Всім привіт. Мот заводиться і працює без проблем. Після поїздки двигун виходить на робочу температуру і починаються дива. На середніх оборотах є невеликий провал, далі його вище 5.5т обертів не розкрутити, починаються пропуски запалення, інколи легкі прохлопи коли намагаєшся піддати газку. До дому добирався з періодичними зупинками на охолодження двигуна. В сервісі відрегулювали клапана та карбюратор і проблема зникла, але через 200 км знову почала проявлятись. Пробіг 8т км. У кого є які думки на цей рахунок? В яку сторону копати? PS Раніше була проблема з вакуумним краном, який залив двигун бензином. Мотор не працював але в бензиномаслянній суміші в картері простояв менше суток. Після заміни крана і мастила проїздив без симптомів ще 200 км.
Спробуй під'єднати паливну магістраль мимо крана й проїхатись, дуже схоже що карб біднить на ,,обертах"... Ше не мішало б провірити рівень палива в поплавкові й камері...
До зливного штуцера карбюратора приєднав прозору трубку, відкрутив гвинт, в трубці рівень був майже під верх камери (плюсмінус точно не памятаю). На закритому крані двигун ще працює деякий час, підозрюю якщо б він біднив то дуже скоро заглох але спробую приєднати напряму.
Розібрав продув карб, виставив поплавок паралельно з площиною камери, так як рівень був з заводу нижче, під гвинт якості вставив гумове кільце з шайбою так як їх там просто не було і все рівно чуда не відбулось. Після кількох км поїздки знову спостерігаються провали на обертах вище 5.5т. Буду копатись в електроніці
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения