Спрятать Показать
Текущее время: 25 дек 2024, 07:46

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


Приветствуется создание тем для описания и обсуждения, мотоциклов QINGQI / ZONGSHEN/ SKYMOTO их обслуживания, ремонта, тюнинга и стайлинга



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 28 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 14 июн 2023, 11:42 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 05 сен 2022, 10:48
Сообщений: 4
Откуда: місто Київ
Мото: BSE J10, Cezet 350
Возраст: 35
Имя: Ievgenii
Bazart писал(а):
Пробіг під 1200 км всього, менше 60 мотогодин.
Виїзжаю не часто - 2-3 рази за місяць.... але гріє душу сама можливість переключитися десь в лісах та ендуро-полігонах. хоча особливого драйву якось не відчуваю.

Через місяць буде рівно рік як я купив аналогічний мот. Виїзжаю теж не часто. За рік накатав аж 250 кілометрів. Клята війна вносить певні коррективи й обмежує можливості :(
PS: доречі - у людини, що робила вам ДБкіллер немає бажання зварити ще один? Бо в мене це питання так і не вирішене :(


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 14 июн 2023, 13:38 
Не в сети
GEON клабмэн
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 апр 2014, 13:17
Сообщений: 559
Откуда: Україна, Бровари
Мото: Kawasaki ER6N \ BSE J10 \ Geon X-Road CB250
Возраст: 42
Имя: Богдан
Привіт! Нє, він наразі "поза зоною доступу". Але у мене теж внутрянка того ДБ-кіллера вигоріла і толку з нього тільки в тому, що вихлоп перенаправлений вниз а не фігачить по правому поворотніку :) (не думаю, що воно тихіше, ніж в стоці було. Мучаємося далі... ;) )
До речі! Нещодавно трохи покатався на BSE J10 знайомого, який замінив "рідну" задню 49 зірку на 45 зубів - мені здалося, що це дійсно має сенс, коли прийде час міняти комплект зірок+ланцюг. Зміни по потужності не відчувається на перших передачах, але трошки "довшою" стає 2 передача. Бо якраз мене передаточні числа трохи в J10 не влаштовують тим, що перша практично не потрібна, а підйоми їдуться зазвичай "забагато для другої \ замало для третьої).


Вернуться наверх
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: BSE J10 (борт журнал "чужого" Bazart)
СообщениеДобавлено: 14 июн 2023, 13:53 
Не в сети
Гость форума

Зарегистрирован: 05 сен 2022, 10:48
Сообщений: 4
Откуда: місто Київ
Мото: BSE J10, Cezet 350
Возраст: 35
Имя: Ievgenii
Bazart писал(а):
Привіт! Нє, він наразі "поза зоною доступу". Але у мене теж внутрянка того ДБ-кіллера вигоріла і толку з нього тільки в тому, що вихлоп перенаправлений вниз а не фігачить по правому поворотніку :) (не думаю, що воно тихіше, ніж в стоці було. Мучаємося далі... ;) )
До речі! Нещодавно трохи покатався на BSE J10 знайомого, який замінив "рідну" задню 49 зірку на 45 зубів - мені здалося, що це дійсно має сенс, коли прийде час міняти комплект зірок+ланцюг. Зміни по потужності не відчувається на перших передачах, але трошки "довшою" стає 2 передача. Бо якраз мене передаточні числа трохи в J10 не влаштовують тим, що перша практично не потрібна, а підйоми їдуться зазвичай "забагато для другої \ замало для третьої).

Мене теж не влаштовувала відсутність першої. Я навіть рушав з другої. Та і занадто моцний був - ніби трошки газку крутнув на другій, а ледве за руля міг триматись... То я собі купив передні зірки на 14 і 15. Поставив на 14 - влазить нормально, нічого не чіпляє. З'явилась перша передача, рушати почав саме з неї. Мот на другій всеодно дьорганий, але зато тепер по трассі стало комфортніше їздити, крейсер підріс. А в горки я як їздив другою, так і їжджу... Правда я в "нормальні" горки ще не їздив - але ті що були - другою більше ніж достатньо!
PS: на 15 зірку не ставив, але коли примірявся видно було, що або буде прям "впрітірку" до кришки і може почати човгати цепком об картер, або почне гризти провода з коробки...


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 28 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 27


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB