Спрятать Показать
Текущее время: 25 дек 2024, 18:31

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


Приветствуется создание тем для описания и обсуждения, мотоциклов QINGQI / ZONGSHEN/ SKYMOTO их обслуживания, ремонта, тюнинга и стайлинга



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: QINGQI Matador II 2012 р.в.
СообщениеДобавлено: 10 ноя 2012, 18:42 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 10 апр 2012, 13:30
Сообщений: 68
Возраст: 25
Имя: Николай
Добрий день усім, давно на форумі не з"являвся, оскільки катався :)

Як відомо деяким форумчанам, свою Дайтону-красуню я продав, оскільки природу не обманеш, постійно тягло в ендуро, а утримувати два мотоцикла я не в змозі. Скажу чесно, за Дайтоною дуже скучаю, дуже гарний мотоцикл, як то кажуть, із ізюминкою.

Я довго обирав варіанти, який ендуро мотоцикл взяти. Дивився у тому числі і на Японію. Хард ендуро відпали.

Все ж із фінансами були напряги, тому вирішив брати китай.

І з основної лінійки Geon X-road - AM Torero - QM Matador II обрав саме останній.

Нова модель 2012 року має нормальну вилку з дракону, маслорадіатор, а також кік-стартер. Модель випускається уже давно, техніка доволі надійна, і головне, по ній є купа інфи. Запчастини також не проблема.

Скажу відразу - технікою задоволений на 100 відсотків. Ніяких дебільних поломок. Звичайно, є певні нюанси, про які нижче.

Загальний пробіг складає десь 2500 км.

Основні нюанси:

1. Задня підвіска "суха" - її треба щонайшвидше змащувати. Я віддав її на змазку на 900км, і уже один підшипник бул із люфтом. Не пошкодував грошей, мені замінили підшипники і усе змазали. Проблем жодних.
2. Трос спідометру - дитяча хвороба, він у мене двічі переламувався. Лікується просто, треба трох провернути привід, що і було зроблено.
3. Кік стартер упирається у педаль заднього гальма. Тобто, або педаль треба опускати, що не зручно, або, як у моєму випадку, забити на це болт. :D Кік функціонує, але "застряє". Оскільки кік - це резервна штука, то цей нюанс терпимий.
4. Переднє світло дуже слабке, частково цей недолік вирішив шляхом встановлення більш потужної галогенки. Але більше 60 км/год уночі їздити стрьомно.
5. Бажано втулити жикльор на 127,5 замість 125, бо на штатному трохи біднить. Я встановив, пропала вібрація, жити стало трохи веселіше.
6. Загальна хвороба китайоз - болти із г"мна. Уже штуки три зірвав. :D
7. Для того, щоб їздити у ботах, треба малость підпиляти кусок пластикової кришки картера, щоб лапка КПП не упиралась в неї.

На моті дуже гарний пластик, це факт. Я падав не раз, в тому числі звернув руля, пластику хоть би хни.

Розігнав передню вилку, мот став вище і краще)

Масло і фільтр міняю кожну тисячу. Часто обслуговую воздухан. Ціпок підтягую десь раз в 500км. Мот жрав 2,7 літра на 100км на обкатці (до 5000 обертів). Зараз, в середньому, десь 3,2-3,5 літра.



Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: QINGQI Matador II 2012 р.в.
СообщениеДобавлено: 13 дек 2012, 15:07 
Не в сети
Участник GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 12 июн 2012, 18:24
Сообщений: 356
Откуда: Украина
Возраст: 32
Имя: Антон
Пожалуйста, продолжений!)


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 27


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB