Давненько не заходив на форум, щось останнім часом взагалі запрацювався. Але от вирішив зайти і написати про закінчення сезону. За цей сезон наїздив 6 тисяч, тож загальний пробіг складає 16000 тисяч. Мот не підводив, відпрацював на ура. На початку цього сезону багато чого поміняв, так би мовити зробив його під себе. Але після 3 прекрасних сезонів із ним, я вирішив що пора вже переходити на більшу, серйознішу кубатуру. Не можу сказати що його 350 кубиків мало, по місту так взагалі більше і не потрібно... Але манить, манить мене ця більша кубатура . От я і вирішив, що прийдеться мені його продавати . Але як співається в пісні: "Не надо печалиться, вся жизнь впереди ", тож надіюся він перейде до наступного хазяїна і буде радувати його, так само як і мене Оголошення: viewtopic.php?f=29&t=4397
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Толя, а что же так рано сезон то закрыл? Я наоборот пару дней как с гаража выехал мотом, а машину в гараж. Погодка то классная. А по поводу повешения кубатуры может сейчас не подходящее время? Бензин то больше 17 грн, а кубатура то и жрать будет. Мне кажется что для города лучше Нака нет мота из-за его маневрености и управляемости.
Я тоже задумывался, о преобретении мото по выше кубатурой, хотелось или Хонду ХОРНЕТ или ЯМАХУ ФАЙЗЕР, послушал ребят, владельцев выше указанных аппаратов, что кушают они хорошо (почти в два раза больше НАКА), и я задумался, что лучше я буду кататься на НАКЕ, все-таки цены на бензин очень кусаються, и для города, это идеальный вариант. Поэтому я тоже за НАК!
Толя, а что же так рано сезон то закрыл? Я наоборот пару дней как с гаража выехал мотом, а машину в гараж. Погодка то классная. А по поводу повешения кубатуры может сейчас не подходящее время? Бензин то больше 17 грн, а кубатура то и жрать будет. Мне кажется что для города лучше Нака нет мота из-за его маневрености и управляемости.
Да осінь цього року по справжньому "золота", але в мене зараз дуже багато роботи і часу кататись практично не має. На роботу їду рано, а повертаюсь пізно, якраз в тоді коли температура не дуже комфортна для їзди на мотоциклі. А їздити в "повному" екіпі не дуже зручно. Тож я в неділю (12 жовтня) підготував мот до зимівлі, і поставив його в теплий гараж чекати нового хазяїна
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Я тоже задумывался, о преобретении мото по выше кубатурой, хотелось или Хонду ХОРНЕТ или ЯМАХУ ФАЙЗЕР, послушал ребят, владельцев выше указанных аппаратов, что кушают они хорошо (почти в два раза больше НАКА), и я задумался, что лучше я буду кататься на НАКЕ, все-таки цены на бензин очень кусаються, и для города, это идеальный вариант. Поэтому я тоже за НАК!
Знаю пару хлопців в яких хорнети, то по їхнім словам середній розхід пального на сотню 10 літрів. Погоджуюсь, це не мало. Але що поробиш, якщо хочеться
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Я тебя понимаю, самому очень хочеться, но начинаю взвешивать все за и против, в моем случае предпочтения остаються на наке (меня устраивает и расход горючего 3-3,5л./100км и недорогие и легко доступные расходные материалы, вот к примеру тормозные колодки у нас стоят 30грн, когда на тот же хорнет будут стоить около 200грн., масло 2л.мотюля в районе 300-350грн, то в хорнет надо в два раза больше и т.д) Это только мое мнение и я не кому не навязываю, скажу честно, возникало у меня желание взять себе какой-нибудь мото выше кубатурой без бумаг и чисто иногда кататься (аскому сбивать), я работаю в МРЭО, то наши гаишники меня трогать не будут, а если чужие заберут, то сказали пару дней в отстойнике постоит и заберешь его обратно.
Мото хороший, купите не пожалеете, а если для новичка то вообще в самый раз, у меня приятель, купил себе ХОНДУ ХОРНЕТ 600, (это его первый мото), так он уже 2 раза на нем упал, но не сильно, я ему говорю начни учиться с чего то поменьше
Полезно почитать такую информацию перед покупкой мотоцикла. Собираюсь купить, но теперь я в растеринности.
Якщо взяти в цілому то мотоцикл не поганий. Рама і двигун зроблені не погано і доволі надійні. Майже всі проблеми які виникали були наслідками недобросовісної зборки (недокручені, перекручені болти, або незмащені деталі) і вони усуваються в перші пару сотень кілометрів пробігу. Все інше що може трапитися, може трапитися на будь якій техніці.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Ну що ж, як виявляється плани які ти будуєш на майбутнє на жаль, або на щастя, не завжди справджуються на 100%. Мотоцикл я не продав. Не найкращий зараз час для його продажу. Та й для купівлі також . Але це не біда. У всьому потрібно шукати позитив. От я його і набрався сьогодні. Відкрив сезон . Погода чудова видалась в нас сьогодні, сонячно і тепло. Файна весна цього року . Всім в новому сезоні рівних доріг, добра і миру
Вложение:
IMG_3583.JPG [ 103.98 KiB | Просмотров: 6123 ]
Вложение:
IMG_3584.JPG [ 175.06 KiB | Просмотров: 6123 ]
Вложение:
IMG_3585.JPG [ 164.31 KiB | Просмотров: 6123 ]
Вложение:
IMG_3593.JPG [ 168.2 KiB | Просмотров: 6123 ]
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 32
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения