...есть ли здесь люди которые ставили родные радиаторы...
Собі на ліву сторону ставив приблизно так.
Вложение:
радіатор.jpg [ 61.72 KiB | Просмотров: 9424 ]
В пару до того, що вже стояв. Без напілінгу не обійшлось, розсвердлював отвори, подовжував «вухо». Одна точка кріплення це обмежувач ходу руля, іншу на фото видно. Як його ставити з правої сторони це ще питання, бо там котушка запалювання. Своїх грошей він Не вартує, ще довелось доробляти його, посилювати. Єдиний плюс його в тому, що він встановлюється відносно безпроблемно та має естетичний вигляд. Внутрішній діаметр його штуцерів співпадає з внутрішнім діаметром рідних масло трубок 10мм.
Пока писать не о чем, сезон отъезжу тогда и видно будет. Но думаю, что с одним что с двумя радиаторами на глаз разницу не заметишь и «быстрее» он не поедет.
Зарегистрирован: 12 мар 2017, 20:45 Сообщений: 237 Откуда: Шостка
Мото: Geon Grantour 400 EFI
Возраст: 25
Тел.: +380984350383
Имя: Олег
Aeroz писал(а):
OOOLEZHA писал(а):
...есть ли здесь люди которые ставили родные радиаторы...
Собі на ліву сторону ставив приблизно так. В пару до того, що вже стояв. Без напілінгу не обійшлось, розсвердлював отвори, подовжував «вухо». Одна точка кріплення це обмежувач ходу руля, іншу на фото видно. Як його ставити з правої сторони це ще питання, бо там котушка запалювання. Своїх грошей він Не вартує, ще довелось доробляти його, посилювати. Єдиний плюс його в тому, що він встановлюється відносно безпроблемно та має естетичний вигляд. Внутрішній діаметр його штуцерів співпадає з внутрішнім діаметром рідних масло трубок 10мм.
Спасибо большое за реальный отзыв, если Вы сказали что денег он своих не стоит то желание покупать его у меня сразу отпало, на данный момент купил с Geon CR6 перекрасил в черный цвет выглядит очень не плохо, буду устанавливать немного позже. До этого стоял с ЗАЗа руль достал и обломал его. А Вы два ставили или один?
Александр, и как эффект от установки радиаторов? Разница в температурном режиме двигателя, чуствуется? Греется меньше?
Я могу сказать, если вам еще интересно. Хотя вопрос и не мне был.
Эффект есть. Пробег по пескам на полигоне. Постоянно первая вторая в натяг и так 10+ километров показал, что максимум куда масло нагрелось 90 градусов. Без него было и 120 в песке. А в обычном режиме 70 и выше не ползет.
Зарегистрирован: 29 сен 2016, 21:26 Сообщений: 72 Откуда: Львів
Мото: Geon Grandtour 400
Возраст: 25
Имя: Іван
TIgor писал(а):
Александр, и как эффект от установки радиаторов? Разница в температурном режиме двигателя, чуствуется? Греется меньше?
Відповім і я Поставив собі радіатор від Honda trx400ex, купив з трубками на ebay за 15 доларів. Звичайно це всі проблеми з перегрівом не вирішує, але ситуація набагато краща ніж раніше, якщо десь і нагріється добре, то швидко охолоджується на ділянках де можна їхати хоча б 60 км/год. Але є і інша сторона тут, при їзді в невеликий дощ при температурі біля 10 градусів, температура не піднімалась вище 40 градусів, тому заклеював його скотчем, після цього як мінімум +20 градусів добавилось. Раніше думав про варіант доставити термостат, вентилятор, і клапан, який пропускав би масло по радатору або ні, дивлячись на його температуру, але потім зрозумів, що це багато мороки, нема місця під вентилятор і т. д. Тому є як є, але з радіатором однозначно краще ніж без нього
Але є і інша сторона тут, при їзді в невеликий дощ при температурі біля 10 градусів, температура не піднімалась вище 40 градусів, тому заклеював його скотчем, після цього як мінімум +20 градусів добавилось.
А якщо жалюзі примудрити, та при потребі іх закривати, десь бвчив таку сістему мабудь у Зіла на масляному радіаторі.
Зарегистрирован: 29 сен 2016, 21:26 Сообщений: 72 Откуда: Львів
Мото: Geon Grandtour 400
Возраст: 25
Имя: Іван
Viktozen писал(а):
Цитата:
Але є і інша сторона тут, при їзді в невеликий дощ при температурі біля 10 градусів, температура не піднімалась вище 40 градусів, тому заклеював його скотчем, після цього як мінімум +20 градусів добавилось.
А якщо жалюзі примудрити, та при потребі іх закривати, десь бвчив таку сістему мабудь у Зіла на масляному радіаторі.
Цікавий варіант, але поки важко уявити, як це зробити, щоб і вигляд якийсь нормальний був і свої функції виконувало, хіба засув якийсь зробити, який повністю буде витягуватись і ховатись під сідло чи ще десь
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения