Однакова ситуація була зі мною, Но перше хюс Б\У , друге 250 іде з воздушно масляним охлажденіям, лошадки ті самі, і брать б\у це лотерея можеш взять норм а можеш і нє??? хто знає Я не довго за рульом Нак но мої впічітлєнія тільки положитєльні, Резвий, новий, запчасті не проблема ,маса інформації по експлатації ремонту і заміні чогось! Візьми НАК 350 непожалієш В дальняк хюс не такий хароший як НАК 350 водянка все ж таки! В цілому я б советував НАК 350 , по скільки сам стояв перед таким же вибіром! І кстаті на Хюсі єсть чуточку ощутіма вібрація із-за V-образного двігатіля ! Рішать тобі
Не так все радісно і безхмарно з Nacom. За два тижні експлуатації вилізло кілька багів. Стукіт в передніх супортах, передні гальма тормозять не рівномірно, частий перегрів мотора... І це при 450км пробігу. Розхід 5л на 100км а не 3 як заявлено... І я так бачу що то далеко не кінець а тільки початок проблемам. Запчастини тільки під замовлення. По часу біля місяця.
Не так все радісно і безхмарно з Nacom. За два тижні експлуатації вилізло кілька багів. Стукіт в передніх супортах, передні гальма тормозять не рівномірно, частий перегрів мотора... І це при 450км пробігу. Розхід 5л на 100км а не 3 як заявлено... І я так бачу що то далеко не кінець а тільки початок проблемам. Запчастини тільки під замовлення. По часу біля місяця.
А ты ему внимание уделял перед эксплуатацией ?
Звенят колодки, сними и подогни пружины-пластины, времени 10мин на обслуживание. Наравномерное торможение, идёт притирка колодок, это не баг этот процесс проходит вся техника. Греется мотор, как греется загорается аварийный светодиод перегрева?, или срабатывает кулер охлаждения ? Если только кулер так это нормально движка прирабатывается и притирается при это выделяя много больше тепла чем после обкатки. Большой расход топлива ? есть сажа в банках выхлопа ? какой бензин ? синхронизацию делал ? какое масло залито ? Дружище не спеши хаять технику, она ещё на обкатке.
Зарегистрирован: 25 июл 2011, 17:06 Сообщений: 15 Откуда: Бровары сити
Мото: yamaha ybr 125
Возраст: 27
Имя: Михаил
еще пару вопросов не ясны: лично я не силен в настройках синхронизации и прочих настрйоках официального обслуживания я так поманию нема (по крайней мере в Киеве)?...придется ездить по неофициалам, чтоб приняли эту технику
еще пару вопросов не ясны: лично я не силен в настройках синхронизации и прочих настрйоках официального обслуживания я так поманию нема (по крайней мере в Киеве)?...придется ездить по неофициалам, чтоб приняли эту технику
а гарантия дается какая-то на Геон?
зайди на сайт свит мото,там есть ответы на твои вопросы.
Не так все радісно і безхмарно з Nacom. За два тижні експлуатації вилізло кілька багів. Стукіт в передніх супортах, передні гальма тормозять не рівномірно, частий перегрів мотора... І це при 450км пробігу. Розхід 5л на 100км а не 3 як заявлено... І я так бачу що то далеко не кінець а тільки початок проблемам. Запчастини тільки під замовлення. По часу біля місяця.
Звенят колодки, сними и подогни пружины-пластины, времени 10мин на обслуживание. Наравномерное торможение, идёт притирка колодок, это не баг этот процесс проходит вся техника. Греется мотор, как греется загорается аварийный светодиод перегрева?, или срабатывает кулер охлаждения ? Если только кулер так это нормально движка прирабатывается и притирается при это выделяя много больше тепла чем после обкатки. Большой расход топлива ? есть сажа в банках выхлопа ? какой бензин ? синхронизацию делал ? какое масло залито ? Дружище не спеши хаять технику, она ещё на обкатке.
Вентилятор працює. Червоний аварійний діод горить. Сажі нема. 95й бензин. Масло вже поміняне на 300км фірми Канам. Супорти розбирали і змащували. Сам я туди не лізтиму, що б потім не парили про втрату гарантії. Та й ніколи не ковирявся в залзяччі. Я не хаю. Просто може склатись враження що все гарно і гладко.
Вентилятор працює. Червоний аварійний діод горить. Сажі нема. 95й бензин. Масло вже поміняне на 300км фірми Канам. Супорти розбирали і змащували. Сам я туди не лізтиму, що б потім не парили про втрату гарантії. Та й ніколи не ковирявся в залзяччі. Я не хаю. Просто може склатись враження що все гарно і гладко.
Зарегистрирован: 18 май 2011, 16:14 Сообщений: 350 Откуда: Шепетовка
Мото: Временно безлошадный
Возраст: 47
Тел.: 0964259193
Имя: Владимир
Ігор, я не механнік но порадив би тобі такий алгоритм дій: По двигуну: перевірити зазор клапанів (0,06 впускний, 0.08 випускний), регулювання та синхронизація карбов, Масло повинно бути полусинтетика або синтетика для 4-х тактних мото-двигунів. Ці настройки впливають на показники роботи двигуна, якщо вони не відрегульовані двигун працюе не збалансовано, з підвищеним навантаженням, як наслідок перегріваеться и збілишуеться витрата палива. Бензин бажано заправляти 92 и на шороших заправках, а якщо 95 то тільки на перевірених заправках. Під час їзди не перенаваттажуй двигун, всеж таки ще обкатка. Їздь на різних передачах, в різних режимах, але не перевищуй 4500 -5000 тис. об. короткочасно можно до 6000 -6500. Не їздь швидко на 2 або повильно на 5 передачи. Після 500км пробігу можно розгоняти до 80км\г, короткочасно 90 - 100км\г По системі охолодження:Перевирити кількисть охолоджуючої рідини, перевирити прохіднисть всіх елементів системи, превірити роботу помпи. Е ще пару запитань: Через який час загораеться сигнальний диод и чи постийно горить, вентилятор працюе постийно чи час від часу вимикаеться? Тормозні шланги армовані чи ні? Насолодження від їзди та багато км вам разом.
Ігор, я не механнік но порадив би тобі такий алгоритм дій: По двигуну: перевірити зазор клапанів (0,06 впускний, 0.08 випускний), регулювання та синхронизація карбов, Масло повинно бути полусинтетика або синтетика для 4-х тактних мото-двигунів. Ці настройки впливають на показники роботи двигуна, якщо вони не відрегульовані двигун працюе не збалансовано, з підвищеним навантаженням, як наслідок перегріваеться и збілишуеться витрата палива. Бензин бажано заправляти 92 и на шороших заправках, а якщо 95 то тільки на перевірених заправках. Під час їзди не перенаваттажуй двигун, всеж таки ще обкатка. Їздь на різних передачах, в різних режимах, але не перевищуй 4500 -5000 тис. об. короткочасно можно до 6000 -6500. Не їздь швидко на 2 або повильно на 5 передачи. Після 500км пробігу можно розгоняти до 80км\г, короткочасно 90 - 100км\г По системі охолодження:Перевирити кількисть охолоджуючої рідини, перевирити прохіднисть всіх елементів системи, превірити роботу помпи. Е ще пару запитань: Через який час загораеться сигнальний диод и чи постийно горить, вентилятор працюе постийно чи час від часу вимикаеться? Тормозні шланги армовані чи ні? Насолодження від їзди та багато км вам разом.
Дякую, вам того ж бажаю . Більше 5тис об. не кручу. Масло синтетика для чотирьохтактних двигунів. В мотор сам поки що не лізтиму- гарантія. По перегріву- виглядає на то, що просто сам терморезистор барахлить. 500км вже проїхав. В основному їду 60км. в год. на 4 тис. об. Радіатор і всі патрубки горячі. Вентилятир працює періодично, антифриз залитий. Повітря в системі не має. Їзджу сам. Діод загорається через 5-7км проїханого шляху. Тормозна рідина залита. Треба буде спропробувати 92й бензин.
Дякую, вам того ж бажаю . Більше 5тис об. не кручу. Масло синтетика для чотирьохтактних двигунів. В мотор сам поки що не лізтиму- гарантія. По перегріву- виглядає на то, що просто сам терморезистор барахлить. 500км вже проїхав. В основному їду 60км. в год. на 4 тис. об. Радіатор і всі патрубки горячі. Вентилятир працює періодично, антифриз залитий. Повітря в системі не має. Їзджу сам. Діод загорається через 5-7км проїханого шляху. Тормозна рідина залита. Треба буде спропробувати 92й бензин.
Контакты на термопаре проверь, у меня было такое после мойки мотоцикла, высохла контактная фишка потух светодиод.
Вентилятор працює. Червоний аварійний діод горить. Сажі нема. 95й бензин. Масло вже поміняне на 300км фірми Канам. Супорти розбирали і змащували. Сам я туди не лізтиму, що б потім не парили про втрату гарантії. Та й ніколи не ковирявся в залзяччі. Я не хаю. Просто може склатись враження що все гарно і гладко.
А что за масло фирмы Канам...просто интересно стало я о таком не слышал. В гугле такого не нашел,как оно правильно пишется?
Прівет всім, вибачайте що довго небуло мене на форумі! Були проблеми, , Але читав все що писала в темі Нак і не тільки....! Зразу хочу попросити трошки щоб Вікторович почистив мою тему , а то щось багато лишнього і ненужного і я знов буду описувать що да як!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 28
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения