увидел на фото датчик температуры масла... он адекватно работает? насколько в нем есть необходимость? форумчанин энди, предидущий владелец моей пантерки сказал, что при адекватной езде на предписанном масле перегревом вообще не парился. но поскольку всегда на машине время от времени вспоминается его совет про вот этот ништяк, если мне сильно хочется. ... и где его купить вообще, кроме алиэкспресса?
Показує температуру правильно, я його купляв ще на обкатці, щоб бачити температуру масла і не перегрівати мотор.За вась час експлуатації старавсь вище 85 градусів масло не нагрівати.Та подивитись чи працює маслорадіатор,бо на воздушках масло нагрівається до 100 і більше градусів. Річ не дорога силку кину в приват.А чи купляти сам вирішуй
Показує температуру правильно, я його купляв ще на обкатці, щоб бачити температуру масла і не перегрівати мотор.За вась час експлуатації старавсь вище 85 градусів масло не нагрівати.Та подивитись чи працює маслорадіатор,бо на воздушках масло нагрівається до 100 і більше градусів. Річ не дорога силку кину в приват.А чи купляти сам вирішуй
круто, спасибо! они седня выходные, спросить некак... ты не знаешь, этот датчик щуп и на CBF150 пантерошный подойдет?
Варто зазначити, що після заміни передньої зірки з 15 на 17 зубів, їздити стало приємніше. Раніше специфічні для Вайпера вібрації при швидкості в 70 км\год тепер плавно змістилися вже за 90 км\год. Тож крейсер тепер буде менш прожерливим, тому що кількість обертів за хвилину на порядок зменшилась.
Я теж міняв зірки декілька разів.Останній варіант 36/15=2,4 передаточне число.Мотор розкручується на пятій передачі тільки до 7000оборотів (швидкість 130км/год).В мене 253 мотор.Цікаво що покаже 244 при 42/17=2,47 передаточномучислі?Як буде крутитись на пятій?
Відповідаю) Комфортна крейсерська на 5-й швидкості 100-110 км/год При чому, що з такою швидкістю він іде як по прямій, так і під гору. При чому, ідучи під гору, може спокійно розігнатися від 90 до 110 км\год. На обгін теж іде чудово. Фото місцевого ландшафту для орієнтиру: Максимум який я на ньому вижав, це - 125 км\год, потім пішли ями, довелося збавляти. Але чесно, довго на таких обертах експлуатувати двигло - це занадто. Можливо, якщо задню зірку змінити на меншу, то воно комфортніше буде, але для такої швидкості і дороги треба рівніші. Тому, результат якого добився я замінивши лише передню зірку з 15 на 17 зубів - мене задовольня
Замінив я задню зірку із 36 на 38 зубів передню лишив на 15. динаміка виросла швидкість впала - кілометрів на 8-10. Але мотор все одно не хоче крутитись вище 7000 об/хв. Може проблема була не в зірці а в чомусь іншому?Наприклад в нехватці бензину (стоїть фільтр в кранику +ще один ).?
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 17:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
А може хто підказати, чи є в нашому Вайпері десь блок з запобіжниками? Оце ось на вихідних катався, тож спочатку пропало ближнє світло, а потім і дальнє. Лампа в нормі, просто до фари не йде живлення.
А може хто підказати, чи є в нашому Вайпері десь блок з запобіжниками? Оце ось на вихідних катався, тож спочатку пропало ближнє світло, а потім і дальнє. Лампа в нормі, просто до фари не йде живлення.
У мого мота один запобіжник-біля акумулятора.Як би згорів то завести ти мот незміг би. Дивись проводку:а). в фарі (там багато з*єднань); в). під баком також є
Зарегистрирован: 24 сен 2015, 17:59 Сообщений: 14 Откуда: Україна, Суми
Мото: Viper v250bd
Возраст: 29
Имя: Олег
Недавно замінив задню зірку зі стокової на 42 зуба на 39-ти зубову. Відтепер 5-а швидкість дійсно 5-а. При динамічному старті включаю її при 80км/год. Тяга пропала, але тепер двигун не реве як воли в яслах. Що я можу сказати про максималку. Е=mc^2 все таки діє. Що на стокових зірках мот розганявся до 130 (але він тоді вже починав співати "симфонію Зла". Це було дійсно страшно), що коли я замінив передню зірку на 17 зубів, що коли я замінив ще й задню на 39 зубів. Просто що оберти менші, а швидкість та сама. "Підрив" не той, але все таки так приємніше їздити. Відчуваєш, що їдеш на круізері, а не на швейній машинці.
Недавно замінив задню зірку зі стокової на 42 зуба на 39-ти зубову. Відтепер 5-а швидкість дійсно 5-а. При динамічному старті включаю її при 80км/год. Тяга пропала, але тепер двигун не реве як воли в яслах. Що я можу сказати про максималку. Е=mc^2 все таки діє. Що на стокових зірках мот розганявся до 130 (але він тоді вже починав співати "симфонію Зла". Це було дійсно страшно), що коли я замінив передню зірку на 17 зубів, що коли я замінив ще й задню на 39 зубів. Просто що оберти менші, а швидкість та сама. "Підрив" не той, але все таки так приємніше їздити. Відчуваєш, що їдеш на круізері, а не на швейній машинці.
Я методом підбору дійшов до 36 зубів (задня). Перші передачі стали довші( а це для мене гут бо кожний день є грунтовка) Менший розхід (-1л на 100км). Ала це тільки коли сам ганяєш,на двох для мота тяжко.
Подскажите, где можно купить замок руля на вайпера 250bd?
Если надо отправлю ссылку в ЛС
На том сайте, что вы дали, нет нашего мота, с какого смотреть?
И подскажите, было у кого-то что спидометр перестал работать? Трос вроде целый, червяк может? Опять же, где брать запчасти если нигде нету их конкретно под 250 bd??(
Подскажите, где можно купить замок руля на вайпера 250bd?
Если надо отправлю ссылку в ЛС
На том сайте, что вы дали, нет нашего мота, с какого смотреть?
И подскажите, было у кого-то что спидометр перестал работать? Трос вроде целый, червяк может? Опять же, где брать запчасти если нигде нету их конкретно под 250 bd??(
найпростіше позвонити і запитати чи є запчастини.По спідометру: можливо вуса на шайбі розігнулись і не крутять привід спідометра
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения