Теж розглядав це питання... Там місця вдосталь, тільки варіантів донорів не густо, з Джебеля мотор (j425) був би саме то, як на мене, але ж знайти його ше та задача... Мотор з SS 400 непоганий, на Грандтурах такий прототип, але він технологічний занадто, сухий картер, маслобак... Та й техогляд можуть ввести ось-ось... На своєму я вирішив допиляти голову, розібрав а там бардак... Карб 30 мм, колектор 30 мм, а впускний канал в голові 26 Вирівняв, тільки ще не виїжджав, не пробував... Глобальних перемін я й не чекаю, але ж різниця в поведінці мотора має бути помітна...
Задовбав цокіт в головці, в районі випускного клапана... Грішив на збільшений зазор, а ніфіга... Хоть зажимаю в 0, хоть роблю 0,1 - звук не змінюється... Зняти голову при такій ,,архітектурі" нашої рами просто не реально, от і прийшлося витягати весь мотор...
Задовбав цокіт в головці, в районі випускного клапана... Грішив на збільшений зазор, а ніфіга... Хоть зажимаю в 0, хоть роблю 0,1 - звук не змінюється... Зняти голову при такій ,,архітектурі" нашої рами просто не реально, от і прийшлося витягати весь мотор...
Зрозуміло У наших моторах клапана декомпресора немае ?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения