Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Вітання всім користувачам даного форуму! Дана тема створена з метою полегшити комусь зробити свій вибір мотоцикла в сторону китайського мотопрому, зокрема Нака (або ні ). Історія починається з купівлі даної моделі на початку серпня цього року. Чому власне Геон ? По перше мот мав бути з документами, по друге не старшим 3х років, по третє не менше ніж 300см3 робочим об"ємом. З того, що мені було доступним по грошах то або нові китайські мотоцикли або 10-15річна б.у. японська мото техніка. Окрім того був позитивний досвід з китайським авто. Чому власне Нак 350? Спорт не подобається по посадці, чоппер по маневреності в місті у пробках. Нака мав можливість пощупати в живу і поїздити. Мот куплений в дилерів Геона в м.Івано-Франківську. Вони ж і повинні би ( підкреслюю, що повинні би) проводити гарантійне і післягарантійне обслуговування мотоцикла. На жаль так не сталось. Головне то продати товар, а далі як буде. Перша проблема вилізла зразу. Не тримав обороти при пуску мотора на холодну. Приходилось до максимуму витягати підсос і піднімати регульовочним болтом на карбюраторі примусово вверх обороти. При прогріві вони виростали на холостому ході до 2500 об.хв. Диллери переконували мене що то нормально і так має бути. Після заведення великої кількості нових і цікавих знайомст з мотомайстрами виявилось, що з заводу був перетиснутий один з високовольтних дротів, в наслідок чого скидало частину іскри на корпус. Крім того була не справною одна з свічок. Поміняли і те і друге. Помогло. Друга проблема. Як проїхав 1тис.км почав майже постійно світитись червоний діод який вказує на перегрів мотора. Що з ним диллери зробили я не знаю, але тепер він взагалі не світиться. Раніше ( до проїханих 1тис.км. ) він хоч періодично загорався і гас коли після інтенсивної їзди швидко заглушити мотор при працюючому вентиляторі, а потім за хвилин п"ять його знову завести. Мабуть просто відключили. Хоча обіцяли поміняти, в середині вересня, як приїде корабель з Китаю в Одесу Третє. Урвався трос спідометра. Виявилось, що то не є гарантійний випадок. Прийшлось поміняти за свій рахунок. Четверте. Переднє колесо почало гальмувати ривками. Розбір і змащування направляючих супортів нічого не дало. Я вже мовчу про те, що майже постійно пищать. Диллери роблять розумний вигляд говорячи, що вони нічого такого не відчувають при гальмуванні. Оскільки вже вроді знайшов нормальну мотомайстерню то як матиму вільний час поїду туди розбиратись що й до чого. Мабуть кривий один з тормозних дисків. Підозрюю що то також буде не гарантійний випадок. П"яте. Чотири рази закипала рідина в радіаторі (сперше то що було залито китайцями на заводі а потім вода). Так ніхто і не знає в чому був прикол. На разі залив нормальний тосол і не кипить. Х.З що то було Ще сльозить масло з під лівої кришки мотора. Звідти взагалі був випав сам по собі болт, яким вона прикручена, одного разу при прогазовці на місці. Не був докручений з заводу. І смішно і грішно. На даний час проїхано 3тис км і я підозрюю, що то ще не кінець проблемам. Тим хто куплятиме дану модель слід бути готовим до можливих частих поїздок по мотомайстрах і нести за свій рахунок гарантійне обслуговування. Окрім того проведено регулювання клапанів і карбюраторів. Звичайно, за свій кошт. Ще не подобається вібрація мотора. Вроді не критично але неприємно. Після всіх втручань вона стала меншою але все ще досить відчутна. Світло фари з заводу було, м"яко говорячи, не достатнім. Хоча лампа була Філіпс. Далі буде...
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Тепер про приємне. Він їздить!!! І при тому досить шустро навіть під горб і з двома пасажирами. Потужності мотора вистачає. Можна сміло тримати за містом швидкість 120-130км в годину. Юркий як скутер, пробок в місті для мота не існує. Вигляд мені подобається. Не великий розхід за містом- 3.5л на 100км. В місті бере 5л на 100км 92гого бензину. Це в основному з пасажиром.
Що дороблено. Світло змінене на другий день з галогена на ксенонову лампу 35ват з світловою температурою 6000тис кельвінів. Підійшла Н4 біксенонова лампа. Блок управління прикріпили на рамі біля бака а блок розпалу під кріслом. Прийшлось продовжити високовольтні дроти.
В то й же ж день поставлено двохсторонню сигналізацію StarLine. Сирену поміщено також під крісло. Прийшлось знімати бак для монтажу. Заміною типу лампи я добився кращої освітленості дороги вночі і швидше мотоцикл стає помітнішим вдень. Частково це і завдяки сильному розсіюванню світла рефлектором фари. Фокусування пучка світла бажає бути кращим. Маючи досвід установки лінзи в фару авто з мотоциклом такого робити не хотів. На мою думку виглядало б не гарно.
Відбалансовано вручну колеса на мото СТО.
Крісло було твердим і вузьким для пасажира. Тому віддав для перешивання. Підклали кілька шарів войлоку і розширили в задні його частині. По боках дано вставки з шкірзамінника, оскільки після зміни ширини крісла рідного матеріалу не вистачило. Чому білі? Тому, що був вже попередньо установлений кофр Гіві білого кольору. Ну дуже практично білий колір але чорного кофру в Україні на час купівлі я не знайшов. Було Стало Далі буде...
Ржунемагу в твоём мотоцикле собраны все грехи Китайского народа Это специальный тренировочный экземпляр для новичков Было бы интересно почитать ответы твоих диллеров, а то как то в одни ворота без вратаря голы забиваеш. Прочитал и пришёл к выводу: Мотоцикл это явно не твоя стихия, двухколёсная техника тебя не понимает и не принимает, два месяца попробовал может достаточно, или ещё нет ? Давай продолжение ждём чего то зубодробильного, типа развала рамы пополам
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Доставив індикатор переключеня передач. Думав його врізати в тахометр але не зміг його з першого погляду розібрати. Тому так. Трохи прогнав з розміром дирки але планую біля індикатора доставити годинник. Індикатор приїхав з ібею за два тижні. Отакий Загальний вигляд Ще планую доставити бокові кофри Гіві по 21л. Кофри вже купив, треба робити кріплення. А також скло і прикурювач, які вже їдуть з Луїса місяць, блін Юзаю, як простий варіант замка на тормозний диск, звичайну колодку Abus. Дешево і сердито. Головне не забувати її знімати.
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Та нє ВИКТОРЫЧ, їздити на мотоциклі мені подобається от якість Геон Нак не дуже. Потребує періодичного підкручування гайок. Якщо й надалі вилазитимуть всякі приколи то піде Нак з молотка на наступний сезон. Що скажуть диллери я й так знаю "не гарантійний випадок" і "так має бути". А поміняти масло чи змастити ланцюг я й сам умію. Дякую за увагу.
Зарегистрирован: 23 май 2011, 06:37 Сообщений: 76 Откуда: Одесса
Мото: Geon Pantera GN150-11
Возраст: 37
Имя: Владимир
ВИКТОРЫЧ писал(а):
Прочитал и пришёл к выводу: Мотоцикл это явно не твоя стихия, двухколёсная техника тебя не понимает и не принимает, два месяца попробовал может достаточно, или ещё нет ? Давай продолжение ждём чего то зубодробильного, типа развала рамы пополам
Викторыч, уже не раз замечал предвзятость в Ваших словах. Будьте терпимее к людям, ведь благодаря им и существует Ваш ресурс. Человек старался для людей. Информация достаточно подробная и интересная. Однако после Ваших постов, желание писать пропадает напрочь. Не сочтите эти слова за грубость. Желаю удачи!
Прочитал и пришёл к выводу: Мотоцикл это явно не твоя стихия, двухколёсная техника тебя не понимает и не принимает, два месяца попробовал может достаточно, или ещё нет ? Давай продолжение ждём чего то зубодробильного, типа развала рамы пополам
Викторыч, уже не раз замечал предвзятость в Ваших словах. Будьте терпимее к людям, ведь благодаря им и существует Ваш ресурс. Человек старался для людей. Информация достаточно подробная и интересная. Однако после Ваших постов, желание писать пропадает напрочь. Не сочтите эти слова за грубость. Желаю удачи!
Володя Предвзятость не ко всем, а только к тем кто этого заслуживает, если непонятно о чём я, почитай внимательно форум (Ремзону). Игорь извини за флуд в теме
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Та ладно, мир і дружба . Срачу в реальному житті і так вистачає. В ремзоні коментарі мої може були і не дуже ввічливі але коли ти приходиш туди за порадою як до останньої інстанції з надією що тут тобі допоможуть порадами а замість того з тебе починають дружно гнати чи посилати в пошук. Чи не прозоро натякати що ти дурний і сам собі то все видумав. Тоді руки руки мимоволі опускаються і хочеться послати всіх подалі і більше на даний форум "ні ногою". Всі колись були початківцями в чомусь. Будьмо поблажливими до нових користувачів. Амінь
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Игорь, если принимать близко к сердцу все что говорят, тяжело в жизни будет А вообще в ремзоне ни чего обидного не заметил. Люди просто задавали наводящие вопросы чтобы разобраться в ситуации.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Зарегистрирован: 18 май 2011, 15:14 Сообщений: 350 Откуда: Шепетовка
Мото: Временно безлошадный
Возраст: 47
Тел.: 0964259193
Имя: Владимир
Да Ігор, з мотом тобі ,відверто кажучи, не дуже повезло. Але радує те, що серьозних проблем не було. Я думаю, що ти знайдеш спільну мову з свїм залізним конем и ви подалает разом багато км. Було б цікаво знати скільки коштує індикатор передачи и як підключав.
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Дякую. Коштує шість доларів разом з доставкою з штатів. Піключається просто. В геоні на заводі установлений сам перемикач а от індикатор не стоїть. Якщо глянути під сідло біля бака то можна помітити вільну фішку червоного кольору, якщо я не помиляюсь, на шість контактів. При перекиданні передачі на одному з них появляється мінус. А плюс я взяв з габаритів оскільки з світлом завжди їзджу.
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Якщо чесно, то страшно щось чіпати що б не зірвати різьбу чи відломати болт. Залізо там якесь пластилінове. Вроді і руки з правильного місця але коли знімав захист розширювального бачка радіатора, щоб злити з нього рідину, то вкрутив різьбу в двох місцях. Хіба сам болт знову випаде чи розкрутиться тоді і посаджу на синій локтайд. Воду заливав. А що ще було робити коли двічі закипів на перевалі повертаючись з закарпаття?!
Якщо чесно, то страшно щось чіпати що б не зірвати різьбу чи відломати болт. Залізо там якесь пластилінове. Вроді і руки з правильного місця але коли знімав захист розширювального бачка радіатора, щоб злити з нього рідину, то вкрутив різьбу в двох місцях. Хіба сам болт знову випаде чи розкрутиться тоді і посаджу на синій локтайд. Воду заливав. А що ще було робити коли двічі закипів на перевалі повертаючись з закарпаття?!
Опять скажут что отношусь к написанному предвзято, а вопросы то есть, и хотелось бы получить на них правдивые ответы, Игорь ты невольно добавляеш пазлы которые становятся в свои ячейки и многое поясняют, пишеш при 1000км пробега начала загораться лампочка перегрева, не выключался кулер, а затем было закипание радиатора. По сообщениям видно что катаешся ты с пассажиром, первые сообщения появились в середине лета, тоесть в самую жару, интересно знать насколько длинные и затяжные подъёмы ты проходил до перевала, и на какой передаче ? на НЕ ОБКАТАННОМ мотоцикле.Тоже касается подозрения на гнутый тормозной диск, который деформируется от перегрева при затяжных спусках, когда неправильно тормозят доводя диск до цвета побежалости. За сорванную резьбу в 5мм пластинах крепления клыка, это вообще туфта, закосил болт при закручивании и вогнал не по резьбе, это легко сделать, так как за пластиком клыка не видно куда и как вкручиваеш. Странно такое читать, ни на Дайтоне, на на Турере нет болячек с самопроизвольным откручиванием болтов, срывом резьбы и пластилиновой мягкотелости металла, да и отзывов таких нет, думаю всё зависит не от качества мото, а несколько в разном подходе к технике.
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
Відповіді будуть. Але якщо думаєш що будеш мене підмахувати а я буду при тому виправдовуватись то помиляєшся. "интересно знать насколько длинные и затяжные подъёмы ты проходил до перевала, и на какой передаче ?" Наскільки довгі підйоми важко описати об"єктивно оскільки довжини, висоти і кута підйому я не знаю. Траса Київ-Чоп. Відрізок дороги Стрий-Мукачево. 4-5 передача, іноді третя. Думаю в перегріві основне не яка передача а на яких оборотах їдеш. Обкатка це дуже відносне і суб"єктивне поняття. 1000км вже на той час було проїхано, тобто обкатка закінчилась. "Тоже касается подозрения на гнутый тормозной диск, который деформируется от перегрева при затяжных спусках, когда неправильно тормозят доводя диск до цвета побежалости." Про це я в курсі. Не зважаючи на мізерний мотостаж на авто я прокатав не одну сотню тисяч кілометрів. Диски ні разу не повело при перегріві навіть при їзді з автоматичною коробкою передач. І проблемка з преривистим гальмуванням вилізла до поїздки в закарпаття. "За сорванную резьбу в 5мм пластинах крепления клыка, это вообще туфта, закосил болт при закручивании и вогнал не по резьбе, это легко сделать, так как за пластиком клыка не видно куда и как вкручиваеш. " воно то легко але при закручуванні моцик був піднятий на домкраті і видно було добре. ще раз повторю- руки в мене не з дупи ростуть . "Странно такое читать, ни на Дайтоне, на на Турере нет болячек с самопроизвольным откручиванием болтов, срывом резьбы и пластилиновой мягкотелости металла, да и отзывов таких нет, думаю всё зависит не от качества мото, а несколько в разном подходе к технике." а яка моя в тому вина що болт сам відкрутився і випав?
А якщо чесно, то складається враження що тобі, як модератору, доплачують що б затирати косяки марки Геон і всяко попускати і переводити в статус недолугих і з кривими руками тих хто пише про недоробки і огріхи.
Не нравятся вопросы ? По ответу видно что кончились аргументы ? или нечего сказать, я тебя спросил ты обкатывал на подъёмах и спусках ? доводя мотор до закипания. Что получаю в ответ, неадекватное бормотание с намёками. Я лично как владелец того же Бренда не позволю тебе самозабвенно ВРАТЬ и подтасовывать факты, умалчивая о причинах. Мне достаточно внимательно читать и анализировать то что ты пишеш.
Зы..на 1000 обкатка мотоцикла далеко не заканчивается.
Зарегистрирован: 23 мар 2011, 16:50 Сообщений: 44
Мото: Honda
Возраст: 32
Имя: Дмитрий
у меня nac 25 8000 пробега все что делал у механиков рег клапанов,синхрон карбов,ничего не менялось.и мое мнение что это неплохой мот,если после падений на одну и другую стороны у меня погнулись только рычаг перекл передач и тормоза.и я прозрел нигде даже не поцарапал .и нечего негде не откручивается.а по скорости не знаю кто что пишет,у меня без ветра стрелку ложит за 140 .
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Dormann писал(а):
у меня nac 25 8000 пробега все что делал у механиков рег клапанов,синхрон карбов,ничего не менялось.и мое мнение что это неплохой мот,если после падений на одну и другую стороны у меня погнулись только рычаг перекл передач и тормоза.и я прозрел нигде даже не поцарапал .и нечего негде не откручивается.а по скорости не знаю кто что пишет,у меня без ветра стрелку ложит за 140 .
У меня тоже NAC25 пробег 15900 км. Тоже только регулировка и синхронизация. Из серьёзных поломок: лопалось крепление резонатора, крепление багажника. Но это все по моей вине, в виду не правильной эксплуатации мотоцикла. Мотоциклом доволен, хороший вариант за свои деньги.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Зарегистрирован: 23 мар 2011, 16:50 Сообщений: 44
Мото: Honda
Возраст: 32
Имя: Дмитрий
и про согнутые рычаги,выравневаются нормально,большие тиски и очень тяж молоток,через тряпочку гупаеш так что даже краска в норм ,потом все стает идеально на свои места.
Зарегистрирован: 18 май 2011, 15:14 Сообщений: 350 Откуда: Шепетовка
Мото: Временно безлошадный
Возраст: 47
Тел.: 0964259193
Имя: Владимир
Хоча я на свій мот не скаржуся и співвідношення ціна якість мене влаштовує хочу всеж таки стати на захист Ігоря. Як на мене, всі його проблеми з мотом по одній прстій причині -відсутності мануала и гарантійних документів. Більшисть з форумчан мають досвід спілкування з мототехникою, тому вони не переймаються відсутністю звичайних Обовязкових документів, що додаються навить до дитячого велосипеда. А початківець поняття не має яке масло заливати, скільки, як вимірювати рівень масла, (в цих питаннях на форумы ще й досі не встановлена істина) яка гальмівна рідина, яка охолоджуюча рідина і скількиїї, який тиск в шинах, яка ступень натягу цепа,.........які правила обкатки, яка черговість ТО та перелік дій, і на останок які умови гарантії. Відсутністю документації Диллери знимають з себе всяку відповідальність по гарантійним зобовязанням тому, що їх просто не иснує. Добре, що є інтернет і в ньому можно багато чого знайти, но тоді і претензії, що до гарантіїї до інтернету. Шановні Геоноводи, хто має на руках гарантійні зобовязання диллера? Я свої не отримав і досі.
Зарегистрирован: 08 авг 2011, 21:50 Сообщений: 62 Откуда: Станіслав
Мото: Хонда Хорнет
Возраст: 30
Тел.: 0501234567
Имя: Ігор
ВИКТОРЫЧ писал(а):
Не нравятся вопросы ? По ответу видно что кончились аргументы ? или нечего сказать, я тебя спросил ты обкатывал на подъёмах и спусках ? доводя мотор до закипания. Что получаю в ответ, неадекватное бормотание с намёками. Я лично как владелец того же Бренда не позволю тебе самозабвенно ВРАТЬ и подтасовывать факты, умалчивая о причинах. Мне достаточно внимательно читать и анализировать то что ты пишеш.
Що ще раз підтверджує мої слова "складається враження що тобі, як модератору, доплачують що б затирати косяки марки Геон і всяко попускати і переводити в статус недолугих і з кривими руками тих хто пише про недоробки і огріхи."
Dormann писал(а):
у меня nac 25 8000 пробега все что делал у механиков рег клапанов,синхрон карбов,ничего не менялось.и мое мнение что это неплохой мот,если после падений на одну и другую стороны у меня погнулись только рычаг перекл передач и тормоза.и я прозрел нигде даже не поцарапал .и нечего негде не откручивается.а по скорости не знаю кто что пишет,у меня без ветра стрелку ложит за 140 .
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Вполне справедливые замечания со стороны Володи (Yotson). Но речь не совсем об этом, на Игоря то ни кто и не наезжал. Как мне показалось он и сам кого хочешь ... Открутился не дожатый винт, сорвалась резьба, согласен, бывает. Но если руки откуда надо ростут, подтянул своевременно, заменил болт, нарезал резьбу и делов то. Писать об этом, как бы жалуясь Не понимаю.
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения