Доброго дня.) Кілька днів тому став щасливим власником скрамблера сірого кольору. Як я зрозумів, то порівняно зі старішими моделями в нього змінився вакумний клапан, став глушак короткий, добавили в комплектацію задній підкрилок на який переїхав номерний знак з підсвіткою і поворотники. На даний момент в мене змішані відчуття стосовно нього. Брав на МОТОТЕК в коробці з пересилкою в Хмельницький, доки мінімум через тиждень. За 90км пробігу чуть не загубив лапку КПП, підтягував 2 рази ланцюг, пропадав холостий хід, а вчора взагалі на тросі їхав з роботи, бо не заводився і посадив акум, хоча іскра була, долив кислоти (хз куди вона поділась) і зарядив, то поки ніби норм, підняв голку на одне положення, бо на 6й передачі по моєму ну дуже туго їде (завтра перевірю, чи щось змінилося), чуть копи не приняли поки на узбіччі курив, благо друг на спорту відволік їх і я спригнув на стежинку в поле. Перестало світити 2 верхніх діода в фарі. В клапана я ще не лазив так, як не багато досвіду в цій справі, підскажіть, будь ласка, оптимальні зазори і маркування свічки (хочу спробувати ірідієву) Перемикач світла на правому пульту я взагалі не розумію (ближній->гарит+ближній->ближній) так має бути? Заправив 95 від ВОГ, перша заміна масла була через 3 км після зборки. Мені одному так везе з перших днів.?
Зарегистрирован: 13 июл 2021, 15:42 Сообщений: 9 Откуда: Київ, Україна
Мото: Scrambler
Возраст: 0
Имя: Denis
Доброго дня всім. Дуже важко казати про перші відчуття, поки не їздів на моті ), чекаю документи. Проте, стикнувся з такою проблемою - мот глохне при відкритті газу
[youtube]https://youtu.be/WtT3Ifa6-0s[/youtube].
Хлопці що збирали кажуть що це проблема усіх скремблерів, треба прогріти і все буде ок, але щось мені підказує, що новий мот так не повинен працювати. На відео мот працював на холостих хвилин 10, ручка підсосу викручена від себе, в іншому положенні підсоса (на себе) мот не заводиться і не працює на холостих - глохне. Допоможіть розібратися нубасу )
Перевірте зазори клапанів як показуе практика у нових моторів клапани піджаті, а повинно бути впуск 0,05 випуск 0,07. Прогрівати мотор треба у кожного мотоцикла, але не у всих адекватно працюе збагачувач, тому якщо відкрили збагачувач ручку газу займати не потрібно, а після запуску навпаки треба трохи потримати газ, а як прогріеться закрити збагачувач та відпустити газ, якщо глохне добавте холостих до 1500 об це три поділки на тахометрі.
І ще щоб ви знали у нових мотоциклів завжди нестабільна робота ХХ, покатаетесь все буде гаразд, обов'язково заливайте А-92 не знущайтесь з мотору, детонація від 95 його гробить, якщо вміете слухати вашого коня ви почуете як на 95му стукотить мотор.
Зарегистрирован: 13 июл 2021, 15:42 Сообщений: 9 Откуда: Київ, Україна
Мото: Scrambler
Возраст: 0
Имя: Denis
Viktozen писал(а):
Перевірте зазори клапанів як показуе практика у нових моторів клапани піджаті, а повинно бути впуск 0,05 випуск 0,07. Прогрівати мотор треба у кожного мотоцикла, але не у всих адекватно працюе збагачувач, тому якщо відкрили збагачувач ручку газу займати не потрібно, а після запуску навпаки треба трохи потримати газ, а як прогріеться закрити збагачувач та відпустити газ, якщо глохне добавте холостих до 1500 об це три поділки на тахометрі.
І ще щоб ви знали у нових мотоциклів завжди нестабільна робота ХХ, покатаетесь все буде гаразд, обов'язково заливайте А-92 не знущайтесь з мотору, детонація від 95 його гробить, якщо вміете слухати вашого коня ви почуете як на 95му стукотить мотор.
Дякую за відповідь. За клапані казав на сервісі, відповіли що треба регулювати ліше через 500 км, хз чому так. Нажаль, поки слухати не вмію, проте, будемо вчитися )
Перевірте зазори клапанів як показуе практика у нових моторів клапани піджаті, а повинно бути впуск 0,05 випуск 0,07. Прогрівати мотор треба у кожного мотоцикла, але не у всих адекватно працюе збагачувач, тому якщо відкрили збагачувач ручку газу займати не потрібно, а після запуску навпаки треба трохи потримати газ, а як прогріеться закрити збагачувач та відпустити газ, якщо глохне добавте холостих до 1500 об це три поділки на тахометрі.
І ще щоб ви знали у нових мотоциклів завжди нестабільна робота ХХ, покатаетесь все буде гаразд, обов'язково заливайте А-92 не знущайтесь з мотору, детонація від 95 його гробить, якщо вміете слухати вашого коня ви почуете як на 95му стукотить мотор.
Наразі катаю на 95 і періодично чую якісь стуки, але не думав, що це бенз, спробую 92. Іноді ще буває коли йдеш на підйом на 4-6передачах після 5к обертів ривки відчуваються при відкручуванні ручки, чуть скидуєш газ і знов далі норм їде. Голка піднята, наразі пробіг 1300км підскажете щось.? Дякую)
И снова здрасте) пробег 20413км и за Украинкой в дороге я опять заметил что у меня оторвало голову болта который крепит маятник... Внимание вопрос что я делаю не так ? хнык
И снова здрасте) пробег 20413км и за Украинкой в дороге я опять заметил что у меня оторвало голову болта который крепит маятник... Внимание вопрос что я делаю не так ? хнык
Дивлячись на фото можна звернути увагу що болт більш за все прилягає самою головкою не по всій площині, через що нагрузка розприділяється не рівномірно, можливо погано зварене посадочне місце під болт. Якщо це тільки другий болт за цей період, я б не сильно розчаровувався просто мати на запас новий для заміни.
Якщо це тільки другий болт за цей період, я б не сильно розчаровувався просто мати на запас новий для заміни.
Та нє, це не нормально...за такий пробіг така проблема... Якщо посадочне місце криво приварене треба пробувати вирівняти саму площину парою шайб з м'якого металу... У мене на одометрі пошти 19 т. - оська рідна...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 23
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения