе. Никто из встречки ниразу мне не мигал. Сравнить стоковый галогенный свет с тем что щас - не могу, так как мот купил с переделанным светом. Он был ужасен. По нагрузке на генератор: 3 линзы с подогревом ручек на максимуме и зарядкой на телефон, просаживают бортовую сеть до 13.5в на 3.5т об/мин
Установка Монолинзы Infolight H3 ПТФ (противотуманные фары) c ангельскими глазками на мотоцикл Honda Transalp 600.
От предыдущего хозяина мотоцикл достался практически без света.
Пластиковые линзы были оплавлены, фары светили настолько тускло что ездить было опасно даже по освещенным улицам. Вскрытие показало, что кроме того, имело место короткое замыкание от оплавленного цоколя – из-за чего постоянно перегорали предохранители.
Так как стоковый свет был уже переделан под 2 линзы – было решено купить Моноксеноновые линзы Infolight H3 ПТФ (противотуманные фары) c ангельскими глазками. Комплект ксенона Mitsumi slim 35Вт для стандартных цоколей 3600К. Моноксеноновые линзы для ПТФ Galaxy для установки в качестве противотуманок Комплект ксенона Mitsumi slim 35Вт для стандартных цоколей 3000К, который имеет жёлтый свет.
Чтобы не выдумывать велосипед, выпиливаем среднюю часть старой линзы, в которой фиксируем новую линзу.
Чтобы линза не прокручивалась и сидела стабильно в гнезде, можно воспользоваться герметиком.
После монтажа, выполняем подключение к штатной проводке.
По окончанию монтажа регулируем высоту светового потока.
Спасибо Старому, что напомнил мне выложить отчет по установке)
Из рукоприкладства необходимо просверлить отверстие под 2й трос газа, ну и подключить электрику.
Преимущество: цена 300-400грн, нету пульта выносного (для кого-то спорное), греют на максимуме при 0 температурах так что можно обжечь руки, при этом не сильно просаживает цепь. Недостатки: Нужно сверлить отверстие, нету пульта выносного (для кого-то спорное), возможно придется удлинять кабеля владельцам рогатых рулей.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения