Для мотоперфекціоністів. Питання яке мене давно турбує. Декілька десятків років назад у родині з'явився перший транспортний засіб - Іж Планета. Деякий час вся родина вчиался їздити на ньому, отримувати задоволення, потім настав етап використання по прямому призначенню - у люлькі перевозили все що можна було з великим перенавантаженнями, далі з'явилась автівка і мото став виключно моїм улюбленцем, на який я нешкодував грошей і доводив стан до ідеалу. Купляв дорогі мастила і ні в чому йому не відмовляв. З годом у автомагазинах почала з'являтись різна забугорна екзотика, з посилом на збільшення ресурсу двигунів - "кондиціонери металу", які теж у якості експерименту пішли у Іжачка. Присадка Форум, пішла у діло. Потім американський ER. Потім наше ХАДО, на якому зараз вся мотоавтотехніка у хазяйстві і працює. В тому числі старенька тойота, та новенький китайський ендурик) Саме ендурик зараз і займає увесь вільний час, як нова іграшка. Так от - у сучасному світі автохімії. При переборці вилки чи хтось пробував додавати у вилочне масло якісь модифікатори тертя, такі як ПТФЄ, молібден, присадки на фулеренах С60 маючи на меті облегшити життя вилці, збільшити ресурс втулок-тертя, спрощити страгування, також сама пружина чухає по трубі та стійці(спрацьовує)? Поділіться, чи має хто досвід у подібному. Прохання - не кидати кізяками про те, що все це маркєтінг і развод на лоха.
Valeriys з огляду на ваше повідомлення в мене до вас е питання, скажіть будь ласка чому для адекватної роботи вилки у любу пору року, у пера заливаеться саме вилочне мастило W2.5, W5. W10, W15 в залежності від потреб та налаштувань, а не звичайне моторне мастило з набором присадок ? Таке от просте питання
Valeriys з огляду на ваше повідомлення в мене до вас е питання, скажіть будь ласка чому для адекватної роботи вилки у любу пору року, у пера заливаеться саме вилочне мастило W2.5, W5. W10, W15 в залежності від потреб та налаштувань, а не звичайне моторне мастило з набором присадок ? Таке от просте питання
Тому що для роботи вилки моторне занадто густе. Я дуже сумніваюсь що вилочне не має присадок(бо коштує воно не дешевше моторного а іноді значно дорожче). Ви перевіряли цю інформацію?
Valeriys з огляду на ваше повідомлення в мене до вас е питання, скажіть будь ласка чому для адекватної роботи вилки у любу пору року, у пера заливаеться саме вилочне мастило W2.5, W5. W10, W15 в залежності від потреб та налаштувань, а не звичайне моторне мастило з набором присадок ? Таке от просте питання
Тому що для роботи вилки моторне занадто густе. Я дуже сумніваюсь що вилочне не має присадок. Ви перевіряли цю інформацію?
Мастило для гідравлічних вилок мае багато присадок, наприклад присадка яка не дозволяе мастилу вспінюваться, але основна присадка яка зберігае текучість мастила при геть різних температурах експлуатації, все що ви пропонуете Valeriys змінить структуру та баланс присадок мастила для вилок, тому результат буде один вилка працюватиме, якщо ще працюватиме некорректно, до того ж по різному в залежності від пори року та температури. Чому б вам Valeriys не залити у вилку свого мото улюблене вами ХАДО, додати туди з ваших слів якісь модифікатори тертя, такі як ПТФЄ, молібден, присадки на фулеренах С60 маючи на меті облегшити життя вилці, а потім з результату розкажете що у вас вийшло
Можна звісно писати з приводу мастильної теми довго але все одно кожен читач останеться при своему, це доказано сотнями сторінок інформації та запеклих переписок, результат один, кожен використовуе те мастило яке вважае за потрібне, неважливо про що мова , моторне, вилочне, редукторне. Самий кращий особистий досвід проходить через особисті руки та гаманець, тому Valeriys пробуйте якщо е бажання, час та надхнення, все одно повернетесь через деякий час до звичайного вилочного мастила, та вчасної його заміни. Бажаю Успіхів
Мастило для гідравлічних вилок мае багато присадок,
Чому б вам Valeriys не залити у вилку свого мото улюблене вами ХАДО, додати туди з ваших слів якісь модифікатори тертя, такі як ПТФЄ, молібден, присадки на фулеренах С60 маючи на меті облегшити життя вилці, а потім з результату розкажете що у вас вийшло
Ну ось!? То у Вас нема присадок у вилочному маслі, то вже є... Треба визначитись! А ще в вилочному мастилі мабуть нема кальція, як основної миючої присадки, бо мити нема від чого, чи не так?... У цього виробника немає гідравлічних рідин подібних по властивостям до амортизаційних, таж сама АТФка при різній температурі дуже змінються, не підходить. З приводу додавання модифікаторів тертя, вже пройдений етап - додавав тефлон. С початку спробував у вилці вєліка, вилка однозначно стала легше ходити. У мотику якихось змін не помітив. Можливо через значно більшу вагу.
Самий кращий особистий досвід проходить через особисті руки та гаманець, тому Valeriys пробуйте якщо е бажання, час та надхнення, все одно повернетесь через деякий час до звичайного вилочного мастила
Я с самого початку писав про звичайне вилочне мастило та спроби його покращення модифікаторами тертя. А Ви чогось вирішили що я підняв тему масел, але перечитайте ще раз моє перше повідомлення. І Вам на все добре. До речі - спорт та вітаміни зміцнюють здоров'я, як фізичне так і психічне.
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Валерій, будьласка не ображайтесь. Це ж форум, кожен висловлює свою думку. Володимир висказав свій погляд на цю тему і ні чого особистого. Якщо у вас буде опит використання присадок, напишить, всім буде цікаво.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Валерій, будьласка не ображайтесь. Це ж форум, кожен висловлює свою думку. Володимир висказав свій погляд на цю тему і ні чого особистого. Якщо у вас буде опит використання присадок, напишить, всім буде цікаво.
Ну так, був час та натхнення для дописів своїх думок з цього приводу я ними поділився, а для чого цей форум працюе.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения