Ну вот і я тепер з чистою совістю можу завести бортовий журнал на свого коника. Трохи історії - купив я його 9 травня, різні проволочки з МРЕВом нашим і в результаті аж 21 травня отримав номери на нього, бо не було бланків техпаспортів. При покупці одразу залив масло Motul 5100 10w40. Поза тим 13 травня було перше ТО на 300 км, замінив масло в двигуні. Motul на той момент не було, прийшлось задовільнитись Yamalube півсинтетичним. Ось потихеньку підходить планове ТО на 1000 км, хоча залишилось якихось 150 км до нього. Кілька разів попадав під дощ на ньому, після того одразу позачергова змазка ланцюга. Як казав мій знайомий мотоцикліст - якщо ти не їздиш в дощ, значить ти взагалі не їздиш. Користуюсь універсальною змазкою Motul для ланцюга.
Ну і, власне, мій красень.
Крім того купив собі підставку під заднє колесо - спрощується життя. Замовив вітрове скло, коробку для чистки ланцюга, бо старою зубною щіткою можна, але для нього хочеться все найкраще.
Надіюсь на багато щасливих і безаварійних кілометрів нашої спільної їзди.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Ніяк не міг толком добратись до компа, постійно в дорозі був. Після Yamalube все-таки залив Motul 5100 10w40, бо не сподобалась робота коробки передач - дуже голосно працювати стала. На мотулівському маслі тихо і чітко. Часом не втикається друга передача, але наскільки я читав на форумі - таке можливо при обкатці. А так поки суть да діло - вже поза 1200 накатав. На завтра чекаю сумки і рюкзачок на бак від MottoVoron. Приїдуть - сфоткаю з ними, а поки шо в роздумах який кофр ставити на задню площадку. Ну і буду робити зйомні рамки на бокові кофри, шоб довше служили. Вікторич, тобі респект за фотозвіт процесу виробництва рамок, не треба буде видумувати велосипед.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Добрий вечір! Класний мот) - в мене такий самий тільки чорного кольору! хотів би запитати чи працює у вас датчик бензину??? - бо в мене не працює, а як підключаю його під фарою, то він просто зашкалює! І чи дорого коштує смаска для ланцюга???
Добрий вечір! Класний мот) - в мене такий самий тільки чорного кольору! хотів би запитати чи працює у вас датчик бензину??? - бо в мене не працює, а як підключаю його під фарою, то він просто зашкалює! І чи дорого коштує смаска для ланцюга???
Доброго часу доби. Дякую, я ним цілком задоволений, радує око і тішить серце. По розходу - як на мене 3,5-3,7 це смішний розхід, та і став частіше і далі їздити, ніж машиною. Відстані майже не відчуваються, можна рванути кудись подалі від великого міста. Весь час забуваю фотік взяти з собою, бо часом їдеш, кругом така красота, а фоткати на мобільний - не передасть він всього. Планую на наступних вихідних в Карпати прохватити, заодно і фотки викладу. А чорний трохи доросліше виглядає. Датчик бензину працює справно, нарікань немає. Тут писали, що в карбових варіантах він коректно не працює, в мене на інжекторі працює коректно. Змазку для ланцюга брав в знайомого за 140 рупій, він сам їздить на мотоциклі і давно тим займається.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
зрозуміло! ну тоді ще таке питання, а як проходить обкатку!?? коли можна брати вже з собою пасажирів? я чув що потрібно наїздити хоча б 300км, щоб ненагружати мот!
зрозуміло! ну тоді ще таке питання, а як проходить обкатку!?? коли можна брати вже з собою пасажирів? я чув що потрібно наїздити хоча б 300км, щоб ненагружати мот!
Я до 2000 взагалі нікого другим номером брати не буду. Мій брат вже тошнить коли я закінчу обкатку, бо сам хоче поїздити на ньому в нас біля Арени. Там якраз частину парковки закрили бетонними конусами, щоб можна було тільки мотоциклом в"їхати і є траса з шин, де можна вчитись маневрувати. Сьогодні там буду - пофоткаю.
В принципі після 300 і 1000 я трохи більше мотор розкручую, але під хвіст йому ще не давав. http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=35&t=742 - відносно обкатки керуюсь рекомендаціями звідси. Тут все толково розписано по регламентному ТО і швидкостях, ну і в самому треді теми є хороші поради.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Велике дякую! вже розпичатав собі на листок як потрібно їздить, і коли потрібно робити ТО!
Завжди будь-ласка. Відносно того на яких швидкостях треба їздити - я по звуку орієнтуюсь, щоб мотор не напрягати, але після тисячі пробігу він проситься крутитись, но рановато його сильно розкручувати. Я стараюсь більше 4500 об/хв не крутити, тоді він легко йде.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Ну що ж, позавчора замовив в партнерів форуму MottoVoron бокові кофри і сумку на бак, шоб не соватись по місту з рюкзаком. Сьогодні отримав на Новій пошті.
Задоволений ними дуже, вже сьогодні катався з сумкою на баку - враження тільки позитивні, магніти тримають міцно, вмістимість теж хороша, порадували бокові кишенькі на всякі дрібниці. Ось вигляд з нею на виїзді.
Особливо порадувало, що з двох бокових можна зробити одну. На днях заскочу до зварщика, щоб зробив рамки під них.
Хлопцям з MottoVoron окрема подяка за оперативність. Дякую вам, сервісом і товаром абсолютно задоволений.
А тепер невеликий лір.відступ. В нас у Львові до Євро-2012 побудували Арену, де проводились матчі, тепер там часом проводяться концерти, але попри все там є величезна парковка. І на тій парковці щодня збираються автомобілісти, які вчаться їздити і маневрувати, а окрім того ще частину парковки зробили таким собі майданчиком з маршрутом, викладеним шинами, де можна і нам на наших конях попрактикуватись в їзді і маневрах. Парковка там дійсно дуже велика, вся площа в кадр не ввійшла. Сам там періодично приїжджаю потренуватись. Якщо у когось з львів"ян буде час і натхнення - приїжджайте. Повірте, що той час, який ви витратите для тренувань потім сторицею окупиться на жвавих вулицях міста.
Ось в два заходи частина парковки, де народ тренується гальмувати, проїжджати змійку.
А тут трек, викладений шинами, де можна потренуватись закладати повороти.
Нарешті закинув фотоапарат в сумку - тепер на покатушках буду фоткати трохи, бо якийсь сухий бортовий журнал виходить, а природа в нас тут - аж дух захоплює.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Ну що ж, після двох днів авралу на роботі можу продовжити потихеньку опис різного роду доопрацювань в своєму мотоциклі. Позавчора поставив собі заднього куфЕрка на 37 літрів. Вот так він виглядає. Фото зроблено відразу після помивки.
Відразу скажу, що після того як поставив - багато питань по перевозці різного роду дрібниць в більших кількостях відпали самі собою. Потихеньку накатую кілометри.
А тепер відносно датчика пального - бреше. В мене залишилась чверть бака, а він показує половину. Так що рекомендую звернути увагу власникам Турерів в цьому питанні. Можливо. в мене це як виключення.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Вчора ввечері проведено заміну масла в моторі, змазано і підтягнуто ланцюг.
Вложение:
DSCN0011.JPG [ 203.61 KiB | Просмотров: 18235 ]
Вложение:
DSCN0012.JPG [ 181.75 KiB | Просмотров: 18235 ]
Навіть не віриться, що я за місяць накатав 2 000 км. Хоча їздив тільки на роботу і пару раз ганяв трохи далі. За весь цей час Тур ні разу не підвів, так шо якшо хтось говорить, шо китайська техніка - фігня, то скажу так - якщо не дивитись за технікою, то хвальоні "япошки" і "німаки" теж будуть ламатись, просто вони трохи живучіші за інших.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Сьогодні після трудового дня вирішив трохи покататись і пофоткати місцеві краєвиди. Вот шо з того вийшло - судити вам.
Вложение:
DSCN0016.JPG [ 228.93 KiB | Просмотров: 18262 ]
Тут село сховалось.
Вложение:
DSCN0020.JPG [ 218.07 KiB | Просмотров: 18262 ]
Вложение:
DSCN0021.JPG [ 215.17 KiB | Просмотров: 18262 ]
Буквально 40 км від Львова - майже Прикарпаття. Планую на вихідних зганяти в Карпати - теж зроблю трохи фоток. Якби хтось з львівських мав бажання - приєднуйтесь.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
А тепер на рахунок датчика пального в мому Турері. Підозрюю, що така сама ситуація може бути і в інших. Значиться так - він в нас живе ось тут.
Вложение:
DSCN0022.JPG [ 199.39 KiB | Просмотров: 18242 ]
Це відразу над повітряним фільтром, дуже близько до вуха, яке притягується болтом до рами. Ситуація наступна - він показує повний бак аж до того моменту, поки його покриває бензин, фактично пів баку викатав і він чітко показав на четвертій поділці біля букви "F", а потім почав плавно зменшуватись. Так що я орієнтуюсь що в мене від моменту, коли він чітко показує крайню поділку - це приблизно пів бака і ресурсу їзди залишилось десь коло 300 км. Читачам, які мають Тури теж хотів би звернути увагу, що висушувати бак повністю теж не рекомендую, бо в нас там є бензонасос (він в лівій половині баку), над мотором, але поданий трохи вперед.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Сьогодні з другом зганяли в Карпати. Ну і невеликий фотозвіт. Друг був на Інвайдері 250-кубовому.
Вложение:
Комментарий к файлу: Так починалась наша дорога.
DSCN0029.JPG [ 215.87 KiB | Просмотров: 18243 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Роман на своєму Інвайдері
DSCN0035.JPG [ 218.4 KiB | Просмотров: 18243 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Чуть-чуть мене ))
DSCN0038.JPG [ 220.93 KiB | Просмотров: 18243 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Гірська ріка Опір в районі Славського
DSCN0040.JPG [ 212.97 KiB | Просмотров: 18243 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Такі мости там не дивина
DSCN0043.JPG [ 221.11 KiB | Просмотров: 18243 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Там би десь серед лісу розбити намет і на тиждень забути за все і всіх
DSCN0044.JPG [ 225.4 KiB | Просмотров: 18243 ]
Ну а по прибутті додому - помив свого залізного коня, змазав йому ланцюг, бо вже почав шелестіти, хоч і проїхав якихось півтисячі і то не по грунтовій дорозі, а по асфальту. Але як би там не було - він мене радує, везе куди треба і не ламається. А я йому за це дякую вчасним техобслуговуванням.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Та нема за що. Я ж тому собі і фотоапарат купив, а то в своїй темі тільки - масло поміняв на стількох-то тисячах і фотки з телефона для звіту. В принципі я не веду блокнот, де записую коли і шо поміняв - тут в темі можу підглянути. А так тепер буду фотки закидати - я ж писав, що в нас тут краєвиди просто шикарні. Десь за два тижні планую на пару днів в Карпати поїхати - вот тоді вже відберу як кажуть "самі сочні" і закину. Ну і постараюсь написати все про маршрут і місця.
Вложение:
Комментарий к файлу: Вот такий краєвид був на заправці ОККО в Сколе... (це по трасі Київ-Чоп)
DSCN0032.JPG [ 219.28 KiB | Просмотров: 18271 ]
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Десь за два тижні планую на пару днів в Карпати поїхати - вот тоді вже відберу як кажуть "самі сочні" і закину. Ну і постараюсь написати все про маршрут і місця.
Будем ждать!
_________________ Сотня по пересеченке - это гораздо круче, чем 200км/ч по шоссе
За кількома днями хорошої погоди все ніяк не міг добратись до компа - майже весь час в дорозі. А тим часом дещо доробив/змінив. Почнемо з безпеки - замінено тормозну рідину в системі. Залито Ямахівську Yamalube DOT-4, заводська злита. Також поміняв гуму. Замість стокової тепер стоїть Shinko. Спереду так і залишив 100/90-18, а от задню поставив 140/70-17. Дорогу тримає набагато краще, ніж заводська. Обидва колеса - шосейні.
Вложение:
Комментарий к файлу: Заднє колесо
DSCN0073.JPG [ 222.48 KiB | Просмотров: 18165 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Переднє колесо
DSCN0074.JPG [ 210.23 KiB | Просмотров: 18165 ]
Тепер стоїть сигналізація. Враховуючи те, що якщо мот крадуть, то його банально пакують мінімум в бус, то в сигналізації присутні: датчик удару, кочення і нахилу. Пищалка противна, але увагу привертає, що, власне, від неї і вимагається.
Ну і, як ви можете помітити на фото - пристроїв бризговики, бо реально дістала грязюка, яка закидається на радіатор і там прикипає, а вимити її без хімії - гімор ше той. Рішення просте - купив стокові бризговики від якоїсь моделі Жигульонка на автобазарі. Ціна питання - 20 українських гривень і година часу на вирізку і приладку до болотників. Болтики йдуть в комплекті, а планки для кріплення на машину поїхали в шафу з запчастинами, бо в гаражі живе Жигулик (мо' колись і пригодиться). Можна сміливо подякувати АвтоВАЗу за недорогі примочки до мотоцикла.
А ще похвастаюсь ніштяком, який приїхав з Луіса. Економить сили і звільняє час.
Вложение:
Комментарий к файлу: Ця коробочка економить час і сили, але найкраща опція - чистить ланцюг до стану - "з коробки"
На два дні я лишився без мота - нарешті мій знайомий зробить на нього дуги і рамки на бокові кофри. Як заберу з готовими примочками - буде невелика фотосесія по виконанню роботи і технічній стороні.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Все, добрався до мота з фотоапаратом. Вчора зранку забрав свого мустанга з дугами і рамками під багажник. Викладаю фото з поясненнями. Якби шось когось цікавило - будь-ласка, питайте.
Вложение:
Комментарий к файлу: Дуги, вид зблизька :)
DSCN0078.JPG [ 246.03 KiB | Просмотров: 17970 ]
Тут на фотці видно шрам на баці і чуток "тюнінгована" лапка заднього тормозу. Молодший впав на ньому, коли вчився їздити і я вирішив в екстренному темпі ставити дуги і рамки - як не як, але захист буде кращий. "Тюнінг" лапки полягає в тому, що фактично було відломано площадку на лапці - я засверлив туди болт і законтрив двома гайками.
Вложение:
Комментарий к файлу: Рамки на бокові кофри. Вид зблизька.
DSCN0079.JPG [ 247.94 KiB | Просмотров: 17970 ]
Тут видно, шо нижня точка кріплення в вусі над пасажирськими підножками.
Декілька фото загального плану з обновками.
Вложение:
DSCN0084.JPG [ 264.44 KiB | Просмотров: 17970 ]
Вложение:
DSCN0085.JPG [ 262.14 KiB | Просмотров: 17970 ]
Дуги і рамки встановлені стаціонарно. Трохи незвично з дугами їздити - габарити трошки змінились і між машинами не політаєш, а приходиться акуратніше маневрувати.
А тепер фото вузлів зблизька.
Вложение:
Комментарий к файлу: Кріплення дуг до рами зверху.
DSCN0076.JPG [ 224.71 KiB | Просмотров: 17970 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Кріплення дуг знизу хомутами.
DSCN0077.JPG [ 185.56 KiB | Просмотров: 17970 ]
Вложение:
Комментарий к файлу: Кріплення рамки до рами під сидінням пасажира.
DSCN0080.JPG [ 193.31 KiB | Просмотров: 17970 ]
Значиться так. Тут вигнута пластина по формі багажника і приварена до труби.
Вложение:
Комментарий к файлу: А це пластина, яка приварена до труби. Її трошки видно під багажником.
DSCN0086.JPG [ 193.52 KiB | Просмотров: 17970 ]
Ця пластина знаходиться між кріпленнями в хвості багажника і під пасажирським сидінням.
Вложение:
Комментарий к файлу: Кріплення кофра і рамки до багажника.
DSCN0081.JPG [ 199 KiB | Просмотров: 17970 ]
Тут можна побачити, що два задні болти кофра вже кріпляться не до пластмасового багажника, а до труби, а між ними сам багажник. Тепер мене не непокоїть вібрація кофра з багажником, бо є жорстке кріплення до труби. Для тих кому цікаво - товщина стінки труби - 2,5 мм.
Стокові гумові прокладки вже на підходили по розмірам - були зроблені нові і поміщені на місце кріплення.
Чесно кажучи, я не сподівався на таку якість роботи. Знав, шо в людини з правильного місця руки ростуть, але навіть після пофарбування - рамки і дуги виглядають як заводські. Може якби кріплення були такі, як би були в заводських стокових для Турера - точно би не сказав шо саморобні.
Ще чекаю на задню панельку для приборки - тоді її поміняю і поставлю вітровик. Ну і зроблю фотки, може хтось шось дєльне підкаже.
Якшо в когось виникають питання - не встидайтесь, питайте. Буду радий відповісти.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Отличная работа, согнуто, швы и покраска на уровне стайлинг ателье. У меня есть вопрос, предполагают ли задние рамки крепление для сумок или кофров. если да, то как ?
+1 За усовершенствования, мастеру передавайте респект за золотые руки.
Отличная работа, согнуто, швы и покраска на уровне стайлинг ателье. У меня есть вопрос, предполагают ли задние рамки крепление для сумок или кофров. если да, то как ?
+1 За усовершенствования, мастеру передавайте респект за золотые руки.
Бокові кофри в мене від MottoVoron'а і є можливість, крім того що є паси, щоб закріпити під сидінням, кинути два паски на стінці кофра, який прилягає до байка, а при самому дні є карабіни, до яких ті паси притягуються. Полок я спеціально не робив - на текстильних кріплення свої, а якщо надумаю ставити такі, як ззаду стоїть, то просверлити дірки і нарізати різьбу - то мале пиво.
А в майстра справді золоті руки - мене вже не один питав якої фірми кофр (це теж його робота). Якшо надумаюсь - то замовлю собі такі самі кофри на боки, як ззаду стоїть, а текстильні продам. Тут на фотці перший апарат його (правда там від МТ певно тільки назва лишилась, бо зробив з нього ендуро), а на інших видно його роботу. На африці стоять його чемоданчики. Це він з компанією на рибалку поїхав. З його слів - МТшники себе показали по прохідності набагато краще, ніж африка, яку вони найбільше витягували в грязюки. А ви кажете, що совкоцикли - фігня.
Вложение:
enduro2.jpg [ 317.9 KiB | Просмотров: 17963 ]
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Почну з поганого - пару днів тому мені на роботі співробітник поламав ручку газу. Він її крутанув засильно, бо думав, шо та ручка безмежна. З горем пополам я доїхав додому і зразу стало питання - шо дєлать? Вирішення прийшло само собою - пяту точку в жменю і гойра до токаря! Вот сьогодні забрав виточену деталь. Далі буде опис з фотозвітом - мож колись комусь пригодиться. Єдине хочу перепроситись - не весь процес зазнятий, але ключові моменти присутні. Отже, давайте по порядку. Значить тут - стара пластмасова ручка, яка відновленню не підлягає. Єдине - вона вже підрізана під нову деталь з дюраля.
Вложение:
Комментарий к файлу: поломана ручка газу
DSCN0195.JPG [ 146.38 KiB | Просмотров: 17843 ]
Далі - сама дюралева нова ручка, але вкорочений варіант. Причому токар зробив дуже грамотно - він зняв фаску, шоб можна було дюральку вставити в пластмасу.
Вложение:
Комментарий к файлу: дюралева ручка - вид в три чверті
DSCN0197.JPG [ 142.52 KiB | Просмотров: 17843 ]
Всередину, де має бути бобишка троса я добавив трохи літолу, шоб не закусувало. Тут же видно фаску, яка входить в пластмасу.
Вложение:
Комментарий к файлу: дюралька - вид збоку
DSCN0198.JPG [ 157.3 KiB | Просмотров: 17843 ]
Тут на фотці видно саму ручку газу всередині. Там вже є підрізана частина старої ручки.
Вложение:
Комментарий к файлу: ручка газу - вигляд всередині
DSCN0196.JPG [ 160.13 KiB | Просмотров: 17843 ]
Ну а тепер - вуаля, нова ручка в зборі. Виглядає як з старої доброї Яви-350.
Вложение:
Комментарий к файлу: Нова ручка в зборі. Так і хочеться сказати - явівська
DSCN0199.JPG [ 164 KiB | Просмотров: 17843 ]
Якщо когось цікавлять тех. параметри - виміри, або щось на зразок того - не встидайтесь і пишіть. Всю інформацію надам.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Всім привіт. Трохи закинув бортовий журнал - часу не було, а в минулому році забрали в армію, от буквально недавно вернувся. Турера продав, так що журнал вже вести не зможу. Хоча чоловік, який його купив тішиться як мала дитина, вже дещо доробив в ньому, періодично з ним катаємось разом. Тепер я катаю на ендуро, на минулому тижні був в Карпатах, відпочив трохи.
to Freeman - Задній кофр на Турері - хенд-мейд. Робив мій хороший знайомий, він же робив дуги і рамки. Якщо є потреба - дам його контакти, от тільки не знаю чи буде доставка в Росію. За ціну - чесно, не пам"ятаю скільки дав два роки тому.
_________________ Істина не вимагає жертв, вона вимагає змін.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения