Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Дякую, , на вихідних приніс мені повні штани радості Пару слів , тяга дивує, передачі доволі короткі ,максималка десь 140-150,по асфальту розгін до 100ні як в нормальної стрітової 600ки, може і шустріше, скоро протестую точніше. На бездорі пока страшнувато, удобно їхати стоячи, підвіска ясне діло з х роадом не порівняти , можна дозволити собі прижок , поки не більший ніж 50 см висоти, так крутити ручку як на 200ці вже не вольно, зразу пускається в занос, не залежно 2,3чи 4та передача. До тепер не відчував як мот може по рівному полі парити як в повітрі, головне не бдіти давати газу.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Дякую всім, Карб не знаю який не ліз ще туди, помпа суха пока . Косяки присутні як в кожній бу техніці , криве переднє колесо, обірваний трос спідометра, підшипники рульової підкусуть, кривий руль, трос щеплення держиться на волосках. В задньому аморті в верхньому саленті люфт , а він скотиняка плаваючий, і ціна його 57 евро. І З їпослідньої покатушки в гори загнув передній тормозний диск. З починеного Рем комплект заднього головного торм циліндрика , масло-фільтр, підпаяний правий радіатор, новий антифриз, заміна торм рідин.
Печаль. Такое ощущение что на нем жестко эндурили. Запчасти дорогие? Я чуть не купил Husqvarna 610. Но навев справки по запчастям. Решил взять дакара. Не жалею. А вообще ваш отзыв об этом мотоцикле?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения