А яким кабелем підключати ? Можете зробити фото з сторони катушки та тахометру ? І як проводити кабель вздовж мотоцикла від катушки до тахометра ?
Дріт - будь-який гнучкий 1-1.5 мм2 в ізоляції. В катушці один низьковольтний вхід - на нього і підключатися. Під пайку чи під опресовку - різниці немає, головне - гарно заізолювати. На тахометрі мають бути якісь роз'єми, мінімум 2 - вхід і підсвітка. Підключатися на вхід. Вести разом з іншими кабельними пучками. А взагалі (тільки без образ): якщо виникають такі питання по такій простій задачі, то, може, краще звернутися до когось, хто вміє?
Зарегистрирован: 20 июл 2023, 16:10 Сообщений: 9 Откуда: З Києва
Мото: JIANSHE JS150-3 R6
Возраст: 40
Имя: Serg
Voyajer писал(а):
Serg2313213 писал(а):
А яким кабелем підключати ? Можете зробити фото з сторони катушки та тахометру ? І як проводити кабель вздовж мотоцикла від катушки до тахометра ?
Дріт - будь-який гнучкий 1-1.5 мм2 в ізоляції. В катушці один низьковольтний вхід - на нього і підключатися. Під пайку чи під опресовку - різниці немає, головне - гарно заізолювати. На тахометрі мають бути якісь роз'єми, мінімум 2 - вхід і підсвітка. Підключатися на вхід. Вести разом з іншими кабельними пучками. А взагалі (тільки без образ): якщо виникають такі питання по такій простій задачі, то, може, краще звернутися до когось, хто вміє?
я так і роблю. але і сам цікавлюсь. треба вміти не тільки камеру в дорозі замінити )))
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения