Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Benelli з Галича, TRK 502 http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=136&t=6890 |
Страница 1 из 3 |
Автор: | Олесь [ 12 янв 2019, 23:03 ] |
Заголовок сообщения: | Benelli з Галича, TRK 502 |
Вітаю, шановне товариство! З новим роком з різдвяними святами! Всім Вам жичу здоровя тай радості від всього, що оточує. Зима, холод, день довшає та ще не той, тому писатиму, якщо не зітрете , плавно. Імя моє Лесь і років 5-7 тому дописував тут свої враження я від класного, але так і не доробленого мота - Турера. Сприймались ті дописи по різному учасниками цього форуму в залежності від статусу, але то історія. В результаті, з Турером я попрощався і в душі сказав собі " китаю ні!!!"... Слабак, але то тільки собі було сказано і зробив з писка халяву,але про те знав тільки я. Трішки забіг на перед, пальці за летом думки не встигають. Після Турера був V-Strom 1000, описувати його не буду це найкраще, що було у мене повязане з мотами, тривала ця любов біля 5ти років, але старіє не тільки техніка... Розум приходить з роками, інколи роки приходять самі... Це був мій випадок. Реакція трішки вже не та а потужність мота і бажання погерцювати почали не співпадати, а бажання ще звиджувати світ залишилось... Попрощались ми зі СТРОМОМ і пересів на Каву KLE-500. Гідний мот, але після сезону катання прийшло розуміння, ну важко мені ті ноги так високо закидати , правда колєги, яким вполовину менше віку збиткувались:" дядь Лесь - максіскутер". І почав приглядатись, а що б ще мене могло потішити... Зима, холод, свята куди спішити, ремарка: поряд з перечисленими мотами в гаражі постійно було щось менше, яке давало можливість потішитися в любу хвилину і якщо Стром показав мені Гальштад, Гросглокнер, Стельвіо, Балкани і Баварію ну ще багато доріг і країн то Ліфан Тореро провіз мене через Транссільванію з Трансфагарашем та Трансальпіною (на західному мотоциклетному дописував про цю поїздку де героєм був колєга Толик на мопеді 110см. куб. з тієїж піднебесної), а потім я ще подорослішав і придбав Ямашку-ЮБР, це окрема сторінка життя і радості. Перелік куди він мене заносив за останні три роки я не лічитиму, тільки за 12тис. які на спідометрі... він ще не ламався!!!! Зовсім!!! Це любов. Надіюсь, що взаємна між нами. Я майже прийшов до початку теми TRK, але спочатку була кава. |
Автор: | SanyaDavid [ 13 янв 2019, 00:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Гарний початок , вітаю . |
Автор: | Олесь [ 13 янв 2019, 18:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Бідні ті письменники з поетами . Для чого такий був довгий вступ, та лиш для того, що б розуміли мене коли розповідаю про якийсь ганч то маю на те певне право і можу порівняти з мотами інших марок і типів. А сьогодні подумав, " я ж Беника не буду ганити, міг писати короотше" Віддав я KLX в добрі, надійні руки і тут виставка в Києві - Геон показує. Син у Києві, а з мотами дружить, Трансальп і Девіль його ну і мої маленькі моти на двох. Попросив, подивись на ТРК, посиди і скажи свою думку. Посидіти здається не дали , а все решта виглядало не зле. Ну а далі все просто, коли знаєш, що хочеш. Магазин МотоСтарт і пан Роман- директор, до двох чи трьох тижнів дзвонить і каже "забирай". Забрав, але тепер опис по відчуттях і напевне для більш реальної( моєї) оцінки 5ти бальна шкала. Вигляд - красотун, 5+ ще на знимці я вподобав його і вживу він не розчарував. В магазині після підготовки передпродажної і прикручування дротів, перший запуск двигуна. Своєрідний звук вихлопу, один великий банячок, робота мотору рівна, шумів які б насторожували чи дратували нема - 5. Сидіння- добре, широке, матеріал гідний. Те що розєднане і при потребі зняти водійське сидження мусиш шукати ключі і крутити шруби... хотілось би простіше, але є 4-4,5. Посадка за керівницею і зручність розміщення переключателів, важелів - ЗРУЧНО. Ріст мій 180 +- 2см, гадаю, що зтоптався, вага - корець тобто 100кг. Не буду описувати кожне зокрема, пройти до 300км не складає якихось фізичних чи фізіологічних незручностей - 5. Опора Беника - бракує на мій погляд центральної опори. Мот тягаровий, нахил доволі відчутний при стоянці, поза асфальтом очі бігають за камінчиком чи патичком, пятка поширена буде, але надіюсь що Алі в найближчий час викине центральну, наразі мені не попадала .-4 лапка бокова. Рушив - щеплення без нарікань, плавне включення передач без звуків, скреготів - добре 4, 4+. Передачі короткі, хотілось би трішки довших, ну і забіжу вперед що б не повертатись, це турист, не купуйтесь на вигляд адвенчера і подібність до братів старших - турист. Спроба виїхати на полонину Боржаву (водоспад Шипіт) тільки завдяки підтримці мотобратства, низів нема. Сама оптимальна їзда при швидкості до 125км, (оптимальна!), розкручується, досить жвавий, добре себе почуває в потоці із старшими братами-літрами, але ця кубатура вибиралась свідомо... спішу поволі. Вітрозахист - вище можливих похвал. Шиба закриває практично все окрім плечеві суглоби, ноги (коліна) ховаються в нішах баку, китиці захищені хоч і мякеньким пластиком лопухів, але ефективним. Все це відтермінувало постановку підігріву рук, мот заїхав у гараж з першим снігом. 5! Муза збрикала на сьогодні. Всіх з нашим новим роком! Гараздів! |
Автор: | Vagabund [ 14 янв 2019, 00:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Олесь И вас с наступившим. Если не секрет каков пробег на данный момент? По цене вышел 6250 или сделали какуюто скидочку? Ну и запчасти, на геонпартсе раздела трк502 нету. Я так понимаю зч там подходят от тнт300? По виду вроде как 502 двигатель сделан из 300ки... А вообще пишите еще, может какие подробности будут, ооочень интересно почитать и посмотреть фото. |
Автор: | TIgor [ 14 янв 2019, 11:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Олесь, позравляю с приобретением! Пусть только радует! Пишите еще, очень интересно читать. |
Автор: | Олесь [ 14 янв 2019, 13:50 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Колєги, дякую за побажання. Я цю оповідку допишу, просто хотілось відтворити в хронології, але буде, як буде. І ще тішусь, що даєте питання, щось та й забуду, а так легше. Гальма - гідні. З самого початку залишив кнопочку на включеному АБСі і не можу сазати, як треба тиснути, щоб піти в юз, мені вистарчає і задовільняє, але в порівнянні зі стромом, не дотягує, тому 4. Ланц - у попередніх мотах, Китайських, ланц міняв зразу не надіючись на чудо, тут бімба! правда він 525й і за сезон регулював раз, або два. Насторожує рекомендація провис 1,5-2см??? Не знаю чи це описка чи так має бути, але трішки поїздив по книжці, а пізніше попустив так як треба- подивимось - ланц і зручність регулювання 5-. Світла - задоволений, стараюсь по ночах не соватись, але світять добре чогось додаткового не потрібно і виставлені заводом добре, не регулював - 5. Гума - дорожня, в повороти заходив на початках з острахом, тепер острах залишився при дощі і напевне тільки тому, що маю любов і довіру до третьої Анакі, 3-4 сезони катав тільки на ній. На спідометрі зараз 5.5тис. км є смужка до 2-2.5см вирівнювання чи стирання по центру? Не знаю як це розцінювати ... турист Забув за світелка поворотників і гальма - відмінні не дивлячись на дрібний розмір. Сигнал - чути, не належить до чогось важного, забув по правді як звучить, але звучить Ну і змушений перерватись бо далі треба буде писати трішки більше і про амортизатори. Про вартість - невеличка знижка присутня, запасних частин ще не шукав не було потреби, але наберіть в Алі Benelli гадаю що того достатньо на перших порах ну і питайте. |
Автор: | Олесь [ 15 янв 2019, 12:45 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 | ||
З магазину.
|
Автор: | Олесь [ 16 янв 2019, 11:36 ] | |||
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 | |||
Продовжу оповідку. Забув сказати за датчик бокової опори, попавши в гідну зливу, після зупинки не міг рушити поки не видалив водичку з корпусу, або не їздити в зливи, або треба ущільнювати. Дуги захисту - чисто декоративна річ. Мот не падав не лягав. Десь на 4й тисячі км. почув біля 5ти тис. обертів звук-жужжання, навіть не знаю як правильніше його назвати. Пошук, слухання, мацання - не знайшов і чисто випадково, знявши захист, побачив неприродній рух дуги захисту справа. Виявилось обірвано кріплення дуги і надіюсь що тепер пропаде жужжалка. Що обірвало? гадаю коли виїжджав на полонину, колєги підтягували мот і напевне, що за дуги теж. Зліва на цьомуж гайка- болт (два в одному) злизана різьба. Цю слабість вже вилікував виточивши аналогічні з гідного заліза і з усіма закалюваннями і т.д.
|
Автор: | Олесь [ 16 янв 2019, 11:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Це з полонини Боржава на Івана, цього року. Не думав, що прийдеться описувати мот, тому знимки загальні, а друга знимка то передача настрою на святкуванні, але то ще не північ . |
Автор: | Олесь [ 16 янв 2019, 14:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli TOURING TRK 502 |
Повернусь до дуг безпеки, дуже потрібна і зручна річ в дальніх поїздках, чи випрямити ноги і поставити зверху дуг, чи просто для зміни положення з підгожок на перемичку дуг - бімба! Зразу після покупки замовив захист двигуна бо разило око випинання маслофільтру і труб охолодження, що себе оправдало особливо на шутрі (щебінь) і польових дорогах, працює. А також доставив тримач телефону з зарядним гніздом на керівницю і свідомо підключив на постійне живлення для можливості зарядки чогось на стоянці, а не тільки в русі. Як не дивно, малесенька сигнальна лампочка на тримачі, при тривалій переві в їзді виснажила батарею і прийшлось її підзаряджати для запуску двигуна. Надіюсь, що це так, а не ганч батареї. Ну і підійшов до амортизаторів, але вже на завтра. І бачу окрему тему для мене, але відправляю як є, а наступні вже заходитиму там де треба. |
Автор: | Олесь [ 17 янв 2019, 12:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
І прийшла довгожданна хвилина... Амортизатори передні - тверді, але працюють. На наших дорогах китиці за кілька годин їзди відчувають, але терпимо. З теплом , буду експериментувати з маслами, хочеться трішки мягшого. Задній амор. - теж видався твердим , спроба регулювання пружиною, відбоєм великих відчутних змін не дала, махнув на це рукою і вирішив хай. Але після гідної подорожі Рівненщиною та трішки Волинню, а це вже пробіг сягав 5ти тис.км відчув виляння хвостом в поворотах, а далі на ямах почув як спрацьовує відбійник... а це лиш 5,5 т.км!!! Згадався Турер з його амором, раз пустив то поташ. Заміряв тиск -4бар, напомпував до 15ти, тиск є а не працює, скаче гадина і не гасить коливань. Не можу сказати, що ця поломка вибила мене в усмерть, але не приємно, не дотягують з амортизаторами виробники. Ну і для інформації, передзвонив до Італії колєгам, гадав може європейський варіант буде кращий, ні - всі заводи Бенеллі (принаймі мото) переїхали до Китаю і отримують Італійці так як і ми. Тішуся, що ще холод і маю трішки часу на вирішення цеї неприємності до початку сезону. Ну певне і все. Надіюсь, що не втомив, можливо комусь допоможе в муках вибору і успіхів. Принагідно, якщо модератор дозволить то можу скинути кілька знимок з поїздок, але в цю тему і порадьте з ким контактувати по питанню оригінального нового амортизатора? Дякую. |
Автор: | Vagabund [ 17 янв 2019, 13:03 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
На счет аккума вы писали... Встречал на забугорных форумах не раз проблему розрядки, все жалуютя на стоковую батарею, говорят она там по определению не очень качественная. По аморту я канечно удивлен. Подобного не встречал, а может просто молчат люди. По з/ч обратитесь к диллеру, я так понимаю мот гарантийный, пусть они голову и ламают. Очень интересно, пишите еще. Муки выбора и вправду есть. Правда я версию Х присматриваю. До апреля время еще имею, а там хочется сделать себе подарок и обновить мопед. По ней ни ответа ни привета. Официалы люди занятые, им на форумы-почты отписывать некогда. Этож маркетинг по украински, вы нам деньги и гуляйте называется. Я летом привез свой 302r на замену масла. Ну и пока меняли решил спросить дамочку за компьютером что по чем, завезут ли в салон трк502, будет ли тестдрайв и что вообще слышно. В ответ было сказано «я ничего не знаю». Ни малейшей информации и желания со мной общаться, конечно подобное отношение убивает всякое желание к покупке. А механик так вообще посоветовал не покупать 502, ну хотябы честно, правда на чем основан его отзыв я не в курсе. Я кстати никак не фанат марки баджаж, хотя довелось посидеть на их 400ом доминаре и временами смотрю на ютубе отзывы. Но вот их рекламная политика и сервис мне очень нравится. Активно продвигают технику, делают тестдрайвы и гарантийка 2 года, потдержка и скидки на уровне. Жаль что те кто завозят Benelli забивают на все болт, но думаю люди в ответ проголосуют кошельком... |
Автор: | Олесь [ 28 янв 2019, 22:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
В ютубі багато є оглядів беника, найбільше з Португалії та зрозуміло з Італії, але сподобався цей огляд і оцінка. Можливо комусь стане в пригоді. Гарного перегляду. |
Автор: | Vagabund [ 29 янв 2019, 00:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
В Испании больше всего, я даже както в живую там на дороге встретил. Есть еще закрытая группа на ФБ, там много инфы и живых владельцев. А так да, можно смотреть поляков, у них с обзорами дела получше чем у нас на все моты. Кстати мир довольно тесный, у нас с вами есть знакомый общий, он тоже 502й присматривает. Если не секрет почему вы его отговорили от покупки? |
Автор: | Олесь [ 29 янв 2019, 13:50 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Пане Ігор, на тему тісноти в цьому світі, повністю згідний . Не догадуюсь за кого із моїх знайомих згадуєте, але наразі Беник мене тішить, надіюсь що так буде і надалі. В своїх дописах не сказав за витрати палива... при 90-120км в год і рівній їзді - 3,4 - 3,6 літри на 100км і завдяки потужному баку проходив до 430км дальше було страшно випробовувати. Успіхів і швидшої весни. |
Автор: | Flofer [ 31 янв 2019, 21:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
После появления на рынке данной модели я понял на что откладывать деньги. Он не просто красив, он дьявольски красив. Почти Мультистрада. Отказаться от покупки заставит только наличие серьезного конструктивного просчёта двигателя. В общем пока откладываю денюжку слежу за данным постом. Пусть Вас он только радует. |
Автор: | Vagabund [ 01 фев 2019, 02:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Да с движком там как раз таки порядок. Есть экземпляры которые прошли по 50к и как заявляют владельцы никаких намеков на проблемы. Думаю и 150 не будет придел. Проблемы всплывают разного рода по некоторым узлам. Редкие но они есть... |
Автор: | Олесь [ 01 фев 2019, 12:12 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 | ||
Щоб не було сумно читати одні літери, дам кілька знимок Беника і не тільки...
|
Автор: | Олесь [ 01 фев 2019, 12:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Після дощику, на попередній знимці, коротив датчик бокової опори. Наступна знимка з Рівненщини (якісь купелі ) |
Автор: | Олесь [ 01 фев 2019, 12:21 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 | ||
Після дощику, на попередній знимці, коротив датчик бокової опори. Наступна знимка з Рівненщини (якісь купелі )
|
Автор: | Flofer [ 01 фев 2019, 18:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Мелкие недочеты и проблемы не с двигателем - мелочи. Это и придает изюминку мотоциклу. Все равно все мотоциклы сейчас маркетологи делают. |
Автор: | Dorognik [ 03 фев 2019, 16:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Олесь,спасибо за ваш отчет о моте,очень интересно!В красном цвете -красавец! |
Автор: | RomanTNT25 [ 04 фев 2019, 20:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Олесь поздравляю с приобретением пусть Вас радует ,ни гвоздя ни жезла . А нам побольше отзывов о мотоцикле , мне интересно |
Автор: | Олесь [ 06 фев 2019, 12:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Колєги, дякую за вітання і побажання. Не заглядав у гілку і не дописую бо триває епопея з амортизатором. На наступний тиждень маю надію, що щось проясниться, або фірма поставник, або у китайців закінчуться святкування нового року і щось пришлють . А так чекаю і починаю смикатись бо сніг практично зійшов Всім гараздів! |
Автор: | Олесь [ 06 фев 2019, 12:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Benelli з Галича, TRK 502 |
Рівненщина, перекус, затінок із затишком. Вложение: IMG_20180804_105404.jpg [ 242.99 KiB | Просмотров: 24700 ] |
Страница 1 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |