Всім привіт. Якось не очікувано, та не заплановано придбав собі ендуріка. Мотоцикол за ціною телефона. Назвав його Прусік. В оригіналі ж Loncin LX150 Pruss GY-3 Родом з Китаю, рік народження 2019 На скакав по нашим Українським дорогам 1500 кілометрів. Та неочікувано потрапив до моїх рук. Дякувати попередньому власнику, Прусік в чудовому стані. Правда при перевозці поштою зявились і нові шрами ,від не дбалих перевізників. По моєму ж бажанню він був відправлений до мене не митий, та не натертий. Скажу так приїхав як свинка грязний. Тож при перші нагоді в баньку з ним поїду. А дальше все як книжка пише, повний огляд, заміна масла, мийка чистка цепка. Щось підкрутим, до крутим, і на випробовування . Фото поки що одне, щойно розпакований на почті. Далі буде.
Трохи інфи з інтернету. Марка: LONCIN Модель: LX150GY-6 Pruss Размер, д*ш*в (мм):2100 × 790 × 1170 Высота по сидению (мм):820 Колесная база (мм):1340 Дорожный просвет (клиренс) (мм):255 Рама: Метал, трубчатого типа Передняя подвеска: Телескопическая вилка Задняя подвеска: Маятниковая, моноамортизатор Вес нетто (сухой вес) (кг):120±10 Размер переднего колеса:90/90-19 Размер заднего колеса:110/90-17 Макс. нагрузка (кг):150 Тормозная система передняя: Дисковая Тормозная система задняя: Барабан Двигатель: CGP Тип двигателя: Одноцилиндровый, 4-х тактный, с баланс валом Система охлаждения: Воздушное Обьем цилиндра (см. куб.): 149 Номинальная мощность: 10.8 к.с. ( при 7500 об/ мин.) Система питания: Карбюратор Запуск: Кикстартер и электростартер Тип свечки: D8RTC Акуммулятор: 12V 7AH Фара:12V/35W/35W Фонарь задний:12V/10W Указатель повороту:12V/2.1W Сцепление: Многодисковое в масляной ванне Трансмиссия :мех. 5-скоростей Масло:SAE 5/10/15W40, класс не ниже API SF Объем масла в картере: 1,2 л Бензин:не ниже АИ90 Объем топливного бака 11 л Расход: 3 л./100 км. - смешанный цикл Макс. скорость (км/год):115
Ну що зїздив на Прусіку до баньки, та гарно його з душою вимив. Так сказати змив ауру попереднього власника. Жартую. Мотоцикл став як новенький, лиш дві потертості залишились від пересилки.
Гарній мотоцикл за такою ціною, але телефони бувають і за 1000 у.е.
Я задоволенний, за таку ціну, як я купив. Взяв його виключно для бездоріжжя, полів, І з цією задачкою він впорається. Да за такі кошти можна хороший телефон купити. От і маєм мотоцикл за ціною гарного телефона. Майже Брат близнюк, GEON X-Road Light 200. Дуже схожі.
Задній тормоз барабан, простий надійний, і я скажу досить не погано тормозить. Передній дисковий, притензій до нього не має. Хоча накатав поки лиш 40 км.
Карбюратор PZ26 простий як угол дома. Щось погано тримає холостий на холодну. В планах розібрати, почистити, і фільтр поставити від кранік а що в бачку, до карбюратора.
Сьогодні зайнявся карбюратором, зняв, розібрав, продув. Він правда був як новий. Но тепер точно буду знати що він чистий. За одно і фільтра поставив. Гвинт качества був відкрученний лиш на пів оберта, зробив на півтора. А ще шини були накачані по о,8 атм, підкачав до 2.0. Ну і прокатався. Це зовсім інший мот чим був вчора. На ручку газу реагує якось чіткіше. Да і їхати столо веселіше на накачаних шинах.
Як завжди в бочці меду є і ложка дьогтю, їхав на 5 передачі почув звук посторонній, зупинився і ось таке. При повторному запуску звук пропав. Можливо хтось щось під каже.
Прикупив кофр, сами дешевий який зумів знайти. Для полів лісів те що потрібно. До речі він досить таки і не поганий. Не варто купувати дорогий, бо при падінні десь в лісі він всеодно с ламається. Шкода буде .
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения