Ітак продав я свій баджадж нс 200, не хотів але життя заставило. Весь сезон 2018 року я те й робив що проводив поглядом ,поряд проїжаючих мотоциклістів. Та помаленьку потихеньку складав на мотоцикл. Вивчаючи форуми, переглянув сотні відео, та читаючи коментарі до них, мотав на вус будь яку інформацію про мотоцикли. Вирішив для себе що потрібно купувати для моїх цілей щось типу ендуро. Хоча як кажуть люди що ендуро в ньому і не пахне. Мотоцикол потрібен в першу чергу для душі. Ну не можу я коли в мене не має його. Також для поїздок на роботу, 8 км від дому. І для покатушок по природі, ліс, поля, для отримання задоволення від життя. Про вибір не пишу бо він був вашкий. Но всі вони ягоди з ондого дерева, хтось чимось кращий, хтось чуток гірший. Подобався геон 202, в першу чергу по висоті сидіння. У мене не високий зріст 170 . Но їх в наявності не має. Появився шінарей 250 хтрейл, поїхав пощупав, в живу він виглядає краще ніж на відео, та на фото. Вирішив брати. Купив в коробці, хочу сам зібрати аби бути впевненому що всі гайки закручені, дай мотоцикол вивчив поки збирав.
На жаль багато фото я не робив поки збирав, якось так запрацювався що забув про це. Але хочу сказати що важкого зовсім не має нічого. За 4 години він уже був зібраний повністью. На жаль не заводив бо не було бензину, да й в садок за сином потрібно було їхати. Тож саме цікаве завтра. На моє здивування збірка була легкою та понятною, я сам справився чудово. Деталі всі ставали на свої місця. Жодних складнощів не було. Не потрібно ні якої інструкції по збірці. Все зрозуміло і так. Тож завтра перший пуск, настройка зчеплення карбюратора, підкачка шин, і надіюсь перші кілометри. Далі буде.
Всім дякую Сьогодні був перший запуск, на дворі -5, в гаражі десь напевно 0. Завівся з першої секунди. Навіть пару метрів проїхав. Про враження перші, то вони чудові, подобається все і зовнішність, і звук вихлопу, на ручку газа реагує миттєво. З понеділка міняю масло, тормозну жидкість, підтяжка всього. Ну і покатушки , хоч не великі бо погода не дозволить.
Сьогодні виправив один недолік стосовно АКБ. Пробки для обслуговування не мають різьби, а просто вставляються як заглушки, і не дуже щільно. Як що так їздити то впевнений що кислота буде витікати із цих пробок. Коли я перший раз поставив акб в мотоцикл , корпус був сухий. Проїхав я лише метрів 400, потім звернув увагу що з‘явились крапельки кислоти на корпусі акб. Вирішив провести експеримент. Герметиком обмастив пробки, і вставив їх на зад. Через 3 години провірив, перевернув акб а пару секунд, і кислота не пройшла. Значить гемнетик дримає. В саму банку герметик не попав, так як мастив йоли лише на шапочку пробки. Чи буде з цього толк покаже час.
Ну нарешті перші покатушки, хоть і не довгі но всеж. Враження чудові, вибором поки що задоволенний. На моє здивування керується на такі зубасті резині нормально, но їздив лише по грунтовці. Передачі переключаються легко,і чітко, нейтральна ловиться без проблем, хоча був у зимових ботах. Щеплення легке, рушити можна навіть на холостому ходу без проблем. Що буде далі побачим.
Саме так, одна дальній інша ближній, на практиці ще не перевіряв якість освітлення. Не було можливості. Фара це така ізюминка даного мота на фото і відео вона виглядає так собі. Але в живу коли дивишся на мот , то не все так і погано. А можливо просто це мій мотоцикл то і око радує, но мені вона подобається, а це головне.
Руслан а який алгоритм роботи фар, при перемиканні одна гасне інша загоряється, або до фари ближнього додається фара дальнього, чи є на пульті кнопка Блінкер дальнього ?
Руслан а який алгоритм роботи фар, при перемиканні одна гасне інша загоряється, або до фари ближнього додається фара дальнього, чи є на пульті кнопка Блінкер дальнього ?
Саме так. На пульті включається габарити, потім ближній, і окремо кнопка на дальній. Коли загорається дальній ,ближній тухне. Можна переробити і при вмиканні дальнього буде горіти ближній. Блінкер також є. Як світить фара для мене покищо загадка, мотоцикл живе на роботі, я там в темний період часу не буваю. Але в очі сліпить не погано. Но щось видающого я не очікую,можливо на ближній поставлю ксенон. Но це з часом. Є у ці чудові фарі величезний недолік. А саме, весь пучок проводів, папи і мами, захований у корпусі фари, це добре, нічого не висить, все красиво і акуратно. Але там позаду фари великий отвір, через який ці провода і фішки входять у фару, і він не герметичний, і само собою що при мойці автомойкою у корпус фари попаде вода,да навіть після поїздки по дощу , хоча і не багато але вода там буде. І буде влага , а там розєми всі . Герметичності там не має. Потрібно буде щось придумати по цьому питанню.
Всім привіт . Хочу поділитися враженням від їзди по снігу, сьогодні він у нас упав .Було пару годин вільного часу , вирішив випробовувати свого коня ,як він їде в снігові каші. І скажу що це настоящий вседехід. Пре що танк. Так сталось що переїзджав дорогу і заїхав на бровку сантиметрів 10, думав щас як гупане, а хто там , він і не відчув її. Я був у захваті. Враження позитивні. Правда є не зрозумілий момент, чомусь при першому запуску двигуна не тримае холостий, потрібно пару секунд підгазовувати, бо глохне, як чуток прогріється все добре. Заслонку звичайно закриваю воздушну , перед запуском.Но всерівно глохне. Я правда щось не можу розібратися з заслонкою. Там три положення речажка, низ, середина і верх, в якому положенню потрібно робити пуск на холодну? І в якому їхати коли двигун повністью прогрітий.? Він у мене щось зовсін не реагує на заслонку.
Вложения:
Комментарий к файлу: По такі дорозі і проходить обкатка.
Привіт, зазвичай флажок карба вверх - для заводки в холодну пору, потім після старту двигуна - секунд десять і в середню позицію його - режим прогріву, за хвилину опускай його донизу - робочий режим.
Привіт, зазвичай флажок карба вверх - для заводки в холодну пору, потім після старту двигуна - секунд десять і в середню позицію його - режим прогріву, за хвилину опускай його донизу - робочий режим.
Дякую . А коли флажок у верхньому положенні, то чи не повинен двигун тримати завищені обороти холостого ходу? У мене коли флажок до гори , то зовсім не тримає холостого. Приходиться підгазовувати.
Якщо карбюратор шиберного типу (швидше за все, так і є, але погугли), то добитися стабільної роботи в усіх температурних режимах досить морочно. перш за все треба налаштувати карб - лише на добре прогрітому моторі. Це не складно, але можливо знадобиться кілька перевірок. Поки двигун на обкатці можливо варто трохи завищити оберти холостого ходу (якщо по мурзілці 1500об\хв, постав наприклад 2000 об\хв). за 50-100 км викрути свічку і візуально оціни якість паливної суміші (багата\бідна\те що треба ). Те що доводиться підгазовувати в мінусову температуру - можливо занадто багата суміш. Пробуй заводитись при флажку карба в середньому положенні. Якщо рівні оберти і без підгазовування - суміш багата, треба трошки прикрутити гвинт якості суміші.
Якщо карбюратор шиберного типу (швидше за все, так і є, але погугли), то добитися стабільної роботи в усіх температурних режимах досить морочно. перш за все треба налаштувати карб - лише на добре прогрітому моторі. Це не складно, але можливо знадобиться кілька перевірок. Поки двигун на обкатці можливо варто трохи завищити оберти холостого ходу (якщо по мурзілці 1500об\хв, постав наприклад 2000 об\хв). за 50-100 км викрути свічку і візуально оціни якість паливної суміші (багата\бідна\те що треба ). Те що доводиться підгазовувати в мінусову температуру - можливо занадто багата суміш. Пробуй заводитись при флажку карба в середньому положенні. Якщо рівні оберти і без підгазовування - суміш багата, треба трошки прикрутити гвинт якості суміші.
Дякую за поради! Карб планую змінити, хочу поставити з насосом . Холостий підняв до 2тис. Підгазовую коли флажок у верхньому положенню, якщо в середньому то працює добре, але холостий не підіймається. До цього були мотоцикли то завжди на подсосі холостий був завищений. Да і квадрік заводжу підсос на всю, і холостий піднімається. Гвинт якості я так зрозумів потрібно повністью закрутити, і на 2,5 відкрутити?
Руслан необкатанный мотор на карбюраторе всегда работает нестабильно по ХХ. Не спешите менять карб, дождитесь лета, пройдёте обкатку, а после и настройку карба.
Руслан необкатанный мотор на карбюраторе всегда работает нестабильно по ХХ. Не спешите менять карб, дождитесь лета, пройдёте обкатку, а после и настройку карба.
Всім привіт. Сьогодні субота, вихідний, нарешті виділив пару годин для легкої прогулянки на мотоциклі. Погода у нас -2 тож не так і холодно. Звичайно для їзди по трасі погода погана, а для їзди по лісу, те що треба. Мотоцикла не заводив цілий тиждень. На моє здивування завівся з пів оберта. Але трохи підгазовував, бо холостий не тримав, десь з секунд 40. Потім флажок в середнє положення, і він самостійно прогрівався. Із гаража виїхав на асфальт там з пів кілометра до лісу, їхав на 4 передачі, по тахометру 4тис об, швидкість 45 км. Більше не давав бо холодно. 5 передачу ще жодного разу не включав. А по лісу так там 1 і 2 достатньо з головою, бо погодні умови не дозволяють швидше. Спочатку в лісі їхав по втрамбовані машинами дорозі, там слизько, льод. Було страшновато. Потім попробував просто їхати там де не має дороги взагалі, я вам скажу тут він проявив себе. Резина моя саме те що треба для такої їзди, їде що танк. Двигун тяне що паравоз!! Задоволення отримав саме від їзди по кочкам, канавам, горкам. Підвіска як для мене шикарно себе проявила, я був в захваті. І посмішка не зходила з моєї мордашки. Покатушка хоча і не довга але корисна. Мерзнуть пальці на руках, потрібно підігрів ручок обовязково. На рахунок карбюратора , то на ручку газа він реагує миттєво, проблем не має ні яких, ні чмиха ні пиха, дав чуть гузку і тут же відгум двигуна. Погано що не має жодного бардачка для ключів. В планах кофр. Буду купувати кофр самий дешевий, бо при падінні,він розібється, то не так шкода буде. Ще пару слів про керування мотоциклом, воно дуже легке, поміж деревами керується що велосипед. Мене зріст 170 вага 65, не зручностів не виявленно ні яких. Далі буде.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 22
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения