Дякую, реестрація це подія після якої приходить моральний та душевний спокій а від цього 100% задоволення мотоциклом, тому таке свято багато хто фіксуе на фото кажучи типу Все тільки починаеться
Та нема за що... З зазорами я б не затягував, на моєму з нов'я клапани були зажаті вусмерть... Впуск був 0,03 випуск 0,05 по-моєму...
Посипаю голову попелом, от курва я не весь Давно Станіслав, людина з досвідом писав не затягуй з зазорами клапанів, а я все катаюсь та катаюсь. Пробіг 474 км. Рішив сьогодні провірити та відрегулювати зазори клапанів, а зазлрів то блядь немае, немае взагалі навіть 0,05 туго не лізе, тобто обидвое зажаті повністю ! Дивуюсь як той мотор працював у таких умовах Зазори виставили впускний - 0,05 випускний - 0,07 мотор працюе чітко та рівно. Мабудь висновок буде такий: Перше Купили мотоцикла відразу злийте консервант та замініть мастило, Друге перевірьте робочі зазори клапанів, за потреби відрегулюйте, бо можливо вони зажаті, якщо кататись далі ГРМ буде жопа при чому дуже швидко. Третє потрібно перевірити спиці на обох колесах за потреби перетянути
Станіславу СТ подяка що підказав, але слухатись треба
Та нема за що... З зазорами я б не затягував, на моєму з нов'я клапани були зажаті вусмерть... Впуск був 0,03 випуск 0,05 по-моєму...
Посипаю голову попелом, от курва я не весь Давно Станіслав, людина з досвідом писав не затягуй з зазорами клапанів, а я все катаюсь та катаюсь. Пробіг 474 км. Рішив сьогодні провірити та відрегулювати зазори клапанів, а зазлрів то блядь немае, немае взагалі навіть 0,05 туго не лізе, тобто обидвое зажаті повністю ! Дивуюсь як той мотор працював у таких умовах Зазори виставили впускний - 0,05 випускний - 0,07 мотор працюе чітко та рівно. Мабудь висновок буде такий: Перше Купили мотоцикла відразу злийте консервант та замініть мастило, Друге перевірьте робочі зазори клапанів, за потреби відрегулюйте, бо можливо вони зажаті, якщо кататись далі ГРМ буде жопа при чому дуже швидко. Третє потрібно перевірити спиці на обох колесах за потреби перетянути
Станіславу СТ подяка що підказав, але слухатись треба
Вложение:
31,10_1.jpg
Вложение:
31,10_2.jpg
Вложение:
31,10_3.jpg
Вложение:
31,10_4.jpg
Подпишусь под каждым словом!!! Прочитал пост и полез мерять свои зазоры на xroad, впуск - 0.06 ну более-менее, а выпуска нет вообще 0.02 с закусыванием пролазит
Так что регулировку зазоров нужно проводить при сборке обязательно
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
+5 трохи холодно, радіатор закрив картонкою бо не гріється мотор, цікаво першу 1000 до снігу та морозів накатаю, бажано на 1000 км замінити мастило до зімової сплячки, хоча все залежить від погоди, у тому році закрив сезон, якщо не помиляюсь через 3 неділі открив та катався усю зиму.
Поговорив з профі механіком нашим Андрієм SAVA, питання було по голці налаштування якості суміші на карбюраторі PWK NIBBI N28 Регулювання гвинтом якості суміші (на фото)
Запам'ятовуй: на повністю прогрітому двиглу, різко відкриваєш газ і відразу кидаєш. Обороти повинні піднятися і потім рівно опуститися чітко на холості. Якщо підвисають, повільно скидає - крутимо гвинт, якщо падають нижче холостих а потім повертаються - крутимо гвинт. Завдання домогтися, щоб обороти досить швидко падали рівно на хх
для інформації PWK NIBBI N28 це карбюратор шиберного типу, тобто пряме управління дросельною заслінкою. По суті, в ньому три абсолютно незалежних карбюратора 1) система хх, яку ми обговорювали: свій повітряний канал, свій жиклер, свій вихід за дроселем. 2) система холодного пуску (підсос), та ж фігня: свій канал, свій жиклер, свій вихід 3) основна дозирующая система: дросель, голка, жиклер. На колір свічки більше впливає все ж основна система, так як їздиш ти на ній, той мізер, який домішують система хх не суттєвий, так як тільки ти відкрив заслінку, розрядження в системі хх різко зменшується, просто тому, що мотору легше смоктати через велику дірку))) відповідно регулювання основної системи виробляється зміною положення конусної голки щодо дроселя, переставляючи стопорне колечко. Нижче колечко - голка вгору: більше палива і навпаки
це потрібно знати і для діагностики несправностей теж, так як системи незалежні, поломки теж))) тобто при засираніі жиклера хх НЕ буде холостих, але їхати можна і навпаки) є хх але при відкритті мотор глохне - забита основна система.
Думаю справедливо враховувати не тільки похибку показань спідометра але і похибку показань GPS, на даному мотоциклі в порівнянні та перевірені маю + 10% за швидкістю і + 5% по пробігу від місця А до місця В.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Завышение спидометра, это абсолютно нормальная вещь на всех транспортных средствах. Был сильно удивлен своим грандтуром. У него, показания спидометра, один в один с ЖПС. Пробег не проверял, не скажу. Но, ГТ, это скорее исключение. На моем авто, погрешность в скорости, примерно, +6км/час. Т.е. еду 115 по спидометру, это не более 110 реальных. Но, пришло время менять покрышки, и решил поставить с более высоким профилем. Откуда такое решение? Да все просто, начитался отзывов и решил сам попробовать. Получилось, грубо говоря, в предел. При максимальном вывороте руля, покрышка не помешается в арке, трет об внутреннюю часть крыла. Но что делать, езжу теперь так, стараюсь максимально не выворачивать. Так вот, после установки этих покрышек, показания спидометра, практически сравнялись с ЖПС. Разница, буквально, +1-2км/час. Но опять в +. Какой из этого сделать вывод? Выводы делает каждый сам, за себя. В моем случае, с авто, просто невозможно поставить такие покрышки, что бы спидометр начал занижать показания скорости. Такие покрышки, просто, не поместятся.
Видео ролик, как всегда, зачет. Умеет Viktozen (Викторович) это делать. Всегда с интересом просматриваю темы которые он ведет.
Ютуб таки велика сила ! Дякую Вадиму за його відгук під моїм роліком, підказав свій ролік як відкалібрувати приборну панель, то я відразу побіг у гараж, перевірив приборку було зазначено 2 магніти (це правильно в ступиці) та розмір 2083, заміряв колесо декілька разів вийшло рівно 2 метри тобто 2000мм, отож і налаштував приборку 2 - 2000, завтра перевірю на ходу що покаже приборка, та взагалі таким чином можливо підігнати показники швидкості на приборці під показники швидкості по GPS.
Катався та калібрував показники спідометра за допомогою додатка GPS спідометр, не буду писати проміжні налаштування, показники швидкості та пробігу, але коли задав налаштування спідометра 2 - 1950 та перевірив пробігом різниця між приборкою та GPS додатком вийшла 4 км, тобто на приборці більше на 4 км/г. а от лічильник пробігу (що важніше) показуе майже ідеально, наприклад по спідометру 5,8 км. по GPS 5,72 км. гадаю цю різницю можна списати на похибку.
Але, як завжди є Але, навряд хто захоче так налаштувати приборку, бо дуже видно як мотоцикл тихенько їде а у нас жеж треба щоб їхало 130 принамні для очей то будуть ставити налаштування 2800
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения