Geon-club.com.ua http://geon-club.com.ua/forum/ |
|
Versys 650 і "50"... http://geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=126&t=8008 |
Страница 2 из 4 |
Автор: | Goldbandit [ 15 июл 2023, 00:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Твій ангел-охоронець тебі допомагає! Цікаво, чого ті котушки потріскались?! |
Автор: | Мандроген [ 17 июл 2023, 11:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Вітаю! Мене зацікавило застосування санітарної маски... |
Автор: | Voyajer [ 17 июл 2023, 13:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Мандроген писал(а): Мене зацікавило застосування санітарної маски... Нам на роботі їх видавали, на кінець карантину "намалювався" певний запас. Ну і мені здалося, що в якості повітряного фільтра в умовах гаража - буде "саме те". Так і вийшло |
Автор: | Goldbandit [ 18 июл 2023, 16:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
С тримачем правильна справа! Буде добре ,перевірено... Ще телефон менше гріється та менше дзеркалить на сонці. |
Автор: | TIgor [ 19 июл 2023, 10:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Що до тримача телефону, розумне рішення, я собі так само зробив. Як для мене, найзручніше місце. Тримач в мене трохи інший, но суті це не змінює. Вложение: 1.jpg [ 160.83 KiB | Просмотров: 9637 ] |
Автор: | Voyajer [ 24 июл 2023, 11:43 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | ||
Вибрався посидіти на скелях.
|
Автор: | Goldbandit [ 25 июл 2023, 11:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Voyajer писал(а): Вибрався посидіти на скелях. Ніколи там не був, але щось мені підказує, що це Гард:) |
Автор: | Voyajer [ 26 июл 2023, 09:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Goldbandit писал(а): Voyajer писал(а): Вибрався посидіти на скелях. Ніколи там не був, але щось мені підказує, що це Гард:) Саме так. Бузький Гард. Десь посередині між місцем, де живу, і місцем, де працюю ) |
Автор: | Voyajer [ 09 авг 2023, 08:38 ] | ||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | ||
Як думаєте - ще походить? А продати потім вдасться?
|
Автор: | Bodtek [ 09 авг 2023, 10:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
як новенька |
Автор: | Voyajer [ 09 авг 2023, 11:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Bodtek писал(а): як новенька До речі, 5 т.к. тому була в гарному стані. Але цепка була "в хлам". "До кращих часів" поставив трохи б/в DID HV (котра жодного разу не DID) - і вона зробила отаке з зіркою. Ну, все що не робиться - все на краще. VX3 та передня зірка вже лежать, задня десь під'їжджає. На вихідних буде квест "Відкрути без матюків передню зірку" |
Автор: | Bodtek [ 09 авг 2023, 11:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Voyajer писал(а): Bodtek писал(а): як новенька На вихідних буде квест "Відкрути без матюків передню зірку" головка на 27, + гарний ричаг я вже якось наловчився http://www.geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=126&t=7093 |
Автор: | Voyajer [ 09 авг 2023, 13:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Bodtek писал(а): головка на 27, + гарний ричаг я вже якось наловчився http://www.geon-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=126&t=7093 Та я вже всі ці гілки форумів на пам'ять вивчив )) До речі, на американському форумі є хороший лайфхак по фіксації зірки. Але там треба, щоб були зуби цілі |
Автор: | Voyajer [ 10 авг 2023, 10:07 ] | |||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | |||
Приїхали витратники, вирішив не затягувати з заміною. Ще й день був прохолодний, тому гайнув до гаража. Як і думав, відкручування ведучої зірки - ще той квест. Фіксація ланцюга чи заднього колеса досить неефективні - трансмісія амортизує, відкрутити важко. Спробував лайфхак з американського форума (довга головка між зубом зірки і рамою), гукнув сусіда, з "совєцким дуже крєпким воротком", взяв ударну головку, дві метрові труби, вдвох вперлися - і зкрутили йому вороток Потім взяв вороток і подовжувач з YATOвського синового набору. Вперлися вдвох рогом... Бабахнуло так, що я думав, що перервав ударну головку. Але ні. То просто так відкручується та клята гайка. Курва, помста японців за Хіросіму, а не гайка... А потім приїхав ще один версісовод - і справа пішла веселіше. Зпиляв ланцюг, зкинув колесо, вимив-вичистив все, зібрали, запресували замок... Проіхався - крррасота! Зник зайвий шум, все Ок. Я задоволений. Фоток не робив майже - руки весь час брудні. Та й для чого, якщо шановний Bodtek так все "розжував", що сервісмануали писати можна По витратниках: Ланцюг DID 520VX3-114 Зірка передня JT JTF565.15RB Зірка задня JT JTR478.46 Вороток - 1 шт. Нервові волокна - ~10 метрів. По фінансах ~ 4500 грн. Пробіг 55990. Їдемо далі.
|
Автор: | Bodtek [ 10 авг 2023, 10:23 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
то ще добре що гайка з гарного металу зроблена а так злізані грані і крути чим хош |
Автор: | Voyajer [ 11 авг 2023, 09:04 ] | ||||||||
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... | ||||||||
Свого часу я встановив автозмазчик ланцюга. Проїхав з ним вже близько 4.5 тисяч, думаю - варто поділиися враженнями. Саму систему виготовляє і продає в вигляді готового для встановлення набору один "Кулібін" з Львівщини. Я купував трошки іншу модифікацію, зараз автор вніс декілька покращень (в т.ч. і за рекомендаціями вашого покірного слуги ) Система складається з бака під мастило, контролера, плунжерного насоса, інжектора, масляних магістралей та усік необхідних для монтажа кріплень. У моєму варіанті контролер з кнопкою керування і світлодіодами індикації був вмонтований в кришку бака для мастила. Був варіант з контролером в вигляді окремої коробочки на кермо, але мені здається, що перетворення керма мотоцикла в панель керування винищувача - не найкраща ідея. Тим більше, що мастильник - не навігатор, потреби в постійному моніторингу чи внесенні якихось попровок - немає. Принцип роботи простий: інжектор монтується на маятник і подає оливу на обидві сторони задньої зірки, а відцентрова сила переносить оливу на ланцюг. Ну і на інші деталі і вузли мотоцикла В комплекті є маленький інжектор для установки на передню зірку. Але це для людей з двома правими руками, що ростуть з плечей. Мені його встановити не вдалося - заважав демпфер на ведучій зірці. Також я не зміг знайти місце для комплектного бака, тому в якості резервуара для оливи використав бачок гальмівної рідини від "Ніви". Автору мастильника моя ідея сподобалася, і зараз можна купити комплект зразу з таким бачком. Також тепер є варіант з виносною кнопкою керування, з індикацією. Теж моя ідея Насос - плунжерний. Тобто бак для оливи може знаходитися і нижче рівня насоса, головне - щоб магістраль була герметична і заповнена. Контролер - подає імпульси на насос з певними інтервалами (40 с, 1,2 та 3 хв.) і має режим прокачки. Також контролює нейтральну передачу, і коли мот на нейтралі - стає на паузу, щоб не робити калюжу під мотом. Туди теж довелося врізати реле, оскільки датчик нейтралі в мотоциклі має не нульовий опір, і контролер не завжди "бачив" нейтраль. Заливав туди звичайну автомобільну напівсинтетику. Вчора попробував залити мінералку для ланцюгів бензопил. Подивлюся, чи є різниця. Загалом враження від "приблуди" позитивні. Ланцюг завжди вологий і чистий. А судячи з відгуків з американського форума - саме чистота ланцюга та зірок є головним фактором, що впливає на його термін життя. Один аксакал взагалі використовує лише ВД-40 - і ланцюги у нього ходять по 50 т.к. З негативного - олива все-таки розлітається по сторонах і трохи забруднює задній диск та номерний знак. Але протерти диск та номер легше ніж вимити ланцюг. P.S. Також приклеїв подовжувач хагера цепки (з шматки кришки ноутбука). Забруднення номера значно зменшилося.
|
Автор: | Koshatina [ 12 авг 2023, 11:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Гарно получилось а приблуда, яка подає мастило на зірку, кріпиться до маятника просто на хомутах, і все? Не було моментів, щоб воно змістилося? Я чомусь уявила, що якщо воно підлізе, посунеться ближче до зірки, то зірка його сточить, якщо взагалі не намотає на себе всю систему і не вирве її к хєрам Я поки користуюся класичним методом чистки/змазки ланцюга, якщо планово то навіть задоволення приносить - посидіти біля мота, поколупатися. Вбачаю в цьому єдиний мінус - коли ти тільки-но обслужила ланцюг, і в перші ж десятки кілометрів, просто під час звичайних покатушок, попала під дощ і засрала мотоцикл (при чому не такай дощ що треба наново ланцюг перемивати, з ним все ок), то потім продовжуєш їздити грязна, бо після повноцінної мийки знов прийдеться обслуговувати ланцюг ))) жаба дусить |
Автор: | Voyajer [ 14 авг 2023, 11:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Koshatina писал(а): Гарно получилось а приблуда, яка подає мастило на зірку, кріпиться до маятника просто на хомутах, і все? Не було моментів, щоб воно змістилося? Я чомусь уявила, що якщо воно підлізе, посунеться ближче до зірки, то зірка його сточить, якщо взагалі не намотає на себе всю систему і не вирве її к хєрам Сама платформа (кріплення) спочатку приклеюється до маятника на 3М скотч, а потім вже притягується зтяжками. Тримається міцно. Якщо зірка не люфтить - то нічого з нею не станеться. Koshatina писал(а): Я поки користуюся класичним методом чистки/змазки ланцюга, якщо планово то навіть задоволення приносить - посидіти біля мота, поколупатися. Вбачаю в цьому єдиний мінус - коли ти тільки-но обслужила ланцюг, і в перші ж десятки кілометрів, просто під час звичайних покатушок, попала під дощ і засрала мотоцикл (при чому не такай дощ що треба наново ланцюг перемивати, з ним все ок), то потім продовжуєш їздити грязна, бо після повноцінної мийки знов прийдеться обслуговувати ланцюг ))) жаба дусить Вчора якраз був тест-драйв в екстримальних умовах. Катнув з товаришем (у нього теж Версіс) на Тілігульский лиман. Шматок дороги був лютий, купа пилюки. На самому лимані теж грунтові глиняні дороги - то ланцюги миттєво загадилися. То я просто збільшив подача мастила - і через 30 кілометрів траси ролики були вже чисті і вологі. А товариш був вимушений купити на заправці WD-40 і серветки і займатися під сонечком мийкою ланцюга, бо той аж скрипіти вже по зірках почав. Плюс таких систем, що вони подають мастило постійно, і воно весь час змиває бруд, що налип. P.S. А шурупи для ремонту шин з Аліекспрес - вєщь! Ремонт зайняв 5 хвилин, не "травить". |
Автор: | gekka33 [ 14 авг 2023, 13:30 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Цитата: По фінансах ~ 4500 грн. якось дешево.на мій CBF500 тільки один DID ланцюг коштує рівно стільки.А по автозмазчику ланцюга,то дуже цікаво.Можете скинути контакти продавця ? |
Автор: | Koshatina [ 14 авг 2023, 15:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Voyajer писал(а): P.S. А шурупи для ремонту шин з Аліекспрес - вєщь! Ремонт зайняв 5 хвилин, не "травить". Дивилася я на ті шурупи, не ризикнула замовити Жгут понятно, він мякий, він амортизує, стискається, розтягується разом з резиною. А шуруп получається тверда бандура, навколо якого мяка резина, яка тягнеться і деформується, а шуруп ні. Викликає сумніви... |
Автор: | Voyajer [ 14 авг 2023, 18:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
gekka33 писал(а): Цитата: По фінансах ~ 4500 грн. якось дешево.на мій CBF500 тільки один DID ланцюг коштує рівно стільки.А по автозмазчику ланцюга,то дуже цікаво.Можете скинути контакти продавця ? VX3 114 ланок - 3130. Передня -270, задня 900 з опійками. А змазчики оцей хлопець робить: https://www.olx.ua/uk/list/user/3ZOjA/ |
Автор: | Voyajer [ 14 авг 2023, 18:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Koshatina писал(а): А шуруп получається тверда бандура, навколо якого мяка резина, яка тягнеться і деформується, а шуруп ні. Викликає сумніви... У мене теж викликало. Але шуруп достойно витримав 300 км асфальту і далеко не кращих грунтових доріг. Тому в якості рішення для "доїхати до шиномонтажу" (враховуючи простоту використання, вагу і ціну) - мені здався дуже хорошим рішенням. |
Автор: | gekka33 [ 15 авг 2023, 09:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Versys 650 і "50"... |
Цитата: А змазчики оцей хлопець робить дякую !
|
Страница 2 из 4 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |