Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Вітаю, шановне товариство! Два тижні тому мною був куплений мотоцикл GEON CR6 в Києві. Покупкою задоволений цілком, оскільки це мабуть один із кращих варіантів ціна/якість/потужність в своєму класі мотоциклів. Гнав із салону своїм ходом за 80 км від Києва. Зараз на одометрі 240 км і на підході перше ТО.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Опишу все по порядку по моєму мото. Забравши його з салону на Позняках і проїхавши 80 км, прибув в місце призначення. Радощів було повні штани . Почав детально все оглядати і зазирати в кожну щілину, і от що виявив: 1. Потертості на диску заднього колеса в двох місцях(чомусь в салоні я їх пропустив ), більш за все від кріплень, якими воно було закріплено в коробці або ж під час монтажу, хто знає 2. Два зажими на шлангу від бензокрана до карбюратора не були на своїх місцях, спочатку я подумав, що вони сповзли через вібрації, але після встановлення їх на місце, проїхав 160 км і вони досі на місці. Тому передаю привіт майстру, котрий його збирав.
Далі вирішив перевірити тиск в шинах: перед - 1 атм 2,25 - атм (інструкція) зад - 3,5 атм!!!! 2,5 - атм (інструкція)
Перетягнув всі болти, використовуючи набір інструменту, що йде в комплекті з мотом. Набір загалом нормальний, окрім плоскогубців.
Наступного дня поїхав на заправку і залив до повного, і тут теж на мене чекав сюрприз, покази на дисплеї не відповідали реальності, при повному баці лише 4 поділки (загалом 5). В планах зняти бак і трохи відрегулювати поплавок, але це пізніше, оскільки завжди можна відкрити кришку баку і перевірити рівень пального.
Покази спідометра скачуть після 35 км/год в межах 10-15 км/год, хоча одометр рахує правильно. Треба буде перевірити контакти, як радив один із форумчан в паралельній темі про CR6.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Про проблеми розповів, тепер про хороше: Досить динамічний двигун на свої 16,5 к.с., сподіваюсь після обкатки отримати ще більше задоволення від нього. 6-та передача саме те для прохватів за місто (в планах поїздка з міста в село і назад кожні вихідні). Дуже подобаються вбудовані діодні ліхтарі з кожного боку, а також повторювачі поворотів в них. Вночі теж виглядає супер.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Питання до знавців: В інструкції з експлуатації, що йшла разом із мотом, сказано про необхідність заміни масла в 300км, 500км, 800км, 1000км, 4000км, 8000км, 12000км, наскільки ця послідовність правдоподібна? Чи можливо є інші перевірені інтервали?
Думаю так. Если масло Motul 5100 10W40 и бережная обкатка, то возможно 400-1000-3000-6000. Моторчик проснётся примерно после 2500 км. По давлению в шинах. Решать конечно вам, но обычно покрышки для дорожников. перёднее 1,8 - 2,0 атм Заднее 2,0 - 2,2 атм Одиночка - с пассажиром соответственно.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Вітаю! Минулі вихідні були насиченими! В суботу поїхав в сервісний центр МВС відкривати категорію "А", за 3 години і 272 грн. окрім "А" ще відкрили і "В1" Тепер можна і на квадроциклах поганяти)))
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
По приїзді додому взявся за заміну масла, оскільки одометр показував 301 км. Масла злив рівно 1л, без будь-яких домішок і стружки. На сітчастому фільтрі також нічого не знайшов. Залив 1л Motul 5100 10W-40. На новому хорошому маслі, мотор зазвучав зовсім по-іншому, чи може то так тільки здається .
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Далі вирішив перевірити контакти від датчика швидкості. Для цього довелось зняти фару, тримається вона на 6 маленьких шурупах. Однак це нічого корисного не дало, з контактами все добре. Мабуть проблеми зачаїлись в осі переднього колеса, а саме з магнітами на ній, імпульси від яких і зчитує датчик. З цим будемо розбиратись на наступних вихідних. Можливо хтось зтикався з цією проблемою, було б цікаво почути якаі там можуть бути нюанси під час розбирання???
Вложения:
Комментарий к файлу: На фото червоним колом позначена фішка від датчика швидкості.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
З кожною сотнею пройдених кілометрів мотор стає все живішим, і приносить море задоволення . Але як то буває досить часто, відпустка закінчилась , і в неділю ввечері я зібрався до Києва. По трасі звичайно їхати ним в період обкатки не супер, але ж кілометри треба наїжджати. Але на половині шляху мот заглох, нічого страшного, сказав я собі і перевів кран на "резерв", мот легко завівся і через 5 с заглохнув . А резерву то немає, виявляється!!! До заправки 2 км, і ми гордо з CR6 покотились до неї. Але отримав я позитив від цього,оскільки десь на половині шляху до АЗС, зупинився добрий чоловік на своєму "гусю", щоб запитати, що трапилось і чи не потрібна мені допомога. Все таки, мотоциклісти - це повна протилежність автомобілістам в плані доброти і взаємодопомоги, і це мене дуже тішить! Розпрощались ми з ним, і я покотив далі свій CR6. Через 15 хв, я дістався заправки, і залив до повного, 10,46 л. (12 л повний). Тобто, як мінімум в баку залишився 1 л. І от я знову на "коні", проскочив Бориспіль і доїхав до Києва. А тут було вже значно веселіше їхати, оскільки з машинами ми були на рівних, а на світлофорах то взагалі дивились вслід.
Цей тиждень в Києві, тому кому цікаво подивитись, проїхатись Welcom! Також було б чудово скласти компанію у вечірніх покатухах. Хто катає вечорами в Голосієво, відгукніться, буду радий знайомству!
А как же датчик уровня топлива? Да, с топливным краном у вас там все стандартно - вверх основной, вниз резерв? Может вы все время на резерве ехали и от того все израсходовалось?
Я, кстати, по датчику топлива на своем иссене так же замечаю странности - залил бак до 70% а он показывает 40%. Он вообще больше 40% не показывал еще, вот как меньше то работает верно. Дивно это
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Бензокраник був на основному заборі. А датчик палива не працює адекватно, треба відрегулювати поплавок. Він показує пустий бак, коли там близько 3,5-4 л.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Вчора покатав трохи по місту, і отримав купу задоволення. Мотоцикл веде себе досить передбачувано і динамічно. До швидкості 70 км/год, динаміка просто відмінна, як для мотора в 16,5 к.с., а далі звичайно вже значно повільніше. Наявність 6 передач спонукає до досить частого перемикання вгору-вниз по місту, але це підвищує крейсерську швидкісь по трасі. Далі буде...
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Так я міняв масло сам, тому що тільки так я буду впевнений в технічному стані свого мотоцикла, до того ж я звик робити ті роботи з обслуговування, на які в мене вистачає технічної грамотності, самотужки. А гнати за 100 км мот, щоб мені поміняли масло, це просто смішно. Для цього не потрібно багато знань. Гарантія на Китайську техніку, це досить спірна річ. У разі виникнення якихось проблем, буде досить складно, щось довести.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
olegx222 писал(а):
А категорию А ,как открыл,сдавал экзамен?
Була відкрита лише "В", приїхав в сервісний центр, подав всі необхідні документи (паспорт, код, медична довідка, картка про проходження 20 годин їзди на мотоциклі(треба взяти в автошколі, коштує 500 грн), документ, котрий підтверджує, що ви маєте практику водіння авто(техпаспорт на вас, чи доручення) і існуючі права, заплатив 272 грн в касу, і відповідно практичний екзамен з водіння(звичайна вісімка). Сфотографували прямо в сервісному центрі і десь через 1 годину я вже отримав нові права.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Вітаю шановне товаристово! Накатав я вже 720 км і поки що без ніяких нарікань. В планах чистка і змазування ланцюга приводу. Вирішилось питання з приводу коректних показів датчика палива, на вихідних заправив під саму кришечку, і сталось чудо, він показав всі 5 поділок. Залишилось розібратись із датчиком швидкості.
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Але є і прикрі новини. Сьгодні ввечері під час чергових покатушок в Києві, мене підрізав мудак на червоному Hyundai Getz чи то Toyota Yaris ( не встиг розгледіти марку, оскільки він дав по газах) на кільцевій дорозі. Під час бокового контакту моя лапка перемикання передач потрапила в його легкосплавний диск і відламалась разом із кріпленням підніжки . Ногу врятували мотоботи(честь їм ї хвала), а сам відбувся легким шоком . Мудак навіть не зупинився, навпаки дав по газах. Добре, що до моєї стоянки 5 хв на мотоциклі було від того місця. Вдалось знайти неподалік проволку, примотати підніжку до рами, втикнути 3 передачу і потихеньку доїхати до стоянки. Тепер от думаю в скільки обійдеться ця деталь, яка наврядчи є в когось у відділі запчастин. Можна як варіант зняти з нового мота, але хто захоче це робити??? От такі бувають покатухи по місту. Бережіть себе і не жалійте грошей на екіпіровку, вона може врятувати від травм чи навіть життя!
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
Знайшов у магазині в Києві, але підніжка йде в зборі. коштує 1165 грн, нормально так... На сайті вказано, що в наявності, сполдіваюсь, що так воно і є.
Это крайне неприятная ситуация... Вообще это полноценное ДТП, и со всеми вытекающими последствиями! Необходимо было на месте позвонить в Полицию (тем более что ее теперь хвалят и вроде бы она лучше стала работать после реформы) и оформить все бумаги. Мудак на авто скрылся с места ДТП - это для него не шутки! Даже если не запомнил номер, то это не беда. Должны были быть свидетели, как из числа прохожих так и других автомобилистов... Далее - есть камеры на домах, их теперь как гною везде! И по сути вычислить авто не проблема. Более того остались следы в местах соприкосновения - том же диске! По сути для автодятла грозила бы криминалка (ну и урок по жизни), для пострадавшего компенсация по страховке. Но к сожалению уже поздно - все было бы возможно если бы оставаться на месте...
Это я к чему такой эпос - понятно, что уже поздно метаться, но в будущем, если не дай Бог..., оставайтесь на месте и грамотно оформляйте ДТП, даже если повреждение незначительное а дятел уехал. Это будет ваш козырь! И никогда не покидайте место дтп!
П.С. сдержанности автора я могу только позавидовать - я бы в такой ситуации кипел несколько дней, поднял бы все связи, пока не нашел бы автодятла и не засунул бы ему эту поломанную подножку поглубже, так сказать...! Хотя у вас в Киеве черт ногу сломит, пока найдет кого... Может сдержанность это лучшее в данной ситуации.
Ну а так - желаю быстро отойти от стресса! Главное жив здоров, а все остальное дело наживное!
Зарегистрирован: 12 июл 2016, 11:59 Сообщений: 25 Откуда: м. Київ
Мото: Geon CR6
Возраст: 25
Имя: Олександр
MrPopov писал(а):
Камеры на шлеме нет? интересно посмотреть и номер записать..
Поищи сварщиков по алюминию - можно сварить эту деталь. Буквально недавно знакомому сварили на хонде.
Камера нажаль була вдома, я їхав по справах, і вирішив, що немає необхідності її брати. А зараз жалкую, можна було б спокійно викликати поліцію і оформляти того дятла.
Спочатку спробую знайти нову, а цю потім відремонтую, щоб була про запас.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения