Ура я звами!!! Мрії збуваються і на свої 33 зробив собі такий не скромний подарунок, Geon Dakar 250 sm. Та маю кілька запитань: 1. Світло дуже погане. На ближньому нічого не видно а дальньому поставлений ксенон та пучка все одно немає. Як з цим боротися? 2. Заводиться дуже погано. При температурі +5 не заведеш. До того в мене був зонгшен ендуро то він в -15 заводився в холодному гаражі!!! А цей як труп. Добре що у мене є гірка під гаражем, можна з товкача завести бо лапки кістартеру немає, загубили. Якось їздив на дакарі з карбом Keihin то він з півоберту заводився холодний і без підсосу. Що з цим робити? 3. Стоковий карбюратор. Чому міняти саме не FCR 37 mx? Чи немає чогось нормального за більш адекватну ціну? Чи заміна карбюратору якось вплине на погане заведення? 4. Колеса. В планах купити пару ендуро коліс для покатушок Карпатами. Можливо буду мінятися на свої мотардовські, ще не вирішив. Читав що Honda CRF може бути донором. На які роки слід дивитися? 5. Тюнінг. Наразі в планах купівля лапки КПП і кікстартеру, потім по необхідності. Китайськи запчастини не хочеться купувати, бо за хондовські просять ті ж самі кошти. Honda CRF? Які роки стають нормально?
1. Міняти головне світло повністю. Або колхозити щось поряд. 2. По перше подивитись що з зазорами клапанів. Потім мучати карб. 3. Поки що ніхто нічого кращого за 37-й не знайшов. Прайс у 37-го цілком адекватний. 4. ЦРФ 2008 +/- року приблизно. Можуть підійти і з пізніших - тре дивитись. З токарним верстатом підійдуть багато від чого. але нема сенсу. По перше всі кросові будуть 19-ті ззаду. По друге нормальний комплект живих коліс буде коштувати десь коло 500 уй. Можно просто взяти на світмото поляцьки колеса та не морочити собі голову. Або просто притягти їх з поляндії - http://gnmotosport.pl/kola-c-1_16_24.html 5. вам щось прибачилось. Лапка кпп на алі - 10-12 баксів. Нафіга міняти кік?? По перше його нема тюнячого. По друге - стоковий таки легкий та по людськи зробленний. По трете - воно нормально заводиться з кнопки і кік там лише для аварійного старту. Краще купіть з алі захист картеру біля ведущої зірки та захист кришки зчеплення коло лапки заднього гальма якщо плануете лісом ганяти. Ну і якщо дуже охота там ще е купа люмінявих кришок та заглушок яскравих. Хоча на біса воно надо - хз, мот з ними не стае легшим та й швидше не їде.
Ну хз. Може комусь пре тягти з Поляндії. Костя вже давно не на Дакарі. Про тюнинг можна в його темі почитати, нема сенсу його смикати з цього приводу там все детально написано. Фактично окрім карбу ніякого тюнингу суттевого нема. звісно можна заморочитися строкером та іншою фігнею але на виході буде неадекватний затратам результат. Тут уж самі вирішуйте треба воно чи не. Якщо компліт факторі - міняемо карб та катаемось і ремонтуемо що зламалось. Якщо не факторі - то міняемо карб, колеса і знову катаемось. Якщо переростете дакар, то тюнингом не спастись. Треба міняти мот буде. Я наприклад покищо навіть на горизонті не бачу необхідності у чомусь більш потужному.
Ну мабуть тим що на мотарді їх нема. А там де е - дешеві шприх які не витримують навантажень більш ніж "покатушечні", ступиці з яких випадають підшипники, та трошки пластилінові обода. Воно все норм якщо мотом просто гуляти по лісу. Але якщо стрибати через колоди, то тоді ой.
Повезло з карбом. Я налаштував свій , почав тягнути добре. Хотів ставити Mikuni TMX38, купив але передумав після настройки старого. Ендуро колеса теж є від CRF250 , ще не поставив, надіюся переробляти не доведеться
19 или 18 в целом пофиг. Внешний диаметр колеса одинаковый, у эндурной резины на 18-й радиус просто больше высота профиля в виду специфики эксплуатации - кросачи по бревнам с камнями не ездят. Что касается размера то уже давно с ним все определились - для этого мотора на бездор назад 52-я звезда.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения