Geon-club.com.ua
http://geon-club.com.ua/forum/

Було 150 стало 250!!!
http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=17&t=1226
Страница 1 из 1

Автор:  Kustya [ 12 янв 2012, 19:01 ]
Заголовок сообщения:  Було 150 стало 250!!!

На перед прошу вибачення за жахливу якість фото :sorry:
От нарешті вирішив трохи відписатись про виконану роботу... про переродження зі 150 до 250...:) все почалось з того що вирішив поміняти мот... але в зв'язку з обмеженим капіталом ця ідея відпала... потім з'явилась пропозиція помінятись на QJ TIGER 250 (копія ямахи віраго) але мені не подобається її зовнішній вид.. вихід лишився один знайти і купити новий двигун...
і О чудо в один день і продав свій дигун і купив той що мені потрібен, тобіж радну двійку! :Yahoo!: пробіг там був дуже малий бо купував в свого знайомого і знаю який там пробіг і стан 750км. але оскільки він трохи довго в нього стояв то вирішив його перебрати повністю!!
ИзображениеИзображение
розбір і збір двигуна зайняв 3 дні. було зроблено і замінено: сальники, кільця, сальники клапанів, притирання клапанів, і відновив обгонну муфту стартера.. там не було роліків пружинок і направляючих. все підійшло від дельти, ну... роліки не зовсім підійшли довелось попрацювати болгаркою напильником і нождачкою! ИзображениеИзображениеИзображение
після завершення збірки взявся за підговку рами для нового серця :D побрізав старі кріплення двигуна і намітив місця для нових.ИзображениеИзображение
після підготовки почалось саме складне привати кріплення надійно, правильно і точно!
процедура була така:поставив мот на підкат, виставив раму горизонтально по рівню. прикрутив нижні кріплення до макета "просто скручені до купи дві половинки картера від 250 Б/У" і також виставив по рівню. до речі кріплення двигуна довелось зміщати на 1.5см. вИзображение
і почали чорнову пихватку
ИзображениеИзображение
після того як впевнився що все вірно і рівно почали приварювати:
ИзображениеИзображение
і останнім штрихом стало переднє кріплення
Изображение
ну ось і результат!!!:
ИзображениеИзображение
Изображение
впринципі... роботи ще багато!!! по ходу буду відписуватись....

Автор:  Bodtek [ 12 янв 2012, 19:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Хорошая работа проделана :good:
А если еще хозяин и результатом доволен, тогда она того стоила.

Автор:  Дядя Серёжа [ 12 янв 2012, 19:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Молодець Льошо!
І я собі хочу двигун від Yamaha R1!

Автор:  Viktozen [ 12 янв 2012, 19:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Bodtek писал(а):
Хорошая работа проделана :good:
А если еще хозяин и результатом доволен, тогда она того стоила.


Юра я так понимаю Лёша себе 150ку переделал.
Лёша снимаю шляп, здорово :good:

Автор:  Stanley [ 12 янв 2012, 20:04 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Kustia, завтра буду! Увидимся. Ты - лучший! С наступающим Старым Новым Годом!
С величайшим уважением - Stanley.

Автор:  UDAV [ 12 янв 2012, 20:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Вот до чего мототоксикоз доводит :D

Автор:  VITALJ [ 12 янв 2012, 21:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Интересно рамы по конструкции и жёсткости сильно отличаются.150 от 250?

Автор:  JFs [ 13 янв 2012, 00:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

здорово, просто молодец! :) я так понпмаю, то что нет жидкостного охлаждения для тебя не принципиально.. :)

Автор:  stalker [ 13 янв 2012, 07:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Сразу видно, что руки на месте!!!! МОЛОДЕЦ!!! :good:

Автор:  Comanche [ 13 янв 2012, 08:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Иногда двиг без водянки это даже ГУД :good:

Автор:  Kustya [ 13 янв 2012, 10:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

На цей двигун можна поставити масляне охолодження... але по скільки я не мав масл.Радіатора то і не заморочувався над цим. хоча вже знаю де можна взяти лишається тільки ціна питання! ну а там дві дирки в правильному місці зробити не складно... всеж таки і праву і ліву руку маю :D

Автор:  Kustya [ 31 янв 2012, 13:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

ну от настав час ще трохи відписатись...
і так двигун завів.. але працював з перебоями... почав шукати причину, знайшов!! вияснилось що комутатор дає раннє запалення.. я зробив так.. продзвонив провода на своїй проводці, продзвонив провода на проводці від 250ки перепаяв фішки від скутерної проводки на комутатор і підключив тюнінговий-комутаор від 250 скутера. завівся з пів оберту..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jhjqBzdVPs4[/youtube]

на разі сьогодні буду варити вихлопні..
ну там роботи ще не початий край але по закінченню відпишусь:)

Автор:  Sagan [ 31 янв 2012, 13:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Круто, молодец :good:. Вот если б еще видео качеством получше, а то практически не чего не видно :)

Автор:  Vadim [ 31 янв 2012, 14:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

:good: Молодец!!! Просто супер!!!

Автор:  Viktozen [ 31 янв 2012, 15:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Звук как у самолёта ВОВ :good: Золотые руки :)

Автор:  Kustya [ 12 мар 2012, 15:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

ну ось близиться той день коли вже буде закінчена еволюція зі 150 до 250... дякую Bodtek, який скинув схему електро проводки, завдяки схемі розібрався що куди і зробив на своєму заряду :Yahoo!:



кінцевий результат не за горами... скоро.... зовсім скоро.....

Автор:  zmv [ 28 мар 2012, 21:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Респект!

Автор:  DerDemian [ 22 июл 2013, 09:58 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

ну і де ж кінцевий зовсім скорий результат???

Автор:  Miztall [ 16 янв 2014, 20:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Так и всё же?! не будет ли проблем с нашими доблесными ГАИ изза переоборудования а точнее самопалом, ведь установка двигателя повышеной кубатуру и типа (Замена одностволки рядником) это уже считается как самодельный? Я вот собрался покупать инвадер и на него v образ 250ку ставить но столкнулся очень сильным гемороем в юридическом плане. Мот собирался Б\у покупать а вот двиг новый под заказ с документами как положено, вроде всё легально но 3000уеВ за регистрацию самопала этож бубльгум полный.... Или я что то не правильно накопал или неправильно прочитал или забить покупать и ставить да не клепать мозг? :pardon:

Автор:  DerDemian [ 17 янв 2014, 11:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

я чув (ОБС - одна бабка сказала), що переєстрація дійсно коштує біля 3000 тільке не долярів, а гривень.

Автор:  Miztall [ 21 янв 2014, 01:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

Да DerDemian ты прав 3000грн. только это стоимость сертификата с института в Киеве которые подтвердят что этот самодел ездить по дорогам может, а не только на выставках стоять. А общую стоимость один человек озвучил на форуме кастом байков аж в 3000 уе за все, тоесть не только за тестирование 3000 гривен а регистрацию и прочее. Да и кстати слышал что как сделал Kustya, в чём он действительно мужик! умно переоборудовал мот и поставил хороший рядничек. Но это не только повышение кубатуры и смена типа двигателя одноцилиндровый-> 2х цилиндровый рядник. Но и рядник как я понял не Геоновский, но плохо видно на картинках, если геоновский то там никаких проблем не будет.
Но если это другой бренд то есть не геон а пусть даже тот же Регал раптор, то в этом институте где выдают сертификаты на самодельную технику этот мот даже рассматривать не будут и не выдадут сертификат так как Двигатель с другого мотоцикла на раме геона это нарушение авторских прав. Другое дело если ты изобрёл свой двигатель и влепил его на раму в целях там какого то тестирования и лицензирования своего изобретения. Или же купил двигатель но раму и прочие компоненты ты изготовил сам (Тому примеры мотоциклы с двиглом от запорожца) то пожалуйста регистрируй. Я уже понял что если я и смогу поставить v образ на инвадера то могу крепко попасть если его не зарегестрирую, но зарегестрировать такого полу коня с рамой и двигателем разных производителей я просто не могу так как это является нарушением авторских прав фирм производителей. Во какую загагулину написал! :shock:

Автор:  DerDemian [ 21 янв 2014, 09:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

а як же дайтона з двіжкой від інтрудера(здається) на цьому форумі і купа мотиків рядників в інших варіантах? Я думаю домовитися в Україні завжди можна і не в 3000 ує

Автор:  Deimon [ 21 янв 2014, 12:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Було 150 стало 250!!!

DerDemian писал(а):
а як же дайтона з двіжкой від інтрудера(здається) на цьому форумі і купа мотиків рядників в інших варіантах? Я думаю домовитися в Україні завжди можна і не в 3000 ує

Я на это то же надеюсь,а то в планах на будущее замена "сердца" у моей "Вайды",а тут такой ........ :P Надо будет у ребят,помогающих поставить на учет проконсультироваться,насколько все серьезно :oops: Мне хотелось только переправить 1 на 2 в количестве цилиндров,а больше рядовому "гайцу" придраться то и к нечему,если он конечно не специалист в этой области,но тогда на помощь приходят денежные знаки,что поделаешь сами приручили их :twisted:

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/