Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Сідуха. Назрізай трохи поролону десь знизу, та клей 88мим. Потім обробляй, тільки не болгаркою ,а рашпілем. Аморти. Аморти іжа стоять в рамі іншої геометрії тому там вони працюють адекватно, але варто їх трохи нахилити , наприклад як японцях, то в результаті отримуєш "бричку" - перевірено. "Совкові" аморти можна доробити, тому що вони розбираються, але ремка до них завжди гівно і аморти часто протікають. Якщо доробляти, то починати треба з пружини (на пустій гідравліці) , а потім вже займатися гідравлікою.
Не доводилась, вживу не бачила, зараз от подивилась фото - і він мені ну прям зовсім не подобається
Ну, тут, як кажуть - на смак всі фломастери різні (хоча це не правда - я пробував ) Версіс 1-го покоління взагалі вважається одним з самих потворних мотів - а мені подобається. Самобутніший, ніж "циклоп"-gen. 2 чи "ніндзя"-gen. 3.
Koshatina писал(а):
І якось вони підозріло дешево коштують як на свою кубатуру/роки. Певно,не популярні. Були б класні - були б популярніші, коштували б набагато дорожче
Думаю, що просто з-за того, що він виявився "заточеним" під досить вузьку цільову аудиторію. Як з точки зору дизайну, так і ергономіки. Але їде він класно (движок від В-Строма все таки вдалий, щоб там хто не казав), і дуже слухняний - чесслово
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Voyajer писал(а):
на смак всі фломастери різні (хоча це не правда - я пробував )
Та я теж
Цитата:
"заточеним" під досить вузьку цільову аудиторію. Як з точки зору дизайну, так і ергономіки
Ну як би він не їхав, він мені просто тупо не подобається)
Goldbandit писал(а):
Сідуха.........обробляй, тільки не болгаркою ,а рашпілем.
Я пробувала просто наждачкою, вона задирає. Болгарка гладенько зчесує... А може є якісь насадки на дрельку, по типу лепесткового диска? На дрелі можна оберти регулювати.
Цитата:
Аморти іжа.........варто їх трохи нахилити , наприклад як японцях, то в результаті отримуєш "бричку" - перевірено.
От саме "бричка" і получилась, точніше і не скажеш)) Аморти я вже спихнула, по ціні ремкомплектів, грубо кажучи) хоч не так обідно. Но совкові аморти я не хочу, я краще поки буду їздити, як їздила, но вичікувати, поки десь з'являться потрібні мені аморти на розборках. Вони такі дійсно бувають, хоча і рідше, ніж звичайні сібіховські.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Коротше, псіханула я і отхватіла Хагони 30 см І не просто Хагони, а навіть з сібішною боковою подножкою укороченою під них, бо інакше мот стоїть настільки вертикально, що може перекинутися на протилежний від підніжки бік. Вчора ввечері вже з чоловіком все встановили) Блін, я якось навіть фотки забула поробити, як воно виглядає на моті, і як я на моті красіво дістаю ногами)). Немає в мене тої сучасної звички все знімати гігабайти сторіс і все таке) Сфоткала самі аморти тільки
Вложение:
Хагони.jpg [ 150.95 KiB | Просмотров: 89819 ]
Коротше, мотик став по росту ну прям ляля, навіть не треба заниженої сідушки, ми її-таки зробили, і вона прілічно виглядає, і їхати на ній можна (за 50 км нічого ніде не заболіло), но оригінальна все-таки зоучніша Ці Хагони на 4-5 см нижчі за рідні Шова, і я стою повною стопою на асфальті (правда, все одно в своїх мотоботах з платформочкою ) Я фотки зроблю іншим разом, бо замахалися під кінець, там ще треба було награтися з кріпленням рамок під кофри... Кліренс став нижчий на 5 см, звісно. Но по массиву гаражному проїхали навіть вдвох - не пробивають і не чіркає нічим, навіть централкою (вона тепер дійсно низько висить). Але що незвично - отбой працює якось різкувато, не так, як в Шові. Но він працює, ми знімали пружину і дивились як рухається шток. І в цілому вони трохи жосткуваті. Аморти ці, походу, не масляні, а тупо газові. Німці дуже хвалять))
Но. Я ще до того, як знайшла ці Хагони, псіханула і замовила з Польші Бітубо) Це італіська фірма, і теж вважається дуже крутою. В них є також регулювання відбою, а не тільки пружини. Так що коли приїдуть вони, знов будем міняти і пробувати, які більше подобаються. А другі продам.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Коротше, поки приїхали Bitubo, я вже опробувала і зацінила амортизатори Hagon Їх довжина 300мм між осями, занижають мот на 4 см - це саме те, чого мені не вистачало! Навіть в звичайних кедах при зрості 160 см я впевнено дістаю ногами до землі, не кажучи вже про спєцові жіночі мотоботи з невеличкою платформою і каблучком. Паралельно з амортизаторами ще мот опущений у траверсах на 1.5 см.
Вложение:
2.jpg [ 202.09 KiB | Просмотров: 89664 ]
Самі аморти працюють шикарно, дуже добре тримаються дороги, но в цілому трохи жорсткуваті на ямах (коли дороги майже нема, наприклад на гаражному масиві, де каменюки, ями, і рештки асфальту). Не пробивають навіть вдвох на найм'якшому режимі.
Вложение:
1.jpg [ 210.58 KiB | Просмотров: 89664 ]
Треба врахувати, що при настільки коротких амортах треба також вкорочувати (або міняти) бокову підніжку, щоб зберігти нормальний нахил мотоцикла - бо з оригінальної висоти підніжкою він стоїть настільки вертикально, що може впасти на протилежний бік навіть від легкого дуновіння вітру.
Вложение:
5.jpg [ 198.39 KiB | Просмотров: 89664 ]
Кліренс також став набагато нижчим, що треба врахувати при з'їзді десь з асфальту на бездор, но в умовах того ж гаражного масиву та поїздці до річки на риболовлю нічого ніде не чіпляє.
Вложение:
3.jpg [ 227.15 KiB | Просмотров: 89664 ]
Загалом, я дуже задоволена, бо з оригінальними амортами я діставала до асфальту лише носочками, через що вже пару раз роняла мот при зупинці десь на обочині чи заїзді на низенький бордюр, коли треба впертися ногами, а впертися немає в що!!!)))
Вложение:
6.jpg [ 177.52 KiB | Просмотров: 89664 ]
Також я не могла сидячи на моті подати його задом якщо є навіть невеличкий нахил, десь на парковці - доводилось спершу викатувати його в руках (що також не дуже легко як для мене), а потім вже сідати. Зараз розвернутися "в три етапи" сидячи на моті і штовхаючи його ногами нащад стало набагато набагато легше.
Вложение:
4.jpg [ 178.96 KiB | Просмотров: 89664 ]
Коротше, рекомендую всім низькорослим людям, хто хоче їздити на нормальному мотоциклі, і щоб це був не ЮБР і не чопер))) Тепер з'їхати до річки на риболовлю стало набагато легше
А Bitubo в резултаті навіть ставити не стали, бо Хагони чудово себе зарекомендували (а ще виглядать красивіше, в них прям не тронута хромулінка), а в Бітубах треба ще сайлентблоки перепресовувати під Сібіху, бо розміри не ті, ну його нафіг, тільки лишній гемор. Спробую їх продати, щоб зря не лежали.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Нарешті знайшла своє щастя, з чим тебе і вітаю А що до жорсткості... Якщо на фігових дорогах віддає аж в хребет, то це не діло. В такому випадку можна підточити саму пружину на 2мм,
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Goldbandit писал(а):
Нарешті знайшла своє щастя, з чим тебе і вітаю А що до жорсткості... Якщо на фігових дорогах віддає аж в хребет, то це не діло. В такому випадку можна підточити саму пружину на 2мм,
Дякую) Та ні, прям в хребет ніби не віддає просто різче відбій спрацьовує, ніж на старих оригіналах. А ще помітила, що на дорозі а-ля яма-горбик-залишки-асфальту-щебінь-яма-горбик типу як на гаражному масиві легше проїхати то все на трохи більшій шидкості, ніж раніше. Так скажемо, більше швидкість менше ям. Звісно, що не на швидкості 40-50, но якщо я раніше до массиву доїзжала по тим ямам на першій передачі ледь-ледь навіть на проскальзуючому зчепленні місцями, то зараз так їхати получається віддає по попі, а якщо їхати на другій передачі, швидше, то воно проходиться набагато рівніше і стабільніше.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Всім дякую, що пам'ятаєте) Ні, це Меджибіж))
А ще ми з подругами змотались минулими вихідними в Кам'янець на каву)) І по дорозу зустріли одну цікаву знайомим багатьом українським мотоциклістам людину
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Дякую всім за відгуки) Viktozen, трошки не второпала, що не так? Те, що людина їздить на моті по країні? Що тут красномовного? В мене є група про СБ500 в фейсбуці, там 99% контингенту - чоловіки. Їздять, викладають фотки різні з покатушок. Не Ашотом єдиним Та й на цьому форумі теж слава богам є живі мотоциклісти, які їздять.
Дякую всім за відгуки) Viktozen, трошки не второпала, що не так? Те, що людина їздить на моті по країні? Що тут красномовного? В мене є група про СБ500 в фейсбуці, там 99% контингенту - чоловіки. Їздять, викладають фотки різні з покатушок. Не Ашотом єдиним Та й на цьому форумі теж слава богам є живі мотоциклісти, які їздять.
так і знав що не зрозуміють, сенс повідомлення виник з перегляду фото, на 3 році війни у колі дівчат байкер в літах, молоді на фронті, свое повідомленя видалив. Гарниї доріг
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Viktozen писал(а):
сенс повідомлення виник з перегляду фото, на 3 році війни у колі дівчат байкер в літах, молоді на фронті, свое повідомленя видалив. Гарниї доріг
Та ну, тьфу на тебе Доречі, на фронті не тільки молоді, призивний вік до 60, і Ашот цілком в нього вкладається, так що не такий вже він і престарілий
Всі дівчата на фото замужем, а одна з них прямо зараз на шостому місяці вагітності, і продовжує їздити на моті, бо незважаючи на те, що кляті москалі попортили життя і попили крові, жити треба тут і зараз, поки є така можливість.
Я б так само раділа раптовій випадковій зустрічі з тобою, Вікторич, десь на заправці, бо заочно знайомі купу років, без прив'язки до віку і війни
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Вложение:
зменш1.jpg [ 204.51 KiB | Просмотров: 81295 ]
А я тільки що (вчора) повернулася з Карпат Там неймовірно - як завжди. Сходили з чоловіком на Говерлу - я-то вже була там, а він ні. Поставили, так би мовити, галочку, відмітились))
Вложение:
зменш5.jpg [ 348.91 KiB | Просмотров: 81295 ]
Ну і звісно кататись на моті по Карпатах - то величзний кайф (крім дороги на Заросляк, бо там звєздєц, я думала я лишуся там разом з Сібіхою, але ендуро-школа була пройдена, бо після тієї покатушки я залетіла до нашої садиби, де ми зупинились, по досить крутій грунтово-кам'янисто-колійнй дорозі (і куди днем раніше вперше заїдждала зі страхом і стресом) як по рівному асфальту
Вложение:
зменш55.jpg [ 231.58 KiB | Просмотров: 81295 ]
А взагалі Карпати - то прекрасно! Любов на все життя. І з погодою повезло як ніколи) Навіть дощовики не знадобились.
Вложение:
зменш3.jpg [ 246.06 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш2.jpg [ 227.85 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш33.jpg [ 188.26 KiB | Просмотров: 81295 ]
Трошки вам Говерли
Вложение:
зменш6.jpg [ 208.71 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш7.jpg [ 193.22 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш8.jpg [ 208.13 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш10.jpg [ 135.95 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш11.jpg [ 81.73 KiB | Просмотров: 81295 ]
Вложение:
зменш12.jpg [ 162.05 KiB | Просмотров: 81295 ]
Ну і трошки вам зі спогадів
Вложение:
тоді і зараз.jpg [ 76.05 KiB | Просмотров: 81295 ]
Класно, класно! В мене теж цей сезон вдалий, покатосив, але ні чим було знімати, на жаль, але це не головне, головне залишився настрійй на наступний сезон.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Дякую за відгуки) Мандроген, та ми якось теж цей раз майже не знімали, а екшн-камеру в руках повертіли і забили болт, якось не було часу, в мене на шоломі кріплень не було, це треба було гратися чіпляти налаштовувати, а ми так спонтанно зібрались, що не до того було) Але зараз трошки шкодую, що полінилися, бо всі минулі поїздки завжди знімали хоча б трохи гарних кадрів і монтували ролік, так приємно їх передивлятися часом, а цей раз крім фото нічого на згадку не залишилось, от крепатура на литках пройде після Говерли, і все... Тільки пам'ять, тільки враження.
Дякую за відгуки) Мандроген, та ми якось теж цей раз майже не знімали, а екшн-камеру в руках повертіли і забили болт, якось не було часу, в мене на шоломі кріплень не було, це треба було гратися чіпляти налаштовувати, а ми так спонтанно зібрались, що не до того було) Але зараз трошки шкодую, що полінилися, бо всі минулі поїздки завжди знімали хоча б трохи гарних кадрів і монтували ролік, так приємно їх передивлятися часом, а цей раз крім фото нічого на згадку не залишилось, от крепатура на литках пройде після Говерли, і все... Тільки пам'ять, тільки враження.
Так, іноді несподівані рішення мандрівок можуть бути більш успішними, ниж коли плануєш, але й те й інше не суттєво, важливий результат і він є - це головне!
Це дуже здорово. Подорожі це найкрасивіше, тому що це виводить нас із посвідневої рутини. І дає змогу побачити світ з іншого боку. А якщо на мотоциклі то це на багато прикрасніше.
Найголовніше, це що б по всій території України був МИР, і ми могли подорожувати всіма рідними нам краями нашої рідної батьківщини.
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Гори - це якась магія, можна там бути хоч пів сотні раз, але все одно, любуєшся ними ніби вперше. Не знаю скількі потрібно жити біля гір що перестати їх помічати. Дякую за чарівні фоточки
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 13
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения