Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=14&t=860 |
Страница 1 из 3 |
Автор: | zmzr [ 06 сен 2011, 19:41 ] |
Заголовок сообщения: | Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Вітання всім користувачам даного форуму! Дана тема створена з метою полегшити комусь зробити свій вибір мотоцикла в сторону китайського мотопрому, зокрема Нака (або ні ). Історія починається з купівлі даної моделі на початку серпня цього року. Чому власне Геон ? По перше мот мав бути з документами, по друге не старшим 3х років, по третє не менше ніж 300см3 робочим об"ємом. З того, що мені було доступним по грошах то або нові китайські мотоцикли або 10-15річна б.у. японська мото техніка. Окрім того був позитивний досвід з китайським авто. Чому власне Нак 350? Спорт не подобається по посадці, чоппер по маневреності в місті у пробках. Нака мав можливість пощупати в живу і поїздити. Мот куплений в дилерів Геона в м.Івано-Франківську. Вони ж і повинні би ( підкреслюю, що повинні би) проводити гарантійне і післягарантійне обслуговування мотоцикла. На жаль так не сталось. Головне то продати товар, а далі як буде. Перша проблема вилізла зразу. Не тримав обороти при пуску мотора на холодну. Приходилось до максимуму витягати підсос і піднімати регульовочним болтом на карбюраторі примусово вверх обороти. При прогріві вони виростали на холостому ході до 2500 об.хв. Диллери переконували мене що то нормально і так має бути. Після заведення великої кількості нових і цікавих знайомст з мотомайстрами виявилось, що з заводу був перетиснутий один з високовольтних дротів, в наслідок чого скидало частину іскри на корпус. Крім того була не справною одна з свічок. Поміняли і те і друге. Помогло. Друга проблема. Як проїхав 1тис.км почав майже постійно світитись червоний діод який вказує на перегрів мотора. Що з ним диллери зробили я не знаю, але тепер він взагалі не світиться. Раніше ( до проїханих 1тис.км. ) він хоч періодично загорався і гас коли після інтенсивної їзди швидко заглушити мотор при працюючому вентиляторі, а потім за хвилин п"ять його знову завести. Мабуть просто відключили. Хоча обіцяли поміняти, в середині вересня, як приїде корабель з Китаю в Одесу Третє. Урвався трос спідометра. Виявилось, що то не є гарантійний випадок. Прийшлось поміняти за свій рахунок. Четверте. Переднє колесо почало гальмувати ривками. Розбір і змащування направляючих супортів нічого не дало. Я вже мовчу про те, що майже постійно пищать. Диллери роблять розумний вигляд говорячи, що вони нічого такого не відчувають при гальмуванні. Оскільки вже вроді знайшов нормальну мотомайстерню то як матиму вільний час поїду туди розбиратись що й до чого. Мабуть кривий один з тормозних дисків. Підозрюю що то також буде не гарантійний випадок. П"яте. Чотири рази закипала рідина в радіаторі (сперше то що було залито китайцями на заводі а потім вода). Так ніхто і не знає в чому був прикол. На разі залив нормальний тосол і не кипить. Х.З що то було Ще сльозить масло з під лівої кришки мотора. Звідти взагалі був випав сам по собі болт, яким вона прикручена, одного разу при прогазовці на місці. Не був докручений з заводу. І смішно і грішно. На даний час проїхано 3тис км і я підозрюю, що то ще не кінець проблемам. Тим хто куплятиме дану модель слід бути готовим до можливих частих поїздок по мотомайстрах і нести за свій рахунок гарантійне обслуговування. Окрім того проведено регулювання клапанів і карбюраторів. Звичайно, за свій кошт. Ще не подобається вібрація мотора. Вроді не критично але неприємно. Після всіх втручань вона стала меншою але все ще досить відчутна. Світло фари з заводу було, м"яко говорячи, не достатнім. Хоча лампа була Філіпс. Далі буде... |
Автор: | Viktozen [ 06 сен 2011, 20:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Ржунемагу в твоём мотоцикле собраны все грехи Китайского народа Это специальный тренировочный экземпляр для новичков Было бы интересно почитать ответы твоих диллеров, а то как то в одни ворота без вратаря голы забиваеш. Прочитал и пришёл к выводу: Мотоцикл это явно не твоя стихия, двухколёсная техника тебя не понимает и не принимает, два месяца попробовал может достаточно, или ещё нет ? Давай продолжение ждём чего то зубодробильного, типа развала рамы пополам |
Автор: | Viktozen [ 06 сен 2011, 21:16 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Автор: | zmzr [ 06 сен 2011, 21:16 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Та нє ВИКТОРЫЧ, їздити на мотоциклі мені подобається от якість Геон Нак не дуже. Потребує періодичного підкручування гайок. Якщо й надалі вилазитимуть всякі приколи то піде Нак з молотка на наступний сезон. Що скажуть диллери я й так знаю "не гарантійний випадок" і "так має бути". А поміняти масло чи змастити ланцюг я й сам умію. Дякую за увагу. |
Автор: | zvezdec [ 06 сен 2011, 21:30 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
ВИКТОРЫЧ писал(а): Прочитал и пришёл к выводу: Мотоцикл это явно не твоя стихия, двухколёсная техника тебя не понимает и не принимает, два месяца попробовал может достаточно, или ещё нет ? Давай продолжение ждём чего то зубодробильного, типа развала рамы пополам Викторыч, уже не раз замечал предвзятость в Ваших словах. Будьте терпимее к людям, ведь благодаря им и существует Ваш ресурс. Человек старался для людей. Информация достаточно подробная и интересная. Однако после Ваших постов, желание писать пропадает напрочь. Не сочтите эти слова за грубость. Желаю удачи! |
Автор: | Viktozen [ 06 сен 2011, 21:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
zvezdec писал(а): ВИКТОРЫЧ писал(а): Прочитал и пришёл к выводу: Мотоцикл это явно не твоя стихия, двухколёсная техника тебя не понимает и не принимает, два месяца попробовал может достаточно, или ещё нет ? Давай продолжение ждём чего то зубодробильного, типа развала рамы пополам Викторыч, уже не раз замечал предвзятость в Ваших словах. Будьте терпимее к людям, ведь благодаря им и существует Ваш ресурс. Человек старался для людей. Информация достаточно подробная и интересная. Однако после Ваших постов, желание писать пропадает напрочь. Не сочтите эти слова за грубость. Желаю удачи! Володя Предвзятость не ко всем, а только к тем кто этого заслуживает, если непонятно о чём я, почитай внимательно форум (Ремзону). Игорь извини за флуд в теме |
Автор: | zmzr [ 06 сен 2011, 21:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Та ладно, мир і дружба . Срачу в реальному житті і так вистачає. В ремзоні коментарі мої може були і не дуже ввічливі але коли ти приходиш туди за порадою як до останньої інстанції з надією що тут тобі допоможуть порадами а замість того з тебе починають дружно гнати чи посилати в пошук. Чи не прозоро натякати що ти дурний і сам собі то все видумав. Тоді руки руки мимоволі опускаються і хочеться послати всіх подалі і більше на даний форум "ні ногою". Всі колись були початківцями в чомусь. Будьмо поблажливими до нових користувачів. Амінь |
Автор: | Bodtek [ 06 сен 2011, 22:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Игорь, если принимать близко к сердцу все что говорят, тяжело в жизни будет А вообще в ремзоне ни чего обидного не заметил. Люди просто задавали наводящие вопросы чтобы разобраться в ситуации. |
Автор: | Watson [ 06 сен 2011, 22:06 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Да Ігор, з мотом тобі ,відверто кажучи, не дуже повезло. Але радує те, що серьозних проблем не було. Я думаю, що ти знайдеш спільну мову з свїм залізним конем и ви подалает разом багато км. Було б цікаво знати скільки коштує індикатор передачи и як підключав. |
Автор: | zmzr [ 06 сен 2011, 22:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Дякую. Коштує шість доларів разом з доставкою з штатів. Піключається просто. В геоні на заводі установлений сам перемикач а от індикатор не стоїть. Якщо глянути під сідло біля бака то можна помітити вільну фішку червоного кольору, якщо я не помиляюсь, на шість контактів. При перекиданні передачі на одному з них появляється мінус. А плюс я взяв з габаритів оскільки з світлом завжди їзджу. |
Автор: | Petrovich [ 06 сен 2011, 22:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Игорь если какие то болты постоянно откручиваются, как ты пишешь, посади на фиксатор резьбы. И еще я не понял, ты воду в радиатор заливал? |
Автор: | zmzr [ 06 сен 2011, 22:47 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Якщо чесно, то страшно щось чіпати що б не зірвати різьбу чи відломати болт. Залізо там якесь пластилінове. Вроді і руки з правильного місця але коли знімав захист розширювального бачка радіатора, щоб злити з нього рідину, то вкрутив різьбу в двох місцях. Хіба сам болт знову випаде чи розкрутиться тоді і посаджу на синій локтайд. Воду заливав. А що ще було робити коли двічі закипів на перевалі повертаючись з закарпаття?! |
Автор: | Viktozen [ 07 сен 2011, 07:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
zmzr писал(а): Якщо чесно, то страшно щось чіпати що б не зірвати різьбу чи відломати болт. Залізо там якесь пластилінове. Вроді і руки з правильного місця але коли знімав захист розширювального бачка радіатора, щоб злити з нього рідину, то вкрутив різьбу в двох місцях. Хіба сам болт знову випаде чи розкрутиться тоді і посаджу на синій локтайд. Воду заливав. А що ще було робити коли двічі закипів на перевалі повертаючись з закарпаття?! Опять скажут что отношусь к написанному предвзято, а вопросы то есть, и хотелось бы получить на них правдивые ответы, Игорь ты невольно добавляеш пазлы которые становятся в свои ячейки и многое поясняют, пишеш при 1000км пробега начала загораться лампочка перегрева, не выключался кулер, а затем было закипание радиатора. По сообщениям видно что катаешся ты с пассажиром, первые сообщения появились в середине лета, тоесть в самую жару, интересно знать насколько длинные и затяжные подъёмы ты проходил до перевала, и на какой передаче ? на НЕ ОБКАТАННОМ мотоцикле.Тоже касается подозрения на гнутый тормозной диск, который деформируется от перегрева при затяжных спусках, когда неправильно тормозят доводя диск до цвета побежалости. За сорванную резьбу в 5мм пластинах крепления клыка, это вообще туфта, закосил болт при закручивании и вогнал не по резьбе, это легко сделать, так как за пластиком клыка не видно куда и как вкручиваеш. Странно такое читать, ни на Дайтоне, на на Турере нет болячек с самопроизвольным откручиванием болтов, срывом резьбы и пластилиновой мягкотелости металла, да и отзывов таких нет, думаю всё зависит не от качества мото, а несколько в разном подходе к технике. Игорь ответы будут ? |
Автор: | zmzr [ 07 сен 2011, 08:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Відповіді будуть. Але якщо думаєш що будеш мене підмахувати а я буду при тому виправдовуватись то помиляєшся. "интересно знать насколько длинные и затяжные подъёмы ты проходил до перевала, и на какой передаче ?" Наскільки довгі підйоми важко описати об"єктивно оскільки довжини, висоти і кута підйому я не знаю. Траса Київ-Чоп. Відрізок дороги Стрий-Мукачево. 4-5 передача, іноді третя. Думаю в перегріві основне не яка передача а на яких оборотах їдеш. Обкатка це дуже відносне і суб"єктивне поняття. 1000км вже на той час було проїхано, тобто обкатка закінчилась. "Тоже касается подозрения на гнутый тормозной диск, который деформируется от перегрева при затяжных спусках, когда неправильно тормозят доводя диск до цвета побежалости." Про це я в курсі. Не зважаючи на мізерний мотостаж на авто я прокатав не одну сотню тисяч кілометрів. Диски ні разу не повело при перегріві навіть при їзді з автоматичною коробкою передач. І проблемка з преривистим гальмуванням вилізла до поїздки в закарпаття. "За сорванную резьбу в 5мм пластинах крепления клыка, это вообще туфта, закосил болт при закручивании и вогнал не по резьбе, это легко сделать, так как за пластиком клыка не видно куда и как вкручиваеш. " воно то легко але при закручуванні моцик був піднятий на домкраті і видно було добре. ще раз повторю- руки в мене не з дупи ростуть . "Странно такое читать, ни на Дайтоне, на на Турере нет болячек с самопроизвольным откручиванием болтов, срывом резьбы и пластилиновой мягкотелости металла, да и отзывов таких нет, думаю всё зависит не от качества мото, а несколько в разном подходе к технике." а яка моя в тому вина що болт сам відкрутився і випав? А якщо чесно, то складається враження що тобі, як модератору, доплачують що б затирати косяки марки Геон і всяко попускати і переводити в статус недолугих і з кривими руками тих хто пише про недоробки і огріхи. |
Автор: | Viktozen [ 07 сен 2011, 09:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Не нравятся вопросы ? По ответу видно что кончились аргументы ? или нечего сказать, я тебя спросил ты обкатывал на подъёмах и спусках ? доводя мотор до закипания. Что получаю в ответ, неадекватное бормотание с намёками. Я лично как владелец того же Бренда не позволю тебе самозабвенно ВРАТЬ и подтасовывать факты, умалчивая о причинах. Мне достаточно внимательно читать и анализировать то что ты пишеш. Зы..на 1000 обкатка мотоцикла далеко не заканчивается. |
Автор: | Viktozen [ 07 сен 2011, 09:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Ввиду отсутсвия и бесперспективности получения нормальных ответов, вопросов к тебе больше не имею . |
Автор: | Dormann [ 07 сен 2011, 09:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
у меня nac 25 8000 пробега все что делал у механиков рег клапанов,синхрон карбов,ничего не менялось.и мое мнение что это неплохой мот,если после падений на одну и другую стороны у меня погнулись только рычаг перекл передач и тормоза.и я прозрел нигде даже не поцарапал .и нечего негде не откручивается.а по скорости не знаю кто что пишет,у меня без ветра стрелку ложит за 140 . |
Автор: | Viktozen [ 07 сен 2011, 09:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Dormann писал(а): у меня nac 25 8000 пробега . номано. |
Автор: | Bodtek [ 07 сен 2011, 10:06 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Dormann писал(а): у меня nac 25 8000 пробега все что делал у механиков рег клапанов,синхрон карбов,ничего не менялось.и мое мнение что это неплохой мот,если после падений на одну и другую стороны у меня погнулись только рычаг перекл передач и тормоза.и я прозрел нигде даже не поцарапал .и нечего негде не откручивается.а по скорости не знаю кто что пишет,у меня без ветра стрелку ложит за 140 . У меня тоже NAC25 пробег 15900 км. Тоже только регулировка и синхронизация. Из серьёзных поломок: лопалось крепление резонатора, крепление багажника. Но это все по моей вине, в виду не правильной эксплуатации мотоцикла. Мотоциклом доволен, хороший вариант за свои деньги. |
Автор: | Dormann [ 07 сен 2011, 10:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
и про согнутые рычаги,выравневаются нормально,большие тиски и очень тяж молоток,через тряпочку гупаеш так что даже краска в норм ,потом все стает идеально на свои места. |
Автор: | Watson [ 07 сен 2011, 10:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Хоча я на свій мот не скаржуся и співвідношення ціна якість мене влаштовує хочу всеж таки стати на захист Ігоря. Як на мене, всі його проблеми з мотом по одній прстій причині -відсутності мануала и гарантійних документів. Більшисть з форумчан мають досвід спілкування з мототехникою, тому вони не переймаються відсутністю звичайних Обовязкових документів, що додаються навить до дитячого велосипеда. А початківець поняття не має яке масло заливати, скільки, як вимірювати рівень масла, (в цих питаннях на форумы ще й досі не встановлена істина) яка гальмівна рідина, яка охолоджуюча рідина і скількиїї, який тиск в шинах, яка ступень натягу цепа,.........які правила обкатки, яка черговість ТО та перелік дій, і на останок які умови гарантії. Відсутністю документації Диллери знимають з себе всяку відповідальність по гарантійним зобовязанням тому, що їх просто не иснує. Добре, що є інтернет і в ньому можно багато чого знайти, но тоді і претензії, що до гарантіїї до інтернету. Шановні Геоноводи, хто має на руках гарантійні зобовязання диллера? Я свої не отримав і досі. |
Автор: | zmzr [ 07 сен 2011, 11:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
ВИКТОРЫЧ писал(а): Не нравятся вопросы ? По ответу видно что кончились аргументы ? или нечего сказать, я тебя спросил ты обкатывал на подъёмах и спусках ? доводя мотор до закипания. Что получаю в ответ, неадекватное бормотание с намёками. Я лично как владелец того же Бренда не позволю тебе самозабвенно ВРАТЬ и подтасовывать факты, умалчивая о причинах. Мне достаточно внимательно читать и анализировать то что ты пишеш. Що ще раз підтверджує мої слова "складається враження що тобі, як модератору, доплачують що б затирати косяки марки Геон і всяко попускати і переводити в статус недолугих і з кривими руками тих хто пише про недоробки і огріхи." Dormann писал(а): у меня nac 25 8000 пробега все что делал у механиков рег клапанов,синхрон карбов,ничего не менялось.и мое мнение что это неплохой мот,если после падений на одну и другую стороны у меня погнулись только рычаг перекл передач и тормоза.и я прозрел нигде даже не поцарапал .и нечего негде не откручивается.а по скорости не знаю кто что пишет,у меня без ветра стрелку ложит за 140 . А цей допис все таки вселяє надію в Геона. |
Автор: | Bodtek [ 07 сен 2011, 11:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Геон Нак 350 і все що з ним пов"язано |
Вполне справедливые замечания со стороны Володи (Yotson). Но речь не совсем об этом, на Игоря то ни кто и не наезжал. Как мне показалось он и сам кого хочешь ... Открутился не дожатый винт, сорвалась резьба, согласен, бывает. Но если руки откуда надо ростут, подтянул своевременно, заменил болт, нарезал резьбу и делов то. Писать об этом, как бы жалуясь Не понимаю. |
Страница 1 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |