Ну ребят скажу вам так, да мы дилеры от официального поставщика, да мы продаем технику, а то что ты нашел ошибки при сборке мота молодец, нужно было взять и приехать в сервис и сказать об проблемах! тебе все исправят.Я тоже заказал себе мот и изучаю все проблемы на форуме! (за что благодарен ребятам), Да мы сделаем фото и отравим в Одессу, потому что гарантийные случаи решают там. А на магазин не нужно грешить, у нас там всё ок!" ))))
Парни да не гоните вы про сервис. Свой мот брал в Днепропетровске, в сентябре отправили фото и деталь в Одессу(полетел головной цилиндр тормозной системы). До сегодняшнего дня одни отмазки. То не ту деталь прислали, то нет в Одессе никого все уехали в Китай и.т .д Для себя сделал вывод что все разговоры о сервисе сводятся к замене масла и подтягиванию цепи за свое бабло, хотя все это с успехом мог сделать сам.И еще, если полетела зап часть или брак какой - сами делайте выйдет гораздо оперативнее и без траты нервов. P.S Я если честно уже переживаю вернули бы мне сломанный агрегат, сам может отремонтирую.А всем кто покупает новые моты хочу сказать- Парни не слушайте лепет про гарантию это полное на....во*.Тема называется Черниговский диллер(читать умею)Но клонировать темы по областям и регионам не вижу смысла. Пишу здесь так как смысл один.Гарантии нет.
Зарегистрирован: 29 мар 2012, 22:03 Сообщений: 11 Откуда: Ивано-франковск
Мото: Geon
Возраст: 27
Имя: Роман
Доброго вечора панове. Хочу поспорити трохи на рахунок покупців та продавців, тому що маю значний досвід в обслуговування техніки та покупців. Про диллерів: 1. Як правило збирають та обслуговують техніку грамотно. А власне, що там збирати? Мот приїздить в напів зібраному стані. щоб все довести до продажного стану достатньо 2 години (з власного досвіду). 2. Техніка Geon, як правило, бездоганної якості. Якщо і буває якийсь брак, то це рідкість (знову ж таки власний досвід), однак є кілька але: - після підготовки мототехніки потрібно кілька кілометрів проїхатись, все перевірити, потім ще раз все дотягнути та передивитись, але ж всі хочуть мот без пробігу..., тому це і не виконується (тому і зеркала при русі розкручуються і трос спідометра відпадає і ще якісь дрібниці вилізають). Власне для таких цілей існує обкатка і перше ТО. Однак і покупець повинен розуміти, що мот не обкатаний, до цього я повернусь пізніше. - брак, якщо він і є в мотоциклі, вилазить майже одразу. Ось для чого потрібна гарантія. Гарантійний випадок розглядається завжди, всіма диллерами. Але "вбити" мот можна і на перших кілометрах. "Прокладка" між рулем та сидінням - найважливіший елемент мотоцикла чи квадроцикла. 3. Жодному диллеру не вигідно продати погано зібрану техніку. Це не тільки "бренд" салону, ай відгуки про них, реклама. В даному випадку є ще один чинник: купив мотоцикл, а гальма не робочі (тьфу тьфу тьфу і по дереву). Тож підготовка є відповідальною (знаю з власного досвіду, наш майстер перший сідає за підготовлений транспорт). 4. щодо гарантійної заміни, то якщо не помиляюсь, термін розгляду гарантійних претензій 1 місяць. Потрібен час для відправки деталі до поставщиків, перевірки, заміни (якщо потрібно). Скажу, що у Світмото працюють спеціалісти, які з розумінням ставляться як до кінцевого споживача, так і до диллера (за це їм окреме ВЕЛИКЕ СПАСИБІ). Наші "проблеми" вирішувались в найкоротші терміни, якісно та найголовніше з необхідними консультаціями та поясненнями. Думаю що такий же підхід і до всіх інших диллерів. 5. Купляти мототехніку в ящику та самому збирати не рекомендую. Практично немає гарантії. Доручіть це диллеру. Тепер про покупців: Їх є дві категорії: грамотні байкери та льотчики (тому, що як пілоти, сів і полетів, а технічний стан це проблеми механіків). Коротко про грамотних. У них новий мотоцикл це, як правило, не перший мот чи квадр. Вони з розумінням та з відповідальністю відносяться до мототехніки і з ними у нас ще жодного разу проблем не було. Правда один раз за рахунок салону дали новий трос спідометра (бо це не гарантійний випадок), але спілкування з цим байкером було максимально приємне. "Льотчики" це найбільш цікавий покупець. З ними, Ми разом вчимось, ремонтуємо та обслуговуємо. Вчимо їх, вчимось самі. Однак саме у них бувають неймовірні поломки, маса претензій (які ми завжди терпляче вислуховуємо та як правило ліквідовуємо (в більшості випадків за свій кошт, адже клієнт завжди правий, ну... майже завжди) Просто Ми, з свого боку, завойовуємо цю складну категорію покупців, та стараємось щоб про нас була гарна слава. Я глибоко переконаний, що так поступають ВСІ продавці мототехніки. І саме для всіх покупців: Купивши новий мотоцикл та проїхавши на ньому кілька десятків кілометрів не полінуйтесь самі перевірити наявність тормозної рідини, з'єднання тросів та шлангів та інші життєво важливі елементи, щоб у Вас в дорозі бува вихлопна не відпала (шутка). Зрозумійте, що може бути ідеальна передпродажна підготовка, але погана дорога (ями та нерівності дороги, вібрація самого мотоцикла та багато інших чинників) і десь - щось потрібно просто самому дотягнути, або ж негайно звернутись до диллера чи в сервіс. А взагалі то всім Вам зодоволення від користування мототехнікою, гарної погоди, сухого асфальту та багатьох щасливих кілометрів попереду. І з наступаючим Новим Роком!!! З повагою Мотостарт.
От так Андрей Motostart, молчит молчит, потом кааак выдаст простынь толковых мыслей. Не всё конечно так просто в отношениях Дилер-Клиент но Андрею респект за участие в разговоре и некоторые пояснения +1 И конечно с Новым Годом !
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения